Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Zelda körs i 900p i dockat läge, och rent tekniskt så är Switch bra mycket modernare än både PS4 och Xbox One. Dock så måste folk börja fatta att Switch är en bärbar konsol som omöjligt kan mäta sig med stationära konsoler rent prestandamässigt. Nintendo hade lugnt kunnat skruva upp klockfrekvenserna för att nå upp till åtminstone samma prestanda som Xbox One, men då hade man fått en värmeutveckling och energiförbrukning som gjort det omöjligt att använda som bärbar konsol.

Och att PS4 är billigare gör det inte till en bättre konsol. Jag har ägt PS4 sen release, och kan lugnt säga att det är den tråkigaste Playstation-konsolen någonsin. Uncharted 4, Bloodborne och nyligen släppta Horizon Zero Dawn, that's it. Resten av spelen är antingen gamla PS3-spel, mediokra eller så finns de på PC.

Har man ingen spelduglig PC (en som åtminstone klara medium-inställningar) så visst, då är PS4 ett bra köp då man får den bästa spelupplevelsen i multiplattformar. Men har man en spelduglig PC så är det ganska poänglöst att köpa ett PS4.

Jag håller med! jag har också ett PS4 Slim som ligger och dammar under TVn. Jättebra konsol, men.. jag har en bra speldator och dom flesta spelen är billigare att köpa till PC, hade spelen legat på samma pris hade jag nog hellre köpt spelen på PS4 eftersom jag älskar att slappa i en soffa och spela på min 50-tums TV.

Grejen med Nintendo Switch är att den är både en handheld och en home console. Den är kraftigare än många tror och klarar av att leverera en helt okej grafik. Jag personligen skiter fullständigt i Switchen's specs, det jag sett är tillräckligt bra för mig. Nintendos alla IP's är det som lockar mig och alltid har lockat mig genom åren. Gillar man inte Mario, Zelda, Donkey Kong osv.. köp ett PS4 istället.

Visa signatur

"there is a crack in everything that's how the light gets in"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Switch är en Hybrid konsol. I dockat läge borde den ha varit någorlunda i närheten av PS4/One. Det hade gjort priset betydligt mer acceptabelt. Undrar hur fånigt Skyrim kommer se ut på Switch. 900p, i dockat läge.. lul!

Vad är då Nintendo spel? Mario Mario Mario Mario Mario, Smash Smash Smash Smash, Zelda Zelda Zelda Zelda. Liksom, väldigt lite "nytt" egentligen.

Trollar du nu eller är du seriös? Ingen har tvingat dig till att köpa ett Switch. Gillar du inte Nintendo's IP's och skiter i den portabla biten ska du ju verkligen inte köpa en Switch. Förstår inte vad du försöker åstadkomma med inlägget.

Visa signatur

"there is a crack in everything that's how the light gets in"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hur snabbt minneskort behöver man tro? Räcker 90mb/s read 20mb/s write eller bör man statsa på ett ultramaxlol kort tro?

https://m.prisjakt.nu/product/2508306/properties

Detta har ju trevligt pris men undrar om 30 / 30mb/s räcker?

Jag har tänkt köra en sån här http://www.24.se/sandisk-ultra-128gb-microsdxc-uhs-i?utm_sour...

Jag tror definitivt 90mb/s read räcker. Jag tror 30 kan vara i långsammaste lagret. Det funkar säkert okej men load times kommer definitivt bli segare.

Kolla den här videon för tips: https://www.youtube.com/watch?v=w3XRkiPD9lU&t=526s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Nej. Du skrev att spelet såg SJUKT mycket bättre ut på Switch än Wii.

"Zelda ser sjukt mycket bättre ut på Switch"

Läste du ens det han skrev?

ja? min kommentar var riktad mot dig

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Medlem
Skrivet av In3xtreme:

Tycker nog Switch är vassare i grafiken. Tänkte först köpa Zelda till mitt WiiU men det blir nog att vänta ett tag och köpa Switch istället.

https://youtu.be/GgT6KpNnILc

Riktigt gammalt klip, frafiskt är det väldigt lite skillnad mellan Wii U och Switch versionen förutom upplösning & frame rate.

här har du en NY jämförelse som inte använder ett års gammalt klip för Wii U https://www.youtube.com/watch?v=se-NEt1rxBc

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Inaktiv

Mata inte, rapportera eller ignorera istället bara.

Skrivet av tyvar1:

Fick smått panik där! Men fick nyss mail om att jag kan hämta Switch + Zelda! Dock ingen Pro kontroll eller Super Bomberman så gick in och bokade att hämta i butik på mediamarkt och hoppas man har tur och får dom imorgon!

Jag som kör stenhårt på att köra fysiskt så kommer det bli nog rätt dyrt med visa titlar till Switchen nu när den är inte regionslåst!

Tur det löste sig.

Hehe jo, förhoppningsvis lanseras spelen även här. Begränsade utgåvor har förekommit tidigare så vore inte omöjligt. Jag minns inte namnet på företaget men finns iallafall en som gjort begränsade fysiska produkter av indie-titlar till blandannat PS Vita och PS4 innan.

Skrivet av Gender Bender:

Zelda körs i 900p i dockat läge, och rent tekniskt så är Switch bra mycket modernare än både PS4 och Xbox One. Dock så måste folk börja fatta att Switch är en bärbar konsol som omöjligt kan mäta sig med stationära konsoler rent prestandamässigt. Nintendo hade lugnt kunnat skruva upp klockfrekvenserna för att nå upp till åtminstone samma prestanda som Xbox One, men då hade man fått en värmeutveckling och energiförbrukning som gjort det omöjligt att använda som bärbar konsol.

Och att PS4 är billigare gör det inte till en bättre konsol. Jag har ägt PS4 sen release, och kan lugnt säga att det är den tråkigaste Playstation-konsolen någonsin. Uncharted 4, Bloodborne och nyligen släppta Horizon Zero Dawn, that's it. Resten av spelen är antingen gamla PS3-spel, mediokra eller så finns de på PC.

Har man ingen spelduglig PC (en som åtminstone klara medium-inställningar) så visst, då är PS4 ett bra köp då man får den bästa spelupplevelsen i multiplattformar. Men har man en spelduglig PC så är det ganska poänglöst att köpa ett PS4.

Skrivet av joeldanielsson:

Jag håller med! jag har också ett PS4 Slim som ligger och dammar under TVn. Jättebra konsol, men.. jag har en bra speldator och dom flesta spelen är billigare att köpa till PC, hade spelen legat på samma pris hade jag nog hellre köpt spelen på PS4 eftersom jag älskar att slappa i en soffa och spela på min 50-tums TV.

Grejen med Nintendo Switch är att den är både en handheld och en home console. Den är kraftigare än många tror och klarar av att leverera en helt okej grafik. Jag personligen skiter fullständigt i Switchen's specs, det jag sett är tillräckligt bra för mig. Nintendos alla IP's är det som lockar mig och alltid har lockat mig genom åren. Gillar man inte Mario, Zelda, Donkey Kong osv.. köp ett PS4 istället.

Jag håller överlag med er båda. PS4 är en överskattad konsol med rätt få titlar som faktiskt motiverar ett köp. Den gör inget Xbox One inte kan göra eller en speldator för den delen. Switch konkurrerar inte direkt mot någon speciell plattform utan mot mer eller mindre alla på olika vis. Och har fördelar oavsett mot vad den konkurrerar med. Är ju inte direkt som att man kan lyfta upp PS4'an från TV-bänken och gå iväg och fortfarande spela på den för att nämna ett scenario där Switch glänser.

Jag sitter faktiskt och spelar Horizon: Zero Dawn men har ingen vidare spelro (fel spel, Zelda är vad jag vill ha!) så blir bara kortare stunder innan jag går och gör något annat. Trevligt spel men det kunde lika väl släppas på PC egentligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Riktigt gammalt klip, frafiskt är det väldigt lite skillnad mellan Wii U och Switch versionen förutom upplösning & frame rate.

här har du en NY jämförelse som inte använder ett års gammalt klip för Wii U https://www.youtube.com/watch?v=se-NEt1rxBc

Det är Switch gameplay på båda sidor, detta är felaktigt. Länkar en korrekt jämförelse.

Visa signatur

"there is a crack in everything that's how the light gets in"

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldanielsson:

Det är Switch gameplay på båda sidor, detta är felaktigt. Länkar en korrekt jämförelse.
https://www.youtube.com/watch?v=jUO3cg9rkcc&t=154s

Öh nej, det klippet är ÅTER igen från E3 versionen, han säger det rakt av. Klippet jag länkade är äkta.

Sluta sprid falsk information tack.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Öh nej, det klippet är ÅTER igen från E3 versionen, han säger det rakt av. Klippet jag länkade är äkta.

Opps, jag hade fel. Såg faktiskt bättre ut än vad jag trodde. Som du sa tidigare, verkar bara vara lite skillnad på framerates och upplösning.

Visa signatur

"there is a crack in everything that's how the light gets in"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Switch är en Hybrid konsol. I dockat läge borde den ha varit någorlunda i närheten av PS4/One. Det hade gjort priset betydligt mer acceptabelt. Undrar hur fånigt Skyrim kommer se ut på Switch. 900p, i dockat läge.. lul!

Vad är då Nintendo spel? Mario Mario Mario Mario Mario, Smash Smash Smash Smash, Zelda Zelda Zelda Zelda. Liksom, väldigt lite "nytt" egentligen.

Blir en laptop mer kraftfull bara för att du pluggar in den i ett vägguttag? Eller en telefon? Eller en surfplatta? Bärbar hårdvara är fortfarande bärbar hårdvara, även om du kopplar in en strömsladd i den. Och vart har du hört att Skyrim kommer köras i 900p? 900p gäller Zelda, det behöver inte betyda att det kommer gälla Skyrim. Zelda är ett väldigt krävande spel tack vare den dynamiska fysiken. T.ex. så har varenda grässtrå egen fysik och påverkas av bland annat vinden, och det är just när det är mycket gräs på skärmen som Wii U går på knä.

Sen är inget Mario eller Zelda den andre lik. Grunden brukar vara densamma. Rädda princessan etc. Men de bygger alltid på ett nytt tema som gör att de känns fräsch. Ena gången bygger spelet på masker som förvandlar dig till nya karaktärer med egna egenskaper, och i nästa spel är du helt plötsligt ute och seglar på havet. Hade det inte varit för att det är samma karaktärer så hade man omöjligt kunna säga att det är uppföljare.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Jag tror det får bli Zelda på Wii U än så länge och skaffar en Switch när den kanske hamnar i någon game bundle under jul...eller? gah måste motstå frestelsen haha, Zelda är också redan ute på Wii U eShop 10.4GB

hoppas ni alla får en Switch till releasedagen imorgon! väntar på intryck!!

Permalänk
Skrivet av Tenerezza:

Riktigt gammalt klip, frafiskt är det väldigt lite skillnad mellan Wii U och Switch versionen förutom upplösning & frame rate.

här har du en NY jämförelse som inte använder ett års gammalt klip för Wii U https://www.youtube.com/watch?v=se-NEt1rxBc

Kan inte ens se någon skillnad längre(men det finns där). Men fyfan vilket vackert spel dom har gjort.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gender Bender:

Blir en laptop mer kraftfull bara för att du pluggar in den i ett vägguttag? Eller en telefon? Eller en surfplatta? Bärbar hårdvara är fortfarande bärbar hårdvara, även om du kopplar in en strömsladd i den. Och vart har du hört att Skyrim kommer köras i 900p? 900p gäller Zelda, det behöver inte betyda att det kommer gälla Skyrim. Zelda är ett väldigt krävande spel tack vare den dynamiska fysiken. T.ex. så har varenda grässtrå egen fysik och påverkas av bland annat vinden, och det är just när det är mycket gräs på skärmen som Wii U går på knä.

Sen är inget Mario eller Zelda den andre lik. Grunden brukar vara densamma. Rädda princessan etc. Men de bygger alltid på ett nytt tema som gör att de känns fräsch. Ena gången bygger spelet på masker som förvandlar dig till nya karaktärer med egna egenskaper, och i nästa spel är du helt plötsligt ute och seglar på havet. Hade det inte varit för att det är samma karaktärer så hade man omöjligt kunna säga att det är uppföljare.

Är väl därför man har en "docka", med hårdvara i.

I stort sett alla Mario spelen känns som 64 med lite reskins och andra banor / mekanik.

Varför skulle de klara av att köra Skyrim i 1080p men inte Zelda?

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Avstängd
Skrivet av korbevel:

ja? min kommentar var riktad mot dig

Så du påstår alltså att min kommentar var felaktig? Skillnaden är minimal, det länkades t.o.m en video på samma sida.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Skrivet av Tenerezza:

Riktigt gammalt klip, frafiskt är det väldigt lite skillnad mellan Wii U och Switch versionen förutom upplösning & frame rate.

här har du en NY jämförelse som inte använder ett års gammalt klip för Wii U https://www.youtube.com/watch?v=se-NEt1rxBc

Där ser man. Reflekterade aldrig över att klippen var så gammalt 🤣

Kanske får tänka om ändå 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX | AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | 32GB Corsair Vengance RGB DDR4 3600Mhz | WD Black SN850X 1TB Gen 4 | Samsung 980 1TB | RADEON RX6800XT Red Devil | Corsair PSU RM750x | Samsung LC49G95T 5120x1440 49" | CORSAIR H150i Elite LCD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Är väl därför man har en "docka", med hårdvara i.

I stort sett alla Mario spelen känns som 64 med lite reskins och andra banor / mekanik.

Varför skulle de klara av att köra Skyrim i 1080p men inte Zelda?

Dockan laddar endast (och låter en köra på tv:en såklart).

Men Switch:en kör på högre klockfrekvens när den är dockad så ja, den är kraftfullare när den är dockad.

Permalänk
Medlem

Bojkottar Nintendo av flera skäl http://metroid2remake.blogspot.se/ deras konsoll är betydligt dyrare än PS4 och konsollen verkar inte ens klara nya zelda i usel upplösning (900p). Att köpa en konsoll dyrt för endast ett spel är fett ovärt(dessutom kommer nya zelda till WII U om man ska slösa tid på sånt).

Visa signatur

jag bojkottar nintendo http://metroid2remake.blogspot.se/

1440p och 120hz är absolut minimum för bra upplevelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Är väl därför man har en "docka", med hårdvara i.

I stort sett alla Mario spelen känns som 64 med lite reskins och andra banor / mekanik.

Varför skulle de klara av att köra Skyrim i 1080p men inte Zelda?

Dockan gör ingenting för att förbättra prestandan. När du kör bärbart så klockar GPU:n ner sig för att matcha 720p displayen och på så vis spara batteri.

Så, du tycker att Mario-spelen är som Mario 64, fast med andra banor och spelmekanik. Du bekräftade just mitt påstående om att det sker nya saker för varje spel. Just spelmekanismen är det som ändras mest i Mario-serien. Ganska komiskt att alla Sony-fanboys hela tiden påstår att Nintendo mjölkar Mario och Zelda. Visst, det är stora spelikoner som används mycket, men på 20 år så har vi fått 5 huvudtitlar med Mario och Zelda på stationära konsoler, medans under 10 år, alltså under hälften så lång tid, så har vi fått 4 Uncharted-spel, 6 Ratchet & Clank och 3 Infamous. Och då räknar jag bara huvudtitlar och inte spin-offs eller handheld-titlar.

Anledningen till varför de inte kan pusha Zelda bottnar nog mest troligt i tidsbrist. De hann utveckla för mycket av spelet till Wii U innan de bestämde sig för att porta över det till Switch, och de ansåg förmodligen att 900p@30 som launchtitel var bättre än ännu mer förseningar. Spelet är designat för att ta vara på Wii U's hårdvara i första hand. Och varför är jag övertygad om detta? Dels för att Switch sägs vara ca: 3-4 gånger kraftfullare än Wii U, men vrider man tillbaka klockan lite och tittar på PS3 så körde den original-Skyrim i 720p. Den uppdaterade motorn ger bättre grafik och bättre prestanda, och om Bethesda gör sitt jobb ordentligt så ser jag ingen anledning till varför Switch inte skulle klara 1080p.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Såg att någon nämnde fps-dips i Zelda, såg detta på reddit nyss!

"Zelda update fix a lot of frame-rate issues!

Dualshockers upgrade their review to a 10/10 after the new Zelda update.

"since the latest Breath of the Wild update was released — I have run into the issues less frequently.""

Source: http://www.dualshockers.com/2017/03/02/legend-zelda-breath-wi...

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5x6mhe/zelda...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

You've met with a terrible fate, haven't you?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponzi:

Bojkottar Nintendo av flera skäl http://metroid2remake.blogspot.se/ deras konsoll är betydligt dyrare än PS4 och konsollen verkar inte ens klara nya zelda i usel upplösning (900p). Att köpa en konsoll dyrt för endast ett spel är fett ovärt(dessutom kommer nya zelda till WII U om man ska slösa tid på sånt).

om jag förstår dig rätt

Du vill inte ha en switch för att den är betydligt dyrare än PS4
Den "verkar" inte klara zelda i usel upplösning, och du vill inte köpa en konsol för ett spel som du inte ens gillar som finns på WII U då det är slöseri med tid.

Förslag: Köp inte en WII U och lägg din tid på saker som du anser meningsfullt, exvis som att svara på detta inlägg

EDIT: Zelda Review

A breathtaking masterpiece.
by Peter Brown on March 2, 2017

Leave Blank

From its mysterious opening to its action-packed conclusion, The Legend of Zelda: Breath of the Wild is a revolution for Nintendo's revered series. It's both a return to form and a leap into uncharted territory, and it exceeds expectations on both fronts. The game takes designs and mechanics perfected in other games and reworks them for its own purposes to create something wholly new, but also something that still feels quintessentially like a Zelda game. It's a truly magical work of art that embodies Nintendo's unique talents, and a game that everyone should play regardless of their affinity for the series' past.

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Switch är en Hybrid konsol. I dockat läge borde den ha varit någorlunda i närheten av PS4/One. Det hade gjort priset betydligt mer acceptabelt. Undrar hur fånigt Skyrim kommer se ut på Switch. 900p, i dockat läge.. lul!

Vad är då Nintendo spel? Mario Mario Mario Mario Mario, Smash Smash Smash Smash, Zelda Zelda Zelda Zelda. Liksom, väldigt lite "nytt" egentligen.

Breath of the Wild är i 900p för att spelet var ursprungligen skapad för Wii U och därav portad version till Switch vilket förklarar den låga FPS droppen och "lägre" upplösningen. Jag tycker det är för tidigt att dra slutsatser då vi inte vet tillräckligt varken om specifikationer eller vad andra spel visar för prestation, vi vet att både Splatoon och Mario Kart 8 körs i klockren 1080p 60fps utan frame drop överhuvudtaget. Det säger en hel del, men min nyfikenhet kring Skyrim är inte om upplösningen, utan om det är remastered versionen eller vanliga

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CrazyBlueberry:

Breath of the Wild är i 900p för att spelet var ursprungligen skapad för Wii U och därav portad version till Switch vilket förklarar den låga FPS droppen och "lägre" upplösningen. Jag tycker det är för tidigt att dra slutsatser då vi inte vet tillräckligt varken om specifikationer eller vad andra spel visar för prestation, vi vet att både Splatoon och Mario Kart 8 körs i klockren 1080p 60fps utan frame drop överhuvudtaget. Det säger en hel del, men min nyfikenhet kring Skyrim är inte om upplösningen, utan om det är remastered versionen eller vanliga

Skapad för WiiU? WiiU versionen körs ju typ i 20fps 720p eller nåt.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

Äntligen fredag. Ska jobba några timmar sen sitta en längre tid i bilen o köra hem men om inte posten har klantat till det så har jag ett paket att hämta ut. Förutom Zelda så blir det 1-2 Switch (bara för att visa upp vad joycons kan göra), samt Snipperclips för min del. Lite sugen på Shovel Knight också...
Ha en trevlig Switch dag allesammans och hoppas att alla som vill köpa en kan göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DocStargazer:

Fick också mail nu från elgiganten om att paketet är skickat med bring. Bring känns dock ännu inte vid paket2.Hopas det kommer fram imorgon.

Nu har båda mina paket uppdaterats och ska delas ut idag. Zelda via postnord och konsol med bring. Ser ljust ut att båda kommer fram idag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredro:

Nu har båda mina paket uppdaterats och ska delas ut idag. Zelda via postnord och konsol med bring. Ser ljust ut att båda kommer fram idag

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här!

Permalänk
Inaktiv

Min Switch har nått så pass långt att leverans är garanterad. Hoppas Zelda dyker upp med. Fortfarande inte sett eller hört något från Ginza men så har de väl knappt börjat jobba heller idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Nån som har koll på när den där "parental control"-appen dyker upp som Nintendo gjort reklam för? Den verkar inte finnas för iPhone i skrivande stund iallafall..(?)

Visa signatur

Dator: MB: Gigabyte Z390 M GAMING mATX | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz (Haswell) | RAM: Corsair 16GB (KIT) 3200Mhz Vengeance LPX | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR) | Chassi: Fractal Design Mini | PSU: Corsair RM750X 750W v2 | Optisk: ASUS BW-12B1ST Blu-Ray/DVD brännare | CPU-kylare: Noctua NH-U12S | Operativ: Windows 11 | Scanner: Canon Canoscan 9000F
Övrigt: Nintendo Switch, NES Mini, SNES Mini, Nintendo New 3DS, NES, Famicom AV, Famicom Disk System, PS3, PS5, AppleTV 4K, Synology NAS DS923+ (32GB), iPhone 14 Pro 128GB, LG OLED 55C2,

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Min Switch har nått så pass långt att leverans är garanterad. Hoppas Zelda dyker upp med. Fortfarande inte sett eller hört något från Ginza men så har de väl knappt börjat jobba heller idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Aj då om Ginza.

Fick mitt mail från dom igår 10:59

Enligt postnord så är mitt paket i uddevalla vid 07:14

Du kanske skall kontakta dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Min Switch har nått så pass långt att leverans är garanterad. Hoppas Zelda dyker upp med. Fortfarande inte sett eller hört något från Ginza men så har de väl knappt börjat jobba heller idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Har du möjlighet att köpa spelet i fysisk butik om det inte kommer fram? Vore tråkigt om du bara hade en konsol att pilla på, även om det kanske är bättre än enbart spelet

Är 99% säker på att min Switch dyker upp idag och spelet likaså. Känner mig som en liten pojk igen haha.

Visa signatur

ProArt X670E-Creator | Ryzen 7 7700X (NH-12UA Chromax) | 2x16GB G.Skill Trident DDR5 6000Mhz CL30 RGB | 4090 Founders Edition | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Fractal Design North Black TG

Permalänk

Se där! Visar sig att paketet är framme

Visa signatur

GTX970 --Intel i5-10600K