The Witcher 3: Wild Hunt – den stora tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Jag antar att de spawnar om efter ett tag, men är absolut inget jag har funderat över. Har aldrig blivit besvärad av något som har med båtar att göra. Har förvisso aldrig lyckats sänkt en båt heller så...

Jag har råkat styra in i bråte som flyter kring Smugglers Cache och två träffar så sjunker båten, fick simma över 2 km en gång till närmsta flaggstolpe....

Permalänk
Skrivet av fromis:

Nja, händer inte speciellt ofta för min del heller. Om jag snurrar runt med kameran som en vilde märks det av, tillräckligt för att vara störande. I värsta fall får jag stänga av Hairworks helt enkelt och leva utan Geralts vackra svall tills kommande uppdateringar.

Och det har inte bara att göra med mindre FPS drops då och då? Är ju svårt att hålla konstant 60 med Hairworks på, fast det beror ju på vilka inställningar man har i övrigt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

Jag har råkat styra in i bråte som flyter kring Smugglers Cache och två träffar så sjunker båten, fick simma över 2 km en gång till närmsta flaggstolpe....

Samma hände mig en gång, körde in i en tunna som inte hade renderats än (åkte väl för snabbt i combo med spelets pop-in problem), och en Siren fick in ett slag på båten och den sjönk direkt. Simturen tog väl iaf 10 minuter, och på stranden jag kom upp på fanns pilbågsskyttar som hann sätta ett tar pilar i mig innan jag ens hann upp ut vattnet. Har haft bättre dagar

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Då har jag klarat spelet, det tog 91 timmar och 11 minuter. Gjort alla witcher kontrakt, besökt alla frågetecket och jag tror jag gjort alla sidequests, minus den buggade med druiden jag tidigare nämnt

Mycket bra spel, kommer nog spela igen när jag uppgraderat datorn så jag kan spela på ultra istället för medium

Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

Då har jag klarat spelet, det tog 91 timmar och 11 minuter. Gjort alla witcher kontrakt, besökt alla frågetecket och jag tror jag gjort alla sidequests, minus den buggade med druiden jag tidigare nämnt

Mycket bra spel, kommer nog spela igen när jag uppgraderat datorn så jag kan spela på ultra istället för medium

Oj, det var snabbt, själv ligger jag på 116 timmar nu och är inte ens klart med storyn, än mindre alla sidequests och locations...antar att jag vandrar runt för mycket

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Oj, det var snabbt, själv ligger jag på 116 timmar nu och är inte ens klart med storyn, än mindre alla sidequests och locations...antar att jag vandrar runt för mycket

För många simturer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Då har jag klarat spelet, det tog 91 timmar och 11 minuter. Gjort alla witcher kontrakt, besökt alla frågetecket och jag tror jag gjort alla sidequests, minus den buggade med druiden jag tidigare nämnt

Mycket bra spel, kommer nog spela igen när jag uppgraderat datorn så jag kan spela på ultra istället för medium

Skrivet av Lasergurka:

Oj, det var snabbt, själv ligger jag på 116 timmar nu och är inte ens klart med storyn, än mindre alla sidequests och locations...antar att jag vandrar runt för mycket

Förstår helt! 148½ timmar spelade, börjar närma mig slutet av main storyn, men har enda ett par quests kvar innan jag ser mållinjen. Sen är det massor av outforskade ställen, kontrakt och andra side quests kvar!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

En fråga angående vapensmeder, hittar ingen?! som kan tillverka mina griphon silver eller steel swords? googlat och alla säger oxfort? men där finns bara en armorer?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

En fråga angående vapensmeder, hittar ingen?! som kan tillverka mina griphon silver eller steel swords? googlat och alla säger oxfort? men där finns bara en armorer?

Jag hade rekommenderat att du sen letar på en alv vid namn Hattori och gör hans quest Of Swords And Dumplings. Hattori är en mästersmed som finns inne i sydvästra delen av Novigrad. Fram tills dess så vet jag inte vad du kan köra på. Har aldrig hittat någon som inte har kunnat göra det jag har velat när jag har velat. Finns vapensmed vid stora torget i Novigrad som jag tror klarar att fixa lite bättre saker

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Jag har råkat styra in i bråte som flyter kring Smugglers Cache och två träffar så sjunker båten, fick simma över 2 km en gång till närmsta flaggstolpe....

Skrivet av Lasergurka:

Samma hände mig en gång, körde in i en tunna som inte hade renderats än (åkte väl för snabbt i combo med spelets pop-in problem), och en Siren fick in ett slag på båten och den sjönk direkt. Simturen tog väl iaf 10 minuter, och på stranden jag kom upp på fanns pilbågsskyttar som hann sätta ett tar pilar i mig innan jag ens hann upp ut vattnet. Har haft bättre dagar

Ni vet väl att om man t.ex simmar/springer till kanten av kartan så får man dra fast travel vart man vill?
Syns också ofta vart på kartan den gränsen är.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Ni vet väl att om man t.ex simmar/springer till kanten av kartan så får man dra fast travel vart man vill?
Syns också ofta vart på kartan den gränsen är.

Jo, men det var när jag ändå var på väg till ön som jag tillslut kom till, så hade varit längre att simma ut

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Sen till er som har varit i Kaer Morhen:
Grafiken är ju sjukt buggig. Det känns som att de har lagt noll tid alls där. Gräset hoppar runt och byter mellan vanligt gräs och lite blommigare gräs när jag vrider på kameran, alla saker så som träd, stenar, etc. hoppar in och försvinner när de själva vill, bilden är sjukt ljus och allt är väldigt skarpt.

Kanske beror på settings, har jag inte märkt några såna problem, spelar på PC med allt det senaste.
Tyckte bara det var sjukt mörkt inne i slottet, fick använda Cat potion för att kunna se något.

Visa signatur

Dator: AMD 5800X, ASUS RTX3060, 32GB RAM, Windows 10
Server: Intel NUC i5-4250U, 16GB RAM, Debian

Permalänk

Hur beter ni er när ni slåss mot fler än en med knytnävar? Varit med om det två gånger nu och gamla hederliga block&counter tar för lång tid och blir slagen av den andra innan jag hinner akta mig.

Känns ju sjukt mesigt att bli nerslagen av två banditer

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

Hur beter ni er när ni slåss mot fler än en med knytnävar? Varit med om det två gånger nu och gamla hederliga block&counter tar för lång tid och blir slagen av den andra innan jag hinner akta mig.

Känns ju sjukt mesigt att bli nerslagen av två banditer

Inte så svårt. Bara att linjera upp sig så att man bara möter en i taget, ducka och kontra.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Outlaw84:

Kanske beror på settings, har jag inte märkt några såna problem, spelar på PC med allt det senaste.
Tyckte bara det var sjukt mörkt inne i slottet, fick använda Cat potion för att kunna se något.

Kan inte se hur settings spelar någon roll där när resten av spelet ser hur bra som helst ut och fungerar felfritt i jämförelse. Måste vara något annat skit

Skrivet av Sweets589:

Hur beter ni er när ni slåss mot fler än en med knytnävar? Varit med om det två gånger nu och gamla hederliga block&counter tar för lång tid och blir slagen av den andra innan jag hinner akta mig.

Känns ju sjukt mesigt att bli nerslagen av två banditer

Skrivet av nevada:

Inte så svårt. Bara att linjera upp sig så att man bara möter en i taget, ducka och kontra.

Som nevada säger så gäller det att flytta på sig så att det alltid bara är en som kan komma åt en. Parry och sen slå, dodge och slå. Håll bara koll på den andra killen hela tiden för när du börjar slå på den närmast dig brukar den andra ha en tendens att vilja slå dig. Ibland kanske du bara får in ett slag åt gången, men bättre att ta sin tid än att bli sönderslagen!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Skrivet av nevada:

Inte så svårt. Bara att linjera upp sig så att man bara möter en i taget, ducka och kontra.

Skrivet av Crazy:

Som nevada säger så gäller det att flytta på sig så att det alltid bara är en som kan komma åt en. Parry och sen slå, dodge och slå. Håll bara koll på den andra killen hela tiden för när du börjar slå på den närmast dig brukar den andra ha en tendens att vilja slå dig. Ibland kanske du bara får in ett slag åt gången, men bättre att ta sin tid än att bli sönderslagen!

Får ta lite längre tid på mig nästa gånger det händer och vara lite noggrannare, tack för tipsen

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

För er som har klarat spelet eller iallafall har kommit förbi Bald Mountain...
Och inga storyrelaterade spoilers efter Bald Mountain, tack

När man har dödat Imlerith och lootat Magic Acorn från hans kropp, vad gjorde ni då? Jag hade sen tidigare redan råkat snubbla över att man får 2 skill points om man äter den, men vad får man ut av att ge den till bönderna? Det känns som att någon form av "reward" borde dyka upp vid ett senare tillfälle. Läste på några forum att vissa sa att man kunde vid ett senare tillfälle få 3 Magic Acorn tillbaka, alltså 6 skill points totalt, men vissa nämnde även att detta grundades från en trollpost och inte stämde alls. Jag gav iväg min då jag kände att jag nog klarar mig utan de 2 i vilket fall som, men något tillbaka för det hela hade ju inte varit fel. Känns sådär att ge bort en så pass bra sak för att sedan inte få något tillbaka, men å andra sidan så är väl inte det den första gången det har hänt i ett spel. Så vad gjorde ni?

Dold text
Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Har nu kommit upp i ca 30h spelade timmar och ligger på kanske 16% eller så. Haha, så jävla mycket att göra Precis när man hittat lite nytt gear och känner sig vass så stöter man på ett nytt monster som gör typ slarvsylta av en

Fullkomligt älskar spelet! Segt bara DLC-questet Fools Gold är buggat för mig :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Argh hur ska jag kunna spela ett nytt RPG efter det här :S

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Skrivet av Dblood:

Argh hur ska jag kunna spela ett nytt RPG efter det här :S

Varför skulle man behöva det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Senaste nVidia drivern för Windows 10 gjorde verkligen susen för mina 780 måste jag säga om ni inte tankat ner kör!

Fan märkte en sak igår när jag spelade, man kan röra kameran i cinematics haha, visste jag inte innan

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Senaste nVidia drivern för Windows 10 gjorde verkligen susen för mina 780 måste jag säga om ni inte tankat ner kör!

Fan märkte en sak igår när jag spelade, man kan röra kameran i cinematics haha, visste jag inte innan

Ah, nice! Hur pass mycket susen? Från ungefär vad till vad i förändring?

Och angående att kunna röra kameran i cinematics upptäckte faktiskt inte jag själv, det var min briljanta hund som hittade det åt mig, haha! La sig lite smått på spakarna på skrivbordet...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Ah, nice! Hur pass mycket susen? Från ungefär vad till vad i förändring?

Och angående att kunna röra kameran i cinematics upptäckte faktiskt inte jag själv, det var min briljanta hund som hittade det åt mig, haha! La sig lite smått på spakarna på skrivbordet...

Kunde höja lite mer inställningar nu till high, kameran käns också lite bättre mer "fluid" med dessa drivers. Kör ju x780 SLI och 60FPS med Vsync. Skulle säga i snitt 10-15 fps mer än innan.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Har nu kommit upp i ca 30h spelade timmar och ligger på kanske 16% eller så. Haha, så jävla mycket att göra Precis när man hittat lite nytt gear och känner sig vass så stöter man på ett nytt monster som gör typ slarvsylta av en

Fullkomligt älskar spelet! Segt bara DLC-questet Fools Gold är buggat för mig :/

Hur ser man egentligen hur många procent man har klarat?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Hur ser man egentligen hur många procent man har klarat?

tror han misstolkar procenten för andelen procent achievements man har kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Hur ser man egentligen hur många procent man har klarat?

Skrivet av Rasmus117:

tror han misstolkar procenten för andelen procent achievements man har kvar.

Brukar vara så, sett många göra samma fel.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Hur ser man egentligen hur många procent man har klarat?

Skrivet av Rasmus117:

tror han misstolkar procenten för andelen procent achievements man har kvar.

Humm... ja, jag trodde det var % mot game completion mot huvudstoryn, det är alltså antalet insamlade troféer? :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Humm... ja, jag trodde det var % mot game completion mot huvudstoryn, det är alltså antalet insamlade troféer? :/

Precis! Just därför det står vid ens achievements Haaaaallå, haha... hade dock gärna velat ha en mätare för hur många % av allt man har klarat, men det skulle nog aldrig fungera för inte ens CDPR känner nog till alla saker som finns i spelet!
Skämt

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Har börjat spela sen nån dag tillbaka, dock inte hunnit så många timmar ännu.
Hamna just i ett dilemma som jag inte kan förstå.
Hur tusan får jag fram armborsten som jag bär med mig på ryggen?
Spelar med Xbox dosa.

Samt hur gör jag för att kasta spells?

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusG:

Har börjat spela sen nån dag tillbaka, dock inte hunnit så många timmar ännu.
Hamna just i ett dilemma som jag inte kan förstå.
Hur tusan får jag fram armborsten som jag bär med mig på ryggen?
Spelar med Xbox dosa.

Samt hur gör jag för att kasta spells?

Om du trycker på RB så skjuter du med armborstet och om du håller inne knappen så siktar du in med den!

Sen signs (spells, som du väljer att kalla det) väljer du genom att hålla inne LB och sedan väljer du vilken du vill köra med. För att sen kunna kasta dessa trycker du på RT.

Senare kan du också uppgradera dina signs så att de får en alternativ funktion och för att använda denna håller du istället inne RT, men det är inget du behöver bry dig om på ett par levelar

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!