Permalänk

Nikke's datorhörna

Välkommen till mitt galleri! Här kommer lite bilder på min datorhörna.

Dator:
Chassi | Fractal Design Define S
Moderkort | MSI Z87-G45 GAMING
Processor | Intel i5 4670K
Kylare | Cooler Master Hyper 212 Evo
Grafikkort | MSI GTX 1060 6GB Gaming X
Ram | ADATA 8GB
SSD | Samsung 120GB
HDD | Seagate Desktop 1TB
PSU | Corsair CX600M

Kringutrustning:
Skärm | ASUS 24" VG248QE
Mus | Zowie ZA11
Tangentbord | Func KB-460 MX Red
Headset | HyperX Cloud
Musmatta | Steelseries QcK Heavy

Övrigt:
ASUS RT-AC66U
Playstation Slim 500gb
DXRacer Racing-series
Sony A6000
Sigma 30mm F1.4

Lägg gärna en röst, kommentera eller ställ frågor!

Tack för ditt besök,
Nikke

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Du lirar cs antar jag?:P

Permalänk
Skrivet av shn93:

Du lirar cs antar jag?:P

Stämmer bra det, varvar lite med BF4 men det är fokus på CS!

Permalänk
Medlem

Kul med en till som har en malmbyrå som tvbänk! Har du komponenter där i som genererar värme som jag och har du någon fiffig lösning på det? Själv har jag som mest haft reciever, htpc, xbox 360, nes, box till tv'n. Förut hade jag kapat ett hål i baksidan och satt dit en 120mm fläkt som gick 24/7, nu har jag tagit bort hela skivan bak och har även fläkten kvar.

Permalänk
Skrivet av hakke87:

Kul med en till som har en malmbyrå som tvbänk! Har du komponenter där i som genererar värme som jag och har du någon fiffig lösning på det? Själv har jag som mest haft reciever, htpc, xbox 360, nes, box till tv'n. Förut hade jag kapat ett hål i baksidan och satt dit en 120mm fläkt som gick 24/7, nu har jag tagit bort hela skivan bak och har även fläkten kvar.

Nej jag har ingen elektronik i den! Även fast jag stoppar ner t.ex ett playstation så tror jag inte att det behövs någon fläkt eftersom det är så korta stunder man kommer spela! Blir det varmt så får jag ställa upp den på byrån bara

Permalänk
Medlem

Jättesnyggt, verkligen! 5/5

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Skrivet av YamahaDGX630:

Jättesnyggt, verkligen! 5/5

Shit, stort stort tack! La en röst på dina album med

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikkepersson:

Shit, stort stort tack! La en röst på dina album med

Tackar så mycket!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Cleant! Gillas verkligen

Permalänk
Skrivet av Erik65:

Cleant! Gillas verkligen

Tack så mycket!!

Permalänk
Medlem

Haha, det var som fan. Snyggt. Har likadant tangentbord, mus och router, trodde jag var ensam i hela Sverige med att köra ZA11, men inte nog med det, samma tangentbord och router också B).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av lutt95:

Haha, det var som fan. Snyggt. Har likadant tangentbord, mus och router, trodde jag var ensam i hela Sverige med att köra ZA11, men inte nog med det, samma tangentbord och router också B).

Skickades från m.sweclockers.com

Haha du ser! Det är bra grejer, speciellt musen och tangentbordet. Stilrena, bra pris och hög kvalité

Permalänk
Medlem

Har du photoshoppat bort dina kablar?
Tänkte på dom 2 näst sista bilderna på hörnan då.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Skrivet av shelter:

Har du photoshoppat bort dina kablar?
Tänkte på dom 2 näst sista bilderna på hörnan då.

Om det ändå vore så nejdå, fäste kablarna som hängde löst med fästen i undersidan av bordet och ner på bordsbenet med hjälp av buntband!