Permalänk
Medlem

Skapa en cs klan

Hej alltihopa, jag tänkte försöka dra ihop en seriös klan i cs. Jag behöver 4 spelare.

Krav på dig
- rank mge eller mer
- 14-16 år ungefär
- Du måste kunna kommunicera brq
- positiv

Intresserad? Skriv till mig här http://steamcommunity.com/id/Osquak00

Permalänk

du har 500 timmar på cs... satsa på global och spelet och sen kan man börja fundera på en seriösare klan...

Visa signatur

Enthoo luxe | Custom loop |
GTX TITAN 3-Way SLI | 3960x@5ghz | x79 black edition
32GB ram | Samsung EVO 500GB | Lepa G1600 | <3

HTPC rajintek styx | i5 2500k@4,8ghz | GTX TITAN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaMartin:

du har 500 timmar på cs... satsa på global och spelet och sen kan man börja fundera på en seriösare klan...

Så du menar att jag ska ha en oseriös klan då eller?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaMartin:

du har 500 timmar på cs... satsa på global och spelet och sen kan man börja fundera på en seriösare klan...

Varför ska han bli global först? Att vilja skapa en "seriös klan" innebär inte att man ska åka på LAN och försöka vinna turneringar. Utan mer att man är samma grupp av människor som lirar med varandra på daglig basis, tränar lite taktiker och försöker utvecklas som lag samt spelare på individnivå.

Inte alls ovanligt att folk gör påhopp för att lågrankade vill skapa klan. Fan, de gör ju det för att det är kul. Står ingenting om ett "satsande lag".

ps. till TS, jag kan gärna lira lite med dig och ge konstruktiv kritik på ditt spelande om du skulle vilja. Jag har cirka 500 timmar CS:GO och sitter för närvarande på 3 Global Elite konton.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Starta en klan och kör på.
Jag började med 4 irl polare vid guld 2 och nu är vi alla globals med 2500+ timmar och lirar på små lan och har vunnit ett X antal turneringar i faceit, osv.
Rank och bra spelande kommer med tiden gäller bara att satsa på det man gillar så går det bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaMartin:

du har 500 timmar på cs... satsa på global och spelet och sen kan man börja fundera på en seriösare klan...

Igår när jag läste detta blev jag riktigt förbannad och gav då fan i att svara eftersom jag bara skulle skälla ut dig.

För det första: Med den logiken du har förstår jag direkt att du är en novis. Du har ingen som helst aning om hur CS fungerar och jag tror fan inte du vet hur man utvecklas i något annat spel ELLER verklighet heller.

Varför? Jo för du kan bara utveckla dig själv till en viss grad och utan att spela med andra i en koordinerad miljö. Samma gäller i verkligheten.

När du spelar i en klan spelar du med fyra andra som inte bara är dina teammates men också de personer du kommer lära dig av. Igen däremot så kan du bara utvecklas till en viss del i din första klan och därför måste man byta efter ett tag då det inte längre finns något att lära.

Du kommer hela tiden spela med folk som är bättre och har mer erfarenheter än du själv och det är av dessa personer du kommer lära dig av.

Samma sak gäller i verkligheten. Du börjar på ett jobb, du lär dig tills du inte kan lära dig nå mer av de personer som finns där och vissa nöjer sig här, men då utvecklas man inte heller, eller hur? Man kan ju så klart utbilda sig mer, men again: du behöver andra personers erfarenheter för att bli bättre själv.

Så TS ska fan inte vänta på att bli global. Han ska söka en klan i sin rank, spela och lära sig av de personer som är bättre än han själv och sen hoppa vidare till nästa klan när inget längre finns att lära.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Kan intyga att det @solomon skriver stämmer mycket bra.
Skapade en egen klan för ett bra tag sedan när jag var runt Gold Nova 4, idag pangar jag med kanske min 30:e lineup av lagmedlemmar som alla är Global Elite. Man utvecklas så småningom.

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk

@Osquak00: Jag är 13 år, mg1 och kör gärna

Permalänk

Fyller snart 14, men DMG atm och har ca 1500timmar, men de flesta afk i idle achivement servrar etc. Brukar dock oftast lira med högre ranker för att lära mig.

Permalänk

@Shirayukiie:

klart att man spelar premade med massa personer men att köra SERIÖS klan är helt annat för mig iallafall. men tydligen inte!

har 5k timmar counter strike.

Visa signatur

Enthoo luxe | Custom loop |
GTX TITAN 3-Way SLI | 3960x@5ghz | x79 black edition
32GB ram | Samsung EVO 500GB | Lepa G1600 | <3

HTPC rajintek styx | i5 2500k@4,8ghz | GTX TITAN |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NinjaMartin:

du har 500 timmar på cs... satsa på global och spelet och sen kan man börja fundera på en seriösare klan...

Eller så skapar man en "mindre seriös" klan som samlas och spelar ett par MM matcher per dag? Allt behöver inte vara "Superseriöst" hela tiden. Sedan att han skulle behöva vara Global för att skapa en klan är ju lite väl elitist att säga.

Skrivet av NinjaMartin:

klart att man spelar premade med massa personer men att köra SERIÖS klan är helt annat för mig iallafall. men tydligen inte!

har 5k timmar counter strike.

Då är det din icke flexibla definition av klan som är bristfällig och inget annat. En klan är en klan. Det är en samling individer som spelar under samma "clantag". En "seriös" klan är helt subjektivt... Seriöst kan betyda allt från att man skapar en clan med ett gäng dedikerade spelare och spelar för att se hur långt man går t.ex.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaMartin:

@Shirayukiie:

klart att man spelar premade med massa personer men att köra SERIÖS klan är helt annat för mig iallafall. men tydligen inte!

har 5k timmar counter strike.

Fast det beror ju på hur man definierar "Seriöst" Tror inte han menar att dom ska börja med ESL, utan mer att man ska vara sugen på att satsa på spelet och visa att man verkligen vill, detta är absolut inget man behöver vara någon "GLOBAL" för

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Tänker inte basha TS utan tycker han ska köra på. Men till alla som snacka om global och tror de är duktiga.. Jag började för någon dag sedan spela igen efter 3 månaders uppehåll, och alla på supreme och global nivå är numer riktigt dåliga de med. Kör lite mm och skrattar åt allt och alla, går sedan in på faceit och blir råägd..

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaMartin:

@Shirayukiie:

klart att man spelar premade med massa personer men att köra SERIÖS klan är helt annat för mig iallafall. men tydligen inte!

har 5k timmar counter strike.

Tror du och de flesta andra har olika uppfattningar om vad en "seriös klan" innebär. De flesta anser inte att en "seriös klan" ska kliva upp på den stora scenen och vinna massa turneringar och pengar. Det är för de allra flesta inte vad en "seriös klan" är utan snarare att man signar upp för mindre turneringar och noggrant lägger upp taktiker och strategier för att spela på SIN EGEN TOPPNIVÅ.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Jag vill bara till lägga att jag kör betydligt bättre en mge.
Jag vill skapa en klan för jag orkar inte köra med folk som inte försöker. Jag går alltid plus stats och top fragar in princip alltid men ni får kontakta mig hät om ni vill va med o göra clan:http://steamcommunity.com/id/Osquak00

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan för övrigt rekommendera sidan CSGOTeamfinder, där finns många spelare på alla nivåer som söker lag.

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk

Jag är mg2.. Spelat entry, lurker och igl i olika lag (awp i en men räknas inte då jsg är sämst med awp nu). Jag kan smokes i varje bana och kan komma på basic och kanske lite mera avancerade taktiker.. Är 14 ^^ Skriv tillbaks om du vill testa att spela eller så c:

Edit: Såg stt jag ska kontakta dig så jag gör väl det. ^^

Skickades från m.sweclockers.com