The Witcher 3: Wild Hunt – den stora tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Om du trycker på RB så skjuter du med armborstet och om du håller inne knappen så siktar du in med den!

Sen signs (spells, som du väljer att kalla det) väljer du genom att hålla inne LB och sedan väljer du vilken du vill köra med. För att sen kunna kasta dessa trycker du på RT.

Senare kan du också uppgradera dina signs så att de får en alternativ funktion och för att använda denna håller du istället inne RT, men det är inget du behöver bry dig om på ett par levelar

Tack så mycket för infon.
När jag tryckte RB så började jag plinga med nån bjällra, var och hämtade ett får. Så det kanske var därför det inte fungerade just då alltså.
Blir att testa mer ikväll..
KAn säga att jag är hel nöjd med mitt 780 som presterar riktigt grym grafik nästan allt på Ultra, och nyttjar inte ens 100% av GPU

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusG:

Tack så mycket för infon.
När jag tryckte RB så började jag plinga med nån bjällra, var och hämtade ett får. Så det kanske var därför det inte fungerade just då alltså.
Blir att testa mer ikväll..
KAn säga att jag är hel nöjd med mitt 780 som presterar riktigt grym grafik nästan allt på Ultra, och nyttjar inte ens 100% av GPU

Inga problem!
När du håller inne LB så får du upp en rund snabbmeny där du har dina signs på den övre delen, sen på den undre, där har du dina användbara saker. Däribland finns bland annat din crossbow, 2 slots för bomber och sen 2 slots för övriga items du kan använda (t ex bjällran du nämner). Inne i inventory kan du placera bomber och olika items till din snabbmeny för lättare åtkomlighet medan du spelar. Men för att återknyta till problemet med att du inte kunde använda din crossbow, utan du endast använde din bjällra, var för att du inte hade ditt crossbow valt via din snabbmeny. Du ser längst ner på skärmen vilka saker du har igång för tillfället och du byter lätt genom att hålla inne LB.

Har själv ett 780 och det flyter på väldigt bra! Kör nästan allt på Ultra@1080p och det ser bra ut. Dock var de första drivrutineran ett skämt mot Kepler, men det är tur nog fixat.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Helt underbart spel! Som många redan sagt så kommer det vara svårt att spela andra spel efter detta... KotOR och BG2 får hoppa ner ett snäpp på listan över bästa RPG genom tiderna.
Dingade 21 och har precis tagit mig till Skellige. Kollade på kartan och inser hur gigantiskt spelet är egentligen, en helt ny värld att utforska igen känns det som

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Hjälpsam

Hade gärna köpt via Steam, men det går inte att motivera nästan dubbla priset, när man kan beställa spelet för drygt 300kr på annat håll.
Frågan är också när man får tid att spela, Semestern vill jag använda till annat.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

@Ratatosk , köp det på GOG och använd GOG Galazxy , fungerar skitbra.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Helt underbart spel! Som många redan sagt så kommer det vara svårt att spela andra spel efter detta... KotOR och BG2 får hoppa ner ett snäpp på listan över bästa RPG genom tiderna.
Dingade 21 och har precis tagit mig till Skellige. Kollade på kartan och inser hur gigantiskt spelet är egentligen, en helt ny värld att utforska igen känns det som

Efter 150 timmar har jag fortfrande ca 40% av själva världen kvar att upptäcka, men å andra sidan stressar jag inte för 5 öre, haha!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Efter 150 timmar har jag fortfrande ca 40% av själva världen kvar att upptäcka, men å andra sidan stressar jag inte för 5 öre, haha!

Samma här, har säkert spenderat minst 20 timmar bara i Novigrad. Så fort man är klar med en quest så dyker det upp en ny haha!

Fick dock lite problem med några quests där.

Redania's most wanted, A matter of life and death och A Dangerous Game. Vekar som jag gjorde dem i fel ordning.
Gjorde A matter of life and death först, där jag hjälpte Triss och andra magiker att fly från Novigrad. Sedan gjorde jag Redania's most wanted och hittade en kristall som Philippa Eilhart lämnat efter sig. Eftersom Triss flytt Novigrad så kan jag inte få hjälp att hitta Philippa eller?
Vart likadant under uppdraget A Dangerous Game där jag hittade en magisk staty som Triss hade kunnat att hjläpa till med. Aja får göra det i en annan ordning om jag orkar göra en ny genomspelning

Dold text
Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Samma här, har säkert spenderat minst 20 timmar bara i Novigrad. Så fort man är klar med en quest så dyker det upp en ny haha!

Fick dock lite problem med några quests där.

Redania's most wanted, A matter of life and death och A Dangerous Game. Vekar som jag gjorde dem i fel ordning.
Gjorde A matter of life and death först, där jag hjälpte Triss och andra magiker att fly från Novigrad. Sedan gjorde jag Redania's most wanted och hittade en kristall som Philippa Eilhart lämnat efter sig. Eftersom Triss flytt Novigrad så kan jag inte få hjälp att hitta Philippa eller?
Vart likadant under uppdraget A Dangerous Game där jag hittade en magisk staty som Triss hade kunnat att hjläpa till med. Aja får göra det i en annan ordning om jag orkar göra en ny genomspelning

Dold text

Angående det i din spoiler så tror jag att du mycket möjligt kommer att kunna klara av dessa saker lite längre fram. Kan ha fel, men tror inte att det är kört än! Har inte gjort exakt samma val där så kan inte säga med säkerthet. Men i vilket fall som så blir det lätt minst en till genomspelning av detta spel!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

körde Trollooolooolll ( Typ ) questen för någon dags sedan haha finns många sköna referenser i detta spel till memes och annat skojj =P

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Vilka runor kör ni på era svärd?

På mitt silver har jag 2 5% chans för Burn och en armor piercing och på mitt stål så har jag två armor piercing och en attack increase. Tycker det funkar rätt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

körde Trollooolooolll ( Typ ) questen för någon dags sedan haha finns många sköna referenser i detta spel till memes och annat skojj =P

Jag har inte gjort den questen än, men man har ju sett en del sköna referenser till bland annat Sagan om ringen och Snövit

Skrivet av Rasmus117:

Vilka runor kör ni på era svärd?

På mitt silver har jag 2 5% chans för Burn och en armor piercing och på mitt stål så har jag två armor piercing och en attack increase. Tycker det funkar rätt bra.

På Silver kör jag 3 stycken dots; tex 3 stycken Greater burning eller Greater poison. Då monster är de som har mest liv i spelet så gillar jag att kunna ha en dot bara för att jag tycker att det är det som är mest effektivt. Kör då 3 av samma bara för att få så stor % chans som möjligt att det faktiskt inträffar.

Med Steel brukar jag köra en Greater piercing och 2 stycken Greater bleeding. Just för Steel så tycker jag att det mesta dör i stort sätt direkt så spelar ingen roll, men oftast så finns det en rätt schysst bleed bonus på vissa svärd så lite extra % chans gör ju inget!

I slutänden tycker jag att det kvittar vad man kör med, men det är iallafall vad jag brukar köra på!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att Undvik Armor, med den senaste DLC:n, är sjukt jäkla nice! För er som inte vet vart man kan köpa den så finns den i Kaer Trolde, hos dess Armorer bredvid bron!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Måste bara säga att Undvik Armor, med den senaste DLC:n, är sjukt jäkla nice! För er som inte vet vart man kan köpa den så finns den i Kaer Trolde, hos dess Armorer bredvid bron!

Är det den nya DLC armorn? Ser ut som Rohan inspirerat från bilden jag såg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Är det den nya DLC armorn? Ser ut som Rohan inspirerat från bilden jag såg

Ja, den kändes väldigt Rohan meet Skellige - riktigt nice!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Angående det i din spoiler så tror jag att du mycket möjligt kommer att kunna klara av dessa saker lite längre fram. Kan ha fel, men tror inte att det är kört än!

Låter lovande! Får se vad som händer.

Skrivet av Crazy:

Måste bara säga att Undvik Armor, med den senaste DLC:n, är sjukt jäkla nice! För er som inte vet vart man kan köpa den så finns den i Kaer Trolde, hos dess Armorer bredvid bron!

Ja den rustningen är rätt snygg, synd bara att är sämre än den jag har nu

Fråga till er som kommit längre än jag. Hur långt i main-quest är det kvar till man får access till Khaer Moren. Kom just till Skellige. Är lite nyfiken på Wolf armor

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen det kommer en DX12 patch eller hur det nu kommer att fungera efter att Win 10 kommer, vore ju riktigt häftigt att se vad det kan göra för spelet om rycktena stämmer

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Hoppas verkligen det kommer en DX12 patch eller hur det nu kommer att fungera efter att Win 10 kommer, vore ju riktigt häftigt att se vad det kan göra för spelet om rycktena stämmer

Väldigt OT, men är det värt att köra på Win10 för tillfället? Har inte kikat så mycket på det mer än jag har signat upp mig för att få det sen. Sitter idag på Win8.1 Pro

Skrivet av maniac:

Låter lovande! Får se vad som händer.
Ja den rustningen är rätt snygg, synd bara att är sämre än den jag har nu

Fråga till er som kommit längre än jag. Hur långt i main-quest är det kvar till man får access till Khaer Moren. Kom just till Skellige. Är lite nyfiken på Wolf armor

Jag lägger lite info i en spoiler. Försöker göra den spoilerlös, men läs på egen risk!

Först och främst så måste jag bara säga att Wolven Armor är riktigt snygg - en riktig armor från Kaer Morhen och det syns på stilen!

Ganska tidigt så får du 3-4 main quests där du ska leta efter Ciri i Novigrad, Velen och Skellige (antar att du har fått dessa). Om jag minns helt rätt så bär det av till Kaer Morhen så fort du är klar med ditt sökande efter Ciri i dessa områden. Vill inte avslöja allt för mycket, men...

TL;DR - Sök efter Ciri i dessa 3 områden och du är snart i Kaer Morhen!

Dold text

EDIT: Vart väldigt spoilerlös!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

@Crazy , bra fråga iof jag kör Windows 10 nu, men antar att de måste patcha det så att de aktiverar det på något sätt typ alla crysis 2 eller något.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

@Oneone:

Jag har kört på Windows 10 hela tiden, funkar klockrent i alla spel jag testat.

Visa signatur

Dator: AMD 5800X, ASUS RTX3060, 32GB RAM, Windows 10
Server: Intel NUC i5-4250U, 16GB RAM, Debian

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av thomson:

Hahah, så klockrent! Första bilden där kändes väldigt nostalgisk. Får nog ta och gräva upp lite gamla spel från bakgården!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

@Outlaw84 jo det gör jag också, men bara för att man kör Win10 så använder inte spelen automagiskt DX12 menade jag

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Jag lägger lite info i en spoiler. Försöker göra den spoilerlös, men läs på egen risk!

Först och främst så måste jag bara säga att Wolven Armor är riktigt snygg - en riktig armor från Kaer Morhen och det syns på stilen!

Ganska tidigt så får du 3-4 main quests där du ska leta efter Ciri i Novigrad, Velen och Skellige (antar att du har fått dessa). Om jag minns helt rätt så bär det av till Kaer Morhen så fort du är klar med ditt sökande efter Ciri i dessa områden. Vill inte avslöja allt för mycket, men...

TL;DR - Sök efter Ciri i dessa 3 områden och du är snart i Kaer Morhen!

Dold text

EDIT: Vart väldigt spoilerlös!

Tack för det, då har jag nog inte så lågnt kvar till Kaer Morhen

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Snäll polare gav mig en kod igår kväll. Hann ladda ner innan det var sängdags. Hoppas hinna börja spela ikväll. Passar ju bra att underhålla sig med medan man väntar på patch för Arkham Knight.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av HenricE:

Snäll polare gav mig en kod igår kväll. Hann ladda ner innan det var sängdags. Hoppas hinna börja spela ikväll. Passar ju bra att underhålla sig med medan man väntar på patch för Arkham Knight.

Se upp bara, risken är att du fastnar 100+ timmar

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenricE:

Snäll polare gav mig en kod igår kväll. Hann ladda ner innan det var sängdags. Hoppas hinna börja spela ikväll. Passar ju bra att underhålla sig med medan man väntar på patch för Arkham Knight.

Skrivet av NordhNet:

Se upp bara, risken är att du fastnar 100+ timmar

Ja, se till att köpa Tipp-Ex för kalendern...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Håller med föregående talare, man fastnar omgående.. varje lucka försöker man hinna sätta sig, inte så poppis hos frun alltid dock

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

Har funderat över en grej på sistone. Är det någon som vet om det finns en mod eller liknander för att få bättre överblick på vart ens quests är utspridda geografiskt? Är väldigt omständigt att gå in i questlog och manuellt välja track quest för att se vilka uppdrag som finns i närheten. Hade blivit väligt glad om det finns ett UI tweak där man ser uppdragen i kartan, inte bara det man har aktivt för tillfället.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Stängda dörrar är Geralds största fiende!?
Mer än jag som stör mig på att en mäktig Witcher med signs, potions och helt gigantiskt arsenal med verktyg alltid kan stoppas av en låst träd dörr, om han inte har exakt rätt nyckel

Visa signatur

Dator: AMD 5800X, ASUS RTX3060, 32GB RAM, Windows 10
Server: Intel NUC i5-4250U, 16GB RAM, Debian

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Har funderat över en grej på sistone. Är det någon som vet om det finns en mod eller liknander för att få bättre överblick på vart ens quests är utspridda geografiskt? Är väldigt omständigt att gå in i questlog och manuellt välja track quest för att se vilka uppdrag som finns i närheten. Hade blivit väligt glad om det finns ett UI tweak där man ser uppdragen i kartan, inte bara det man har aktivt för tillfället.

Ingen aning om det finns någon sån mod, men min tanke blir lite mer: behöver du göra mer än en quest åt gången? Förstår hur du tänker, men ändå

Skrivet av Outlaw84:

Stängda dörrar är Geralds största fiende!?
Mer än jag som stör mig på att en mäktig Witcher med signs, potions och helt gigantiskt arsenal med verktyg alltid kan stoppas av en låst träd dörr, om han inte har exakt rätt nyckel

Haha, har själv tänkt lite på det och de dörrar man faktiskt får använda Aard på innehåller sällan något roligt. Dock så är det så i vissa spel och ibland så brukar det vara en sak för att öppna upp för DLC's eller framtida funktioner och material Kommer säkert en Skeleton Key med någon mod sen som öppnar upp allt.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!