Permalänk
Medlem

iPad mini 2 retina bytes

Hallå,

Efter att ha köpt mig en iPhone 6+ känner jag att ett byte av elektronik behövs då min telefon nu gör min surfplattas jobb. Därför söker jag nu ett byte till en lite större modell, med iOS eller Windows.

Det jag erbjuder:
- iPad mini 2 16 GB wifi (m. kontrollerad och bra version av retinaskärmen!) inköpt för i veckan exakt ett år sedan på net on net (20141027), kvitto osv medföljer så klart. Suttit i ett flertal fodral så skicket är oklanderligt.
- Jag skickar med ett fodral som sitter på nu, inte apples egna flipcase då det är horribelt till just ipad mini, utan ett belkin i svart neopren.
- Laddare, sladd, kartong och allt som medföljde vid leverans.

Det jag letar efter:
1. En liten smidig ultrabook (11-13") med hyfsad prestanda, ex i5a och en ssd.
2. En windowsplatta i form av Microsoft Surface 1/2/3 eller liknande (relativt högpresterande, inte någon billigare modell)
3. En iPad i ungefär samma prisklass ex Air/Air 2
4. En projektor med 720p eller högre upplösning

Som ni ser är inte alla byten jämna utan jag lägger så klart då pengar emellan. Jag är stationerad i Sandviken men kan tänka mig åka en bra bit för ett elektronikbyte då jag har en norrländsk inställning till bilkörning

Skicka mig PM med vad ni har så kan vi diskutera vidare!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelburk: 4670k + GTX 1060 i ett BitFenix Phenom
HTPC/NAS: AMD Trinity-system i ett Fractal Node 304
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

dagens skönaste... då jag har en norrländsk inställning till bilkörning

Visa signatur

Fractal Design Define R5 , I7 4790K@4800mhz ,Corsair vengeance 2400Mhz@2600 CL 11 16GB ,Cooler master V850 , Fury X ,MSI Z97 Gaming 9 AC , Samsung 840 Evo 500GB +1tb hdd , Corsair H100i.
Asus vn247h

Permalänk
Medlem

Intresserad av att byta mot ett x201 Lenovo ? Bra skick och med win10 installerad aktiverad (kom med win7), följer med original laddare , bra batteritid (ca 2,5 h)
Användes för bank-id och andra window krävande applikationer , men stått oanvänt ett bra tag nu.

i5 M520
4 GB
250 GB hd

Visa signatur

¤ SLÅ DET HÄR OM NI KAN ¤
duron 1600 - K7S8X - Diamond Viper z200 32 mB (skit) - 384 mB 2100 DDR - 160 gb Seagate 2 mB

Permalänk
Medlem
Skrivet av jgb_jgb:

Intresserad av att byta mot ett x201 Lenovo ? Bra skick och med win10 installerad aktiverad (kom med win7), följer med original laddare , bra batteritid (ca 2,5 h)
Användes för bank-id och andra window krävande applikationer , men stått oanvänt ett bra tag nu.

i5 M520
4 GB
250 GB hd

Tyvärr inte, det blir lite för likt det jag arbetar med på jobbet, och på fritiden vill man inte bli påminnd om jobbet hela tiden

Visa signatur

Spelburk: 4670k + GTX 1060 i ett BitFenix Phenom
HTPC/NAS: AMD Trinity-system i ett Fractal Node 304
Citera för svar!