Permalänk
Medlem

@Devildoll: Okej, då vet jag

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Någon som vet om de kommer släppa flera banor senare?
Saknar Suzuka och Mugello, trodde faktiskt någon av de skulle finnas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Någon som vet om de kommer släppa flera banor senare?
Saknar Suzuka och Mugello, trodde faktiskt någon av de skulle finnas.

Även Motegi skulle vara trevligt. Vi får hoppas på att att T10 släpper fler banor, det släppets ju gäng banor till F5 efter release

Måste säga att Watkins Glen är min nya favoritbana, apropå banor

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Hoppas och hoppas de utelämnar ju en massa för att sälja som DLC?

Jämfört med Forza 4 och tidigare lir hur lätt är det att komma åt att provköra bilar etc? Vill minnas man kunde provköra alla och de flesta kom man åt i arkadläget. Fick okej betalt för att sälja bilar också Hade man i alla fall kört igenom karriären en gång så hade man aldrig problem finansiera bilar man vill köra.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Hoppas och hoppas de utelämnar ju en massa för att sälja som DLC?

Nu var ju iofs alla DLC banorna gratis till F5. Bara bil paketen som kostade pengar.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

@maniac:

cool

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Sådär, nu har spelet äntligen släppts i USA.
För er som förbeställt är det bara att ändra konsolens land till US och börja spela.

Vann en Bugatti Veyron på min första prize spin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dmaxon:

Sådär, nu har spelet äntligen släppts i USA.
För er som förbeställt är det bara att ändra konsolens land till US och börja spela.

Vann en Bugatti Veyron på min första prize spin

vann en veyron på demot det funkar alltså att bara byta land? nice, ska göras när jag kommer hem. om jag inte är upptagen med GTA Freeroam.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

saknar kämpandet med att tjäna ihop pengar för att ha råd med trim o sen ha råd med bilar..nu vinner man dom utan bekymmer o allt blir gratis efter ett par race typ... blir lite platt o tråkigt så

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Jag har nu spelat ett par timmar och jag älskar det, riktigt imponerad över fysiken. Bara en sån grej att man känner av dessa plättar där dom lagat asfalten.. Fantastiskt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Forza 6 är på en helt annan nivå när det kommer till simulering.
PCars är ett Arkadspel i jämförelse om man ska jämföra realismen i bilar och greppnivåer.

Testade Forza 6 demot, tycker inte om greppnivån.... Bilen släpper alldeles för lätt om man jämför att köra med en riktig bil på bana, där tycker jag Project Cars har ett mer reallistiskt grepp. Däremot känns ljudet riktigt bra i Forza! känns som det bästa ljudet jag har hört i ett bilspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sakki:

Testade Forza 6 demot, tycker inte om greppnivån.... Bilen släpper alldeles för lätt om man jämför att köra med en riktig bil på bana, där tycker jag Project Cars har ett mer reallistiskt grepp. Däremot känns ljudet riktigt bra i Forza! känns som det bästa ljudet jag har hört i ett bilspel.

Det blir bättre längre fram i spelet av nån anledning. Tyckte också bilarna kändes konstiga i början, dom släppte och börja kränga overkligt lätt. Men det försvann senare. Vet inte varför. Kör med alla hjälpmedel avstängda så har inget med det att göra. Spelar ingen roll om det är en bakhjulsdriver amerikanare. Fortfarande mycket bättre grepp än först bilarna. Skummit.

Permalänk
Medlem

Fan va uselt det funkar att köra med ratt. I Project Cars är det en ren fröjd att köra med TX-ratten från Thrustmaster med tillbehör. Men forza är inte på något vis gjort för folk med ratt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zisekoz:

Fan va uselt det funkar att köra med ratt. I Project Cars är det en ren fröjd att köra med TX-ratten från Thrustmaster med tillbehör. Men forza är inte på något vis gjort för folk med ratt.

Skickades från m.sweclockers.com

har du slagit på simulation steering? rätt deadzones osv?

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

har du slagit på simulation steering? rätt deadzones osv?

Har testat precis allt. Och inget känns bra. Så tröttsamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/HUwc6Zph.jpg

Lönar sig att köra Endurance En halv miljon credits och 7 levlar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

http://i.imgur.com/HUwc6Zph.jpg

Lönar sig att köra Endurance En halv miljon credits och 7 levlar

Skickades från m.sweclockers.com

KKay är det en Sony Bravia KDL-48W705c du har där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av K_MaN21:

KKay är det en Sony Bravia KDL-48W705c du har där?

Nästan, 55w805bbn Riktigt nöjd med hur den presterar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dmaxon:

Sådär, nu har spelet äntligen släppts i USA.
För er som förbeställt är det bara att ändra konsolens land till US och börja spela.

Vann en Bugatti Veyron på min första prize spin

Alla vinner en Bugatti Veyron på första prize spin

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Alla vinner en Bugatti Veyron på första prize spin

Nope, jag gjorde inte det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Nope, jag gjorde inte det

Skickades från m.sweclockers.com

Inte jag heller
Eller i demot men inte i hela spelet.

Permalänk
Medlem

Jag vill ju köra Volvo 850 i karriärläget. Tycks inte kunna gå å välja den. Bara massa som T10 har bestämt att jag vill köra.
Eller så gör jag fel på något vis..?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gueno:

Jag vill ju köra Volvo 850 i karriärläget. Tycks inte kunna gå å välja den. Bara massa som T10 har bestämt att jag vill köra.
Eller så gör jag fel på något vis..?

Skickades från m.sweclockers.com

Det går, tror den ligger under sports classics eller liknande. Den är brutal

Hur långt har du kommit? Kanske där det sitter

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Lekte lite i photomode

Angående Volvo 850 så såg jag en BTCC lack som ABGRAPHICS har gjort, galet snygg
https://flic.kr/p/xJsGs5

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det går, tror den ligger under sports classics eller liknande. Den är brutal

Hur långt har du kommit? Kanske där det sitter

Men titta! Där var den ju.
S60 polestaren då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gueno:

Men titta! Där var den ju.
S60 polestaren då?

Skickades från m.sweclockers.com

Den kan du köra i Volume 4, Professional Racing - Global Touring Cars. Vill också varna om att den är horribel att köra utan vettiga inställningar, speciellt i regn

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

knäppte några bilder jag med.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Galet sugen på att lira nu. Är det i natt efter kl 24:00 vi vanliga dödliga kan börja?

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

http://i.imgur.com/HUwc6Zph.jpg

Lönar sig att köra Endurance En halv miljon credits och 7 levlar

Skickades från m.sweclockers.com

Men herregud, VÄGGHÄNG plz.

PS: Tack för tipset. Men hittills är inte pengar nåt problem, för visst är det scriptat att man ska vinna en Veyron och sen 1M credits precis i början. :S

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

Men herregud, VÄGGHÄNG plz.

Våga vägra vägghäng! 😬

Det är den vanliga polestaren jag vill köra.
Karriärläget känns lite enformigt. Samma serier flera gånger. -.-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ursäkta stavningen - Ordblind
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande..