Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

maximus

Fick en bra roll på Maximus

Visa signatur

Mobile Work - MacBook Pro 16 M1 Max 64GB

Permalänk
Hedersmedlem

Inte jättemärkvärdig, men ganska kul tillsammans med Boon of the Hoarder gemmet från Vault och 7000%+ i gold find! Testade lite och lyckades komma upp i 3,75 MILJARDER toughness. Inte direkt praktiskt användbart eftersom det huvudsakligen är i Greater Rifts man hade velat ha det, men alltid kul att se vansinniga siffror.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk

Efter mååååånga timmars farming fick jag äntligen tag i mitt favorit-vapen till hardcore-monken också!

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av maniac:

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casgar:

Plötsligt så händer det

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Fick ett bra 2h vapen äntligen och fick max roll på demonic fury 45% vilket är en poison attack typ och en soft amulett som ger mig immunitet mot Lighting inte fel till en barb.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ Corsair Obsidian 750D ] [ CM Hybrid Silent Pro 1050W ] [AMD Ryzen 7 5800x] [Gigabyte Aorus B550 PRO V2] [MSI RTX 3080 SUPRIM X ] [ HyperX Fury Black DDR4 32GB 3600MHz] [Samsung 970 Evo plus M.2 500gb]

Permalänk
Medlem

Lyckades få VW, Raekor handskar och en duglig Maximus på barbaren igår, så nu funkar raekorbuild rätt hyggligt.

Baksmällan efter legendaryregnet har dock kickat in, har 4 season chars som alla bara joggar genom T6 utan att svettas. Har försökt intressera mig för att pusha Grifts men tycker inte att det är skoj. Vad ska man göra nu?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yorgen-2698/hero/50572839

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Avstängd

Fick precis en ganska lagom uppgradering till mina rätt kassa Taskers

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Fick min 6e Mask of Jeram, nu med 100% pet damage
Mask of Jeram

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Men satan, tror jag har hittat 5-6 stycken än så länge.
Är dock bara uppe i paragon lvl 309 på season, så jag har ju inte lirat lika mycket som dig.
Men ändå WTF!

F U guys! paragon 250 och fått EN gift!! hittar jag en till så skulle jag öka min skada groteskt! Avis på er..

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

F U guys! paragon 250 och fått EN gift!! hittar jag en till så skulle jag öka min skada groteskt! Avis på er..

Äsch, jag är snart 400 och hittade min första gift på paragon 390-95 någonstans, också min enda

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk

Är det den här ni menar? Ramaldini´s Gift? Har lyckats hitta 6st på 2v. Dock väntar jag på att kunna använda dom.

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem

Hitta denna för 2 dagar sedan och då blev jag glad

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Tycker denna var rätt fin.

Permalänk
Medlem

Ska rulla den till 50% när jag fixar mer topaz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Ska rulla den till 50% när jag fixar mer topaz.

http://i60.tinypic.com/jkxbes.jpg

kass ju, inget primärt stat, har hellre det än crit dam det kan man köra lite på från paragon points om man har många points där men det är min åsikt.

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

kass ju, inget primärt stat, har hellre det än crit dam det kan man köra lite på från paragon points om man har många points där men det är min åsikt.

Njea, de håller jag nog inte med om, chd är reserverat till ett få antal slots medans mainstat kan du få på alla items och dessutom obegränsat via paragon points.
Beroende på klass så är chd mer eller mindre svårt att få tag på.
På en dual-wieldande barbar/monk kan jag hålla med om att mainstat kanske passar bättre men ta valfri range klass så tappar du direkt chd från en slot.

Permalänk
Medlem

på en barb är strength väldigt viktigt ger dig mera armor och damage så det är väl olika.. tycker själv att såna ringar är dåliga ändå.

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

på en barb är strength väldigt viktigt ger dig mera armor och damage så det är väl olika.. tycker själv att såna ringar är dåliga ändå.

Förstår hur du menar men just nu spelar inte tuffhet någon roll då man blir 2-3shottad på högre grifts även fast man har bra def. därför är det lätt värt att rolla str till critdmg i detta fall.

edit: och unity är op som fan i sp sålänge follower har en såklart

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

kass ju, inget primärt stat, har hellre det än crit dam det kan man köra lite på från paragon points om man har många points där men det är min åsikt.

Skrivet av HazZarD:

på en barb är strength väldigt viktigt ger dig mera armor och damage så det är väl olika.. tycker själv att såna ringar är dåliga ändå.

De ringarna är bäst, och str ger dig inte speciellt mycket när du sitter på 75 % damage reduction av armor.

Permalänk
Medlem

nja har man taeguk igång på sin ww så gör det visst skillnad.

Permalänk
Medlem

Vägra ge med sig..
Kan ni sluta gnabbas o bara posta fina drops här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

2st SMK inom loppet av 10minuter för att sen komplettera med en furnace 20minuter senare... ikväll var en bra kväll

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av the_weird:

2st SMK inom loppet av 10minuter för att sen komplettera med en furnace 20minuter senare... ikväll var en bra kväll

http://qtl.se/upload/smkx2.jpg

Haha win.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Haha win.

Den statistiska chansen att få en smk är låg, att få två stycken i två grifts efter varandra är väl så astronomiskt låg att det i princip är omöjligt.
Jag hade redan en så mitt party var väl egentligen dom riktiga vinnarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

2st SMK inom loppet av 10minuter för att sen komplettera med en furnace 20minuter senare... ikväll var en bra kväll

http://qtl.se/upload/smkx2.jpg

Sjukt, men det är väl någon som ska "träffas av blixten"

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

Äntligen. Synd på damage rollen bara =/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av chriss3:

http://i61.tinypic.com/123xu7q.png

Äntligen. Synd på damage rollen bara =/

Den va ju inte dålig. Och nu kan du bara rulla bättre!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya