Permalänk
Medlem

Acer XB271HU + Vesafäste

Tjenare folket!

Säljer nu min Acer XB271HU då jag fått upp ögonen för en ultrawidescreen.
Skärmen har följande specs.

-1440p
-2560x1440
-Gsync
-144-165hz
-27 tum
-IPS
+Vesafäste

Köpte skärmen tidigt 2017 och den har inga synliga skavanker förutom displayport kabeln som råkade få sig en liten smäll, men det kan jag ordna en ny om ni vill det.

Originalstödet finns självklart ännu kvar med orginalförpackningen.

Skärmen finns att hämtas annars får ni själva stå för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad av bara fästet

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem

@molliz: Då jag lagt upp annonsen med vesa fästet inkluderat så får prioriterar jag om nån vill köpa hela paketet.
Men vill inte köparen ha med vesa fästet så kan jag höra av mig till dig 👍

Permalänk
Avstängd

@McMaltee: varför säljer du en sån tantastiskt skär undrar jag!?

Permalänk
Medlem

@Dorkimedes: Tjena,
Får en rätt trevlig dubbellön denna månaden, och då blir man ju alltid lite materialistisk..
Så jag började kolla upp några 21:9 skärmar och blev genast frälst i dem!
Spelar nämnligen inte CS eller något annat FPS spel i högre nivåer längre så känner att jag inte behöver fokusen man får av en 16:9 skärm annars.

Så det är väll min anledning.
Skärmen är himmelsk annars, men efter jag känt på 21:9 format så blev det svårt att släppa det tyvärr.

Permalänk
Medlem

Hey! Jag är intresserad av både skärmen och fästet. Jag kan komma och hämta, årsaken till att jag hellre vill handla härifrån i stället för att köpa en ny är att jag gärna vill kunna kolla själv att den inte har några döda pixlar och hur den ser ut mht. backlight bleed. Släppa panel lotteriet helt nekelt. Plus att jag har ett mindre budget att handla skärmer för Jag bor själv i kronoberg så det är inte så farligt långt, när kan jag komma och kolla?
Mvh Max