Permalänk
Medlem

i7 930, Gigabyte x58 UD3R

Hej!

Jag har precis uppgraderat min dator och behöver inte mina gamla delar.

CPU: i7 930 (socket 1366)- som varit överclockad till 3.8ghz (den gick överklocka mer, men prioriterade att få ner vcore och värmen). Köptes i slutet av 2010 från Inet.
Moderkort: Gigabyte x58 - UD3R rev2. köpt från komplett 2012 (byttes då mitt gamla gav upp).
Minne: 6gb ddr3 (2gb x 3) A-Data minnen köpt från Inet.

Alla delar fungerar fortfarande bra, även om de har några år på nacken.

Den som kan tänka sig hämta i Göteborg får förtur. Vid upphämtning kan jag skicka med en kylare (Antec Kuhler h20 620) utan kostnad, men den skickar jag inte över posten (då paketet blir svårt att paketera bra).

Köparen betalar ev frakt kostnad.

Budgivning sker via annonsens forumtråd och jag skriver/svarar på PM till de som är intresserade. Jag bestämmar vem jag vill sälja till och när annonsen avslutas.

Med vänliga hälsningar
Anton Sundberg

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag bjuder 700:- kan hämta i Göteborg den 22-24/5.

Permalänk

Är intresserad av den om det går att skicka.

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem

Köper den imorgon om dukan skicka. Självklart betalar jag frakten.! <3 - 800 + frakt mitt pris.

Permalänk

900:- + frakt bjudet

Permalänk
Medlem

Tack för alla bud!

Jag vill dock vänta iallafall ett par dagar till innan jag kontaktar vinnaren, så ni får ha lite tålamod.

Med vänliga hälsningar
Anton Sundberg

Vill inte ge uppfattningen att jag bestämt mig för en köpare.
Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har en köpare som jag ska träffa i helgen. Jag avvaktar med att ta bort annonsen till köpet är genomfört.

Vill tacka er alla för visat intresse!

Med vänliga hälsningar
Anton Sundberg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llorona:

Hej!

Jag har en köpare som jag ska träffa i helgen. Jag avvaktar med att ta bort annonsen till köpet är genomfört.

Vill tacka er alla för visat intresse!

Med vänliga hälsningar
Anton Sundberg

Jag ska till Göteborg den 6:e Juni och kan därför hämta den hos dig om du inte får den såld innan dess.

Visa signatur

Dator Chassi: CM Storm TrooperNätagg: XFX 850W Pro SeriesRAM: 16 GB DDR4 Lagring: 12TB Mekaniska diskar
SSD: Crucial BX100 256GB Grafikkort: EVGA GTX 980Ti SLI Processor: Intel Core i7-5820K
Processorkylning: Corsair H80i Moderkort: Gigabyte GA-X99-GAMING 5

Permalänk
Medlem

Nu är köptet genomfört, så markerar annonsen som avslutad.

Tack för ert intresse!

Med vänliga hälsningar
Anton Sundberg