25% moms - ITbutikken

Permalänk

25% moms - ITbutikken

Tillkommer moms eller någon annan extra kostnad om man beställer ifrån ITbutikken.dk?

Visa signatur

Swim, swim, hungry

Permalänk
Medlem

Om du tittar noga så står det "Visa exkl. moms" så med stor sanorlikhet så är priserna inkl. moms.

Frakt...

Permalänk

Jag tänkte bara på att det var en dansk butik och att priserna såg lite väl bra ut

T.ex. Maxtor 80 Gb på Datorbutiken kostar 1600:- när en 120 Gb på ITbutikken kostar 1400:-
Kan det bli bättre?

Visa signatur

Swim, swim, hungry

Permalänk
Medlem

Maxtor 80gig kostar väl bara 1217:- på DB...Däremot kostar 120gigaren 1600:-

Och ITButikken är inte så bra på returer, iaf. många som skriver det.

Permalänk

Okej da
Maxtor DiamondMax Plus9 120Gb 7200rpm 8Mb cache:
ITbuttiken - 1460:-
Datorbutiken - 1626:-

Visa signatur

Swim, swim, hungry

Permalänk
Avstängd

men går din hårddisk sönder så kan du räkna med att få punga ut för en ny, ingen idé att ens försöka med itbutikken, frakten är inte så pass mycket dyrare från dem som det är här i sverige. går bara inte att returnera grejer typ

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Jo de går men man får räkna med 2-3 månaders väntan...

Visa signatur

Det heter grafikkort inte grafik kort. Det heter vattenblock inte vatten block. Uttalas det som ett ord ska de VARA ett ord också, så tänk efter lite extra nästa gång. Särskrivning är faktiskt ett stort problem. | Data är information och ordet har inte alls samma innebörd som ordet dator!

Permalänk
Medlem

Jag har för mig ifall du beställer från ett EU-land (tex Danmark) så betalar du Dansk moms, nu vet jag inte hur hög moms dom har i Danmark, men jag tror inte den är 25% iaf.

Permalänk
Hedersmedlem

beställ inte från itb......Tips

Blir det ngt returärende är du körd

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Den är på 25% på det mesta, precis som i Sverige.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deo
Jag har för mig ifall du beställer från ett EU-land (tex Danmark) så betalar du Dansk moms, nu vet jag inte hur hög moms dom har i Danmark, men jag tror inte den är 25% iaf.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gi][Gurra
beställ inte från itb......Tips

Blir det ngt returärende är du körd

Har beställt därifrån flera gånger, grejerna har funkat klockrent En allmän uppfattning är dock att Itbutikken suger på returer.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk