Köpes: Moderkort med intel LGA 1155 socket (ATX, mATX)

Permalänk

Köpes: Moderkort med intel LGA 1155 socket (ATX, mATX)

Söker efter ett moderkort med LGA 1155 socket att köpa till min stationära dator (som byggdes ihop för ca 4-5 år sedan) då nuvarande moderkort tyvärr gått sönder*. Söker efter ett moderkort med storlek ATX eller mATX som ska fungera med mitt Intel core i5-3450 3.10 Ghz.

Väljer att inte sätta ut exakt pris kring vad jag är villig att betala då det helt beror på vilket MOBO samt skick/hur använt moderkortet är. Pris kan diskuteras således.

Om du bor i Örebro och omnejd kan jag hämta upp kortet. Annars betalar jag självfallet fraktkostnad.

* http://www.sweclockers.com/forum/trad/1476199-lyckades-valta-datorn-blue-screendriver-irql-not-less-or-equal

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Asus sabertooth p67 i mycket bra skick. låda med i/o plåt.

Permalänk
Medlem

Säljer eventuellt ett asrock z68 atx, det i sign. Eller ett annat jag ska få i veckan men vet ej mod ännu. Intresserad av processor? 2500k

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Medlem

Jag har ett MSI Z77A-G43.
Har legat i något år för jag köpte ett annat. Fullt fungerade utan problem när jag tog ut den ur datorn.
Har även ett "uppgraderings-kit" att sälja om du är intresserad, Asus Sabertooth z77, 3570K och 8gb ram.

Hör av dig om något är intressant, bor ett par mil utanför Örebro.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600X GPU: Msi GTX 980 4GB
Mobo: Asus Strix B550-I RAM: 16GB Corsair Vengeance 3200MHz CL16
SSD: 1000GB WD Blue PSU: Corsair SF750 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAero:

Jag har ett MSI Z77A-G43.
Har legat i något år för jag köpte ett annat. Fullt fungerade utan problem när jag tog ut den ur datorn.
Har även ett "uppgraderings-kit" att sälja om du är intresserad, Asus Sabertooth z77, 3570K och 8gb ram.

Hör av dig om något är intressant, bor ett par mil utanför Örebro.

Skickar du? Hur mycket ska du ha för msi moderkortet isåfall?

Skickades från m.sweclockers.com