Wolfenstein: The New Order

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Tycker inte att dom är dumma, synd att spelet inte flyter riktigt bra även fast jag kör en 2700k @ 4,5 Ghz och dubbla R9 280X med 16 gig ram.

Är som att den fastnar på att läsa texturer.

Får vänta på en patch

Samma för mig. Verkar dock endast hända i mellansekvenserna "hackar" till i båda ljud och bild. Upplever inget under vanlig gameplay. I övrigt verkar det vara precis vad jag väntat på. Ett "hjärndött" action fps

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än jag som har problem med att det virtuella minnet tar slut? Mitt spel bara äter upp det men det använder knappt något av det fysiska.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Tycker inte att dom är dumma, synd att spelet inte flyter riktigt bra även fast jag kör en 2700k @ 4,5 Ghz och dubbla R9 280X med 16 gig ram.

Är som att den fastnar på att läsa texturer.

Får vänta på en patch

När jag körde det igår märkte jag heller inte av något sådant och som du säger så flyter det på perfekt. Inte konstigt iofs eftersom det inte använder någon form av AA (vad jag kan se). Lite texture popping finns förvisso där men det är precis som i RAGE.

Skrivet av Hymer:

Är det någon mer än jag som har problem med att det virtuella minnet tar slut? Mitt spel bara äter upp det men det använder knappt något av det fysiska.

Kan vara inställningen "VT Compression" (tror jag den hette). Den skall vara på Enabled annars så tar din VRAM slut illa kvickt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

När jag körde det igår märkte jag heller inte av något sådant och som du säger så flyter det på perfekt. Inte konstigt iofs eftersom det inte använder någon form av AA (vad jag kan se). Lite texture popping finns förvisso där men det är precis som i RAGE.

Kan vara inställningen "VT Compression" (tror jag den hette). Den skall vara på Enabled annars så tar din VRAM slut illa kvickt.

Okej, Vad exakt gör VT Compression? Någon som vet hur man kan tvinga på 8 msaa och 16 af?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Inaktiv

Köpte spelet igår efter att ha kikat på ett par recensioner under dagen. Klart över förväntan. Nu har jag inte hunnit spela alltför långt (prologen avklarat samt en nivå till eller så) men jag gillar verkligen vad jag hitills sett. Grafiken är fin, stämningen likaså. Vapnen trevliga att använda och att återigen få skjuta lite nazister är också trevligt. För mycket zombier idag..

Lite problem med prestandan märks ibland + tearing. med vsync aktiverat så blir kontrollerna istället sega. Med tanke på skicket på lanseringsdagen så är det ändå bättre än det mesta som lanseras idag IMHO.

8/10

Permalänk
Skrivet av kingkong96:

Riktigt nice trailer, the lack of dubstep makes me happy
http://www.youtube.com/watch?v=E6opaIl8h8U

Enig!
Mäktigt med Jimi Hendrix i trailern istället för något elekotroniskt trams!

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Okej, Vad exakt gör VT Compression? Någon som vet hur man kan tvinga på 8 msaa och 16 af?

Någon sorts komprimering av texturer antar jag

AF kan ingå i den sista inställningen under Advanced Settings men MSAA får du nog tvinga på via nVinspector. Vet inte hur man gör det dock.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Geeks Gaming

Allt jag kan säga är "Äntligen!!!" Har inte spelat mer än någon timme nu men njuter av varje sekund. Bra story, bra gameplay, extremt bra voice acting.

Enda jag saknar är lite mer av loot systemet.

Kan säga jag har inga problem med frames med nästan allt på högsta.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Antar att det är ett väldigt begränsat spel? I den mån att det dels är små miljöer och lite att utforska men också att det inte riktigt går att påverka själva spelvärlden så att säga.

Eller hur är det med den biten?

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag tycker att det här spelet fått orättvist mycket skit på forum och i press. Spelet har en bra story, en riktigt snygg dystopisk design. Det är rått som sjutton. Det känns i magen och aldrig tidigare har jag känt det så tillfredsställande att få rensa ut ett anfallet mentalsjukhus från Nazister som fått order om att stänga ner det.

Det är väldigt medryckande i detta. Shootingen är grymt bra. Rekyl och effekt när man får in ett välriktat skott känns helt OK. Stealth och möjligheten att få ändra sitt spelsätt ger fler dimensioner. Påminner till en del om DeusEx HR och Dishonoered på så sätt. Du får en fast bana - lite leksaker och ett flertal olika sätt att ta dig igenom dem. Woflenstein är dock först och främst en shooter så målen är lite färre än i tidigare nämnda spel.

Wolfenstein svarar tjusigt på mus och tangentbord och det är fröjd att både smyga fram samt att spurta fram med ett supportvapen mullrande i nävarna. PS, det gör inte så många antydningar till att det är relistiskt - vilket är skönt då de flesta spel som säger sig göra detta ändå inte kommer i närheten, IMHO.

Annars känns det väldigt mycket RAGE över detta. samma problem som med RAGE släppet - men när det ser bra ut så ser det mycket trevligt ut. Sitter på ett 660TI kort för övrigt.

Jag gillar stilen, berättarrösten och att spurta runt och peppra fiender ömsom smyga runt är riktigt kul. Skulle nog säga att detta är i dessa COD tider och tidigare ganska klena släpp ett FPS som känns som det skall. Lite fånigt, en del allvar, mycket action också - alternativ tid med Tyskland som vinnare av Atom-racet....

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Faulisto:

Antar att det är ett väldigt begränsat spel? I den mån att det dels är små miljöer och lite att utforska men också att det inte riktigt går att påverka själva spelvärlden så att säga.

Eller hur är det med den biten?

De är både ock... Vissa levels är jätte öppna medans vissa är typ inne i hus och annat. Men jag skulle inte vilja säga att de är begränsat på något sätt.
Många spel jag stör mig på att det bara är korridor shooter... men jag känner inte de än i detta spelet.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Detta kan bli häftigt! Ser riktigt ballt ut på trailern.
Minns när första spelet kom

http://www.youtube.com/watch?v=NlHPuTriQqw

Personen borde lära sig innebörden av strafe!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Min bror köpte det så vi körde det lite igår . Allt funka bra, bra flyt m.m i spelet. MEN i menyn så är muspekaren efter, 1sekunds delay typ i alla rörelser.
Kanon spel i övrigt! Tycker om att man blir inkastad direkt i action!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Personen borde lära sig innebörden av strafe!

Nu minns jag inte riktigt, men har för mig att det inte ens gick att gå i sidled.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Personen borde lära sig innebörden av strafe!

Nu kommer jag inte helt ihåg. Men var det inte så att det inte gick att strafea i Wolfenstein 3D?

Edit: Haha, många som har minnesproblem här

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Han har ändrat sig rätt rejält nu när han har testat fullversionen

Har köpt och spelat det runt 4 timmar och är grymt nöjd än så länge. Har inte märkt av några som helst grafikproblem och det flyter perfekt med alla inställningar på max och 2560x1440 upplösning. Angående VT Compression så antar jag att den komprimerar data som ligger i grafikkortets minne om man har den igång. Jag har den avstängd och har inte märkt av något men å andra sidan ska det bra mycket till om den ska fylla 6GB vram.

Skrivet av griid_83:

Personen borde lära sig innebörden av strafe!

Är ganska säker på att Wolfenstein 3D inte hade strafe som vi är vana vid det idag, om det ens hade det i någon form. Kommer inte ihåg riktigt är mycket länge sedan jag spelade det sist.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Personen borde lära sig innebörden av strafe!

Vad jag minns var Doom det första spelet man kunde strafea i. Är dock gammal så jag kanske minns fel.

Skrivet av thompson:

Angående VT Compression så antar jag att den komprimerar data som ligger i grafikkortets minne om man har den igång. Jag har den avstängd och har inte märkt av något men å andra sidan ska det bra mycket till om den ska fylla 6GB vram.

Läste någonstans igår att om man stängde av VT Compression så kunde spelet lätt käka dubbla mängden VRAM. Jag själv ligger på 2200MB @ 1920x1200 allt på max så om jag hade stängt av VT Compression hade jag legat på 4.4GB (om jag nu haft ett 6GB kort).

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Har hunnit lira 2 timmar - haft riktigt kul!
Lirar själv på datorn i sig. Polarn har kört på en klenare i5-760, 4GB RAM och ATi 6850, och det har rasslat på bra också.

Notera att det krävde Catalyst 14.4 för mig, på 13.12 så hängde det sig regelbundet vid start.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

Han har ändrat sig rätt rejält nu när han har testat fullversionen

https://www.youtube.com/watch?v=AduQvX4nU0k

Har köpt och spelat det runt 4 timmar och är grymt nöjd än så länge. Har inte märkt av några som helst grafikproblem och det flyter perfekt med alla inställningar på max och 2560x1440 upplösning. Angående VT Compression så antar jag att den komprimerar data som ligger i grafikkortets minne om man har den igång. Jag har den avstängd och har inte märkt av något men å andra sidan ska det bra mycket till om den ska fylla 6GB vram.

Är ganska säker på att Wolfenstein 3D inte hade strafe som vi är vana vid det idag, om det ens hade det i någon form. Kommer inte ihåg riktigt är mycket länge sedan jag spelade det sist.

Skrivet av Mocka:

Vad jag minns var Doom det första spelet man kunde strafea i. Är dock gammal så jag kanske minns fel.

Läste någonstans igår att om man stängde av VT Compression så kunde spelet lätt käka dubbla mängden VRAM. Jag själv ligger på 2200MB @ 1920x1200 allt på max så om jag hade stängt av VT Compression hade jag legat på 4.4GB (om jag nu haft ett 6GB kort).

Är det så?
Jag har för mig att jag strafeade i wolfenstein 3d samtidigt som kompisen satt och tryckte på ILM

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

När jag körde det igår märkte jag heller inte av något sådant och som du säger så flyter det på perfekt. Inte konstigt iofs eftersom det inte använder någon form av AA (vad jag kan se). Lite texture popping finns förvisso där men det är precis som i RAGE.

Det kan vara ett AMD drivrutinsproblem alternativt crossfire problem för jag har det också och både jag och blomkungen kör AMD och crossfire.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Är det så?
Jag har för mig att jag strafeade i wolfenstein 3d samtidigt som kompisen satt och tryckte på ILM

Letade lite och hittade detta.

"Most importantly, there was no WASD convention that time (or ESDF for me, please) – but you can set your keys, which is something that was omitted from the Doom released the following year (shame on you, Doom ). But there is no way how you can strafe with keys and turn your face in the same time because a) there are no dedicated strafing keys, just the strafing “shift” (any key you want) b) when you press the strafing modifier the mouse toggles to strafe too. I played most of the episodes without strafing at all, but later started to strafe in narrow corridors which always gives you more time to react and saves health so."
http://virgo47.wordpress.com/2009/02/17/wolfenstein-3d-overdu...

Det var alltså möjligt att strafea men det gick inte att skjuta samtidigt och det var inte individuella knappar utan en modifier (t.ex. shift) och den riktningen man ville i.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

Letade lite och hittade detta.

"Most importantly, there was no WASD convention that time (or ESDF for me, please) – but you can set your keys, which is something that was omitted from the Doom released the following year (shame on you, Doom ). But there is no way how you can strafe with keys and turn your face in the same time because a) there are no dedicated strafing keys, just the strafing “shift” (any key you want) b) when you press the strafing modifier the mouse toggles to strafe too. I played most of the episodes without strafing at all, but later started to strafe in narrow corridors which always gives you more time to react and saves health so."
http://virgo47.wordpress.com/2009/02/17/wolfenstein-3d-overdu...

Det var alltså möjligt att strafea men det gick inte att skjuta samtidigt och det var inte individuella knappar utan en modifier (t.ex. shift) och den riktningen man ville i.

Hade för mig att det gick att strafe, kul spela var det i alla fall!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

Jag var mer uppspelt av Doom beta grejen.
http://www.wolfenstein.com/en-gb/doom

Önskar att jag hade förköpt det, lite.

Permalänk
Medlem

Kul första timme tycker jag allt det var (:

Men är det någon som vet hur man får igång 120fps?

Permalänk
Medlem

Är det lika öppet som föregångaren? Alltså, har man en stad man kan traska runt i och ta olika vägar hit och dit, eller är det mer linjärt á la Call of Duty?

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Är det lika öppet som föregångaren? Alltså, har man en stad man kan traska runt i och ta olika vägar hit och dit, eller är det mer linjärt á la Call of Duty?

Verkar mer linjärt, jag har dock bara lirat 3 timmar

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Har ni hittat Jimmie än?

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av TuHack:

Har ni hittat Jimmie än?

Vill du ta en ordentlig diskussion eller är du bara ute efter att trolla?

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Det kan vara ett AMD drivrutinsproblem alternativt crossfire problem för jag har det också och både jag och blomkungen kör AMD och crossfire.

Mvh J

Jag har läst om flera AMD användare som har FPS problem trots kraftfulla grafikkort.

Skrivet av thompson:

Letade lite och hittade detta.

"Most importantly, there was no WASD convention that time (or ESDF for me, please) – but you can set your keys, which is something that was omitted from the Doom released the following year (shame on you, Doom ). But there is no way how you can strafe with keys and turn your face in the same time because a) there are no dedicated strafing keys, just the strafing “shift” (any key you want) b) when you press the strafing modifier the mouse toggles to strafe too. I played most of the episodes without strafing at all, but later started to strafe in narrow corridors which always gives you more time to react and saves health so."
http://virgo47.wordpress.com/2009/02/17/wolfenstein-3d-overdu...

Det var alltså möjligt att strafea men det gick inte att skjuta samtidigt och det var inte individuella knappar utan en modifier (t.ex. shift) och den riktningen man ville i.

Ser man på

Skrivet av GreenSoap:

Jag var mer uppspelt av Doom beta grejen.
http://www.wolfenstein.com/en-gb/doom

Önskar att jag hade förköpt det, lite.

Förköpte men fick ingen Doom beta Aja, lär väl ta ett tag tills betan ens kommer. Kanske kommer nya möjligheter då?

Skrivet av Fajer:

Kul första timme tycker jag allt det var (:

Men är det någon som vet hur man får igång 120fps?

Det går inte vad jag vet. Spelet är hardlocked på 60fps (idTech5 i all ära).

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Läste någonstans igår att om man stängde av VT Compression så kunde spelet lätt käka dubbla mängden VRAM. Jag själv ligger på 2200MB @ 1920x1200 allt på max så om jag hade stängt av VT Compression hade jag legat på 4.4GB (om jag nu haft ett 6GB kort).

Gjorde ett snabbt test, spelade ca 30 minuter, bl.a.

helikopterhangaren med robotbossen,

Dold text

och använde som mest 3,7GB Vram. Det kan säkert använda mer än det, kanske även mer än 4GB, det är svårt att säga utan att testa flera sektioner av spelet.

Men det verkar definitivt som att det är säkrast att köra med VT Compression på om man inte har ett Titan eller Titan Black.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |