Permalänk
Medlem

ASUS 290x med EK Vattenblock

Hej!
Har ett ASUS 290x med EK Vattenblock som jag säljer på grund av uppgradering.
Jag skickar även med originalkylaren DirectCU II.

Kortet finns i Borlänge men nu på söndag tar jag bilen till Stockholm så kan träffas där eller efter vägen så slipper ni frakt. I övrigt står köparen för frakt.

Pris: Högstbjudande

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 1200kr + frakt.

Permalänk

Vad är det för vattenblock på ?

Permalänk
Medlem

EK-FC R9-290X DCII - Acetal+Nickel

Permalänk
Medlem

1500+frakt

Permalänk
Medlem

1600+frakt eller mellan 4 ögon på söndag om du endå passerar gävle

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 1650, bor i sthlm

Permalänk
Medlem

Bjuder 1750

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 1800

Permalänk
Medlem

Bjuder 400 för vattenblocket om någon är sugen att köra luftkylt. Ses gärna i Sthlm om det blir aktuellt

Visa signatur

Blank

Permalänk

Jag kan tänka mig att bjuda 1500 för kortet om ovanstående vill ha vattenkylningen

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 2100:-, när avslutas budgivningen?

Permalänk
Medlem

Kör budgivning till 17.00 imorgon lördag sen får den som bjudit mest ta kortet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag drar tillbaka mitt bud på 2100 och håller kvar mitt på 1800:- om inte kempa tar det

Permalänk
Medlem

Om snapoutfit lägger 1750 och jag 350 så har vi ett bud på 2100 jag kan swisha direkt så hämtar jag sedan blocket hos snap om han är sugen.

För att förtydliga, skicka ditt nummer till mig Alm3n så swishar jag över 350kr så lämnar du kortet till snapoutfit så betalar han 1750 för kortet så har du totalt ett bud på 2100. Jag får hämta blocket hos snap senare då jag har ett barn som ska ut ur frugan vilken sekund som helst så är det kanske svårt att mötas upp imorgon.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Om snapoutfit lägger 1750 och jag 350 så har vi ett bud på 2100 jag kan swisha direkt så hämtar jag sedan blocket hos snap om han är sugen.

För att förtydliga, skicka ditt nummer till mig Alm3n så swishar jag över 350kr så lämnar du kortet till snapoutfit så betalar han 1750 för kortet så har du totalt ett bud på 2100. Jag får hämta blocket hos snap senare då jag har ett barn som ska ut ur frugan vilken sekund som helst så är det kanske svårt att mötas upp imorgon.

Okej och detta är okej för Snapoutfit?

Permalänk
Medlem

Det får han svara på själv men jag fick ett pm tidigare om att han ville sälja blocket men jag missade att svara och därför antar jag att han drog tillbaka sitt högre bud.

Pm från snap
Hej Lasse!

Om jag vinner budgivningen på kortet så är jag intresserad av att sälja vattenblocket, jag hör isåfall av mig till dig. Bor i sthlm.

MVH
Magnus

Många edit nu, annars kan du skicka blocket till mig så står jag för frakten

Visa signatur

Blank

Permalänk

Hej! Jag skriver här så att det inte blir några missförstånd.
Det är inte vad jag tänkte mig exakt. Jag har tänkt sälja blocket oavsett till vilket bud jag lagt på kortet, och har därför räknat med den intäkten redan. Det betyder inte att jag tänkt behålla mitt bud på 2100, trots en god tanke från lasseTM, utan jag har tagit tillbaka det budet och står kvar på 1800:- inkl blocket som det är idag.
Dvs kempa leder budet på 2000kr men att jag ligger kvar med mitt bud på 1800kr som nr 2.

Ha en trevlig kväll!

Permalänk

@Alm3n: Jag som tänkte buda D: såg inte att det var tills idag, fick för mig att det var tills söndag. aja

Visa signatur

- Citera för svar -