Permalänk
Medlem

Vanlig battlefield bugg?

Tjenare!
Det är så att jag har märkt att saker typ glittrar när jag spelar battlefield, dessa saker är typ dem där trästaketen (ser ut som spånskivor som står rakt upp), väggar (ibland) och vissa hustak av trä. Dessa saker i mina egna ord "glittrar", blinkar på ett ungefär.
Jag undrar om detta är en vanlig bugg på battlefield eller om det är något fel på grafikkortet

Kan försöka ta en bild på det, dock lite svårt när det blinkar.

Permalänk
Medlem

Ta ett screenshot så vi kan se hur det ser ut

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

@alex5555:

Sådär ungefär, denna gång var det ju marken.
Dock så händer detta bara på vissa banor. Typ Dawnbreaker, där hände detta. Dock så fick jag inte med allt, (det blinkar ju)
Egentligen något som jag väl inte bryr mig om, men är väl lite nervös om det skulle vara kortet...

Permalänk
Medlem

Får det där jag med, för mig är det nästan uteslutande när man använder något kikarsikte med hög zoom.
Kör med ett 980ti, senaste drivrutiner i Windows 10.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 6700K | Gigabyte Z170X-UD3 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2400Mhz | EVGA GTX 980Ti Hybrid | Samsung 950 PRO 256GB | Noctua NH-D15 | EVGA G2 750 | Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

@Zajin:
Okej, lite skönt att höra att man inte är ensam då. Verkar ändå vara en ganska vanlig bugg i bf4.
Kör själv med gtx 970 och windows 10.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen