Asus rog swift PG279Q 165 hz g-sync IPS panel

Permalänk

Asus rog swift PG279Q 165 hz g-sync IPS panel

Jag tänkte sälja min ASUS ROG Swift PG279Q 165 hz g-sync ips panel!
Jag köpte den för 1,5 år sedan och den är i nyskick med alla tillbehör och kartong intakt. Kvitto finns kvar. Anledningen att jag säljer den är för att jag vill ha en acer predator 24" istället, då jag endast spelar fps spel och upplever att jag pangar hårdare på min gamla zowie 120 hz skärm

Prutbar vid snabb affär!

Läs hela annonsen här

glömde nämna att det är en IPS panel
Permalänk

Glömde nämna att det är en IPS panel!

Permalänk

Titeln säger något annat än brödtexten Är det en PG279Q eller en PG258Q? Titeln känns mest korrekt här, visst?

Visa signatur

Asus Rampage V Extreme U3.1 | Intel I7 5960x w. Corsair H110i GTX | Corsair Vengeance LPX 32gb 2666 Mhz | Asus GeForce GTX 1080 TI OC | Samsung 850 Pro + WD lagring | Corsair RM850x i ett Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem
Skrivet av kallepappskalle:

Glömde nämna att det är en IPS panel!

hmm, om det är vad som står i brödtexten så är inte IPS Panel!
samt om det är pg258q så är 5500 ganska dyrt, även om prutbart!
Tänkte att 5500 är riktigt bra beg pris för pg279q!

Skrivet av Semireject:

Titeln säger något annat än brödtexten Är det en PG279Q eller en PG258Q? Titeln känns mest korrekt här, visst?

Citera så ser försäljaren/TS

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Med tanke på att PG258Qn släpptes i år och TS har haft skärmen i ett och ett halft år är det nog säkert att säga att det är en PG279Q.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Molijoxer och mojänger

Permalänk
Medlem

@kallepappskalle: Hej, har skickat dig ett PM!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D || Powercolor AMD Radeon RX 6800 16Gb || G.Skill Flare X 16GB 3200MHz CL14 || Gigabyte B550I Aorus Pro AX || LG 27GL850 QHD IPS 144 Hz || Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB || Samsung SSD 960 EVO 250GB || Corsair SF600 || Louqe Ghost S1 Limestone || 2xMedium Tophat med 2xNF-F12 + 2xNF-A12x25 || Noctua NH-L12

Permalänk
Medlem

@kallepappskalle Vad är det för monitor då? Är eventuellt intresserad och kan hämta i växjö. Du är inte intresserad av en 25tum 1440p ips monitor som andraskärm?

Permalänk
Skrivet av Semireject:

Titeln säger något annat än brödtexten Är det en PG279Q eller en PG258Q? Titeln känns mest korrekt här, visst?

Fan det blev fel endå alltså... ja titeln stämmer...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjenis, intresserad av skärmen.
Hur står det till med backlight bleed på ditt ex?
Några döda pixlar?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

vad ska man buda?

Jag hade väl kunnat börja lite lågt som typ 4500 och jobba mig upp därifrån. Men du! En fråga, finns det några prylar du skulle ha nytta och/eller glädje av som skulle kunna bytas + pengar (t ex en 28" g-sync 4K + kanske 1500 [bara ett exempel]). Eller annat exempel på byta skulle kunna vara ett fint Palit Dual gtx 1070 grafikkort + ett par tusen.

vet inte om jag har många andra användbara grejer för byten LOL (sorry, är en pajas). pengar har jag ju förstås som alla andra, men 55 hundra kommer aldrig ske...inte utan dom där bytes grejerna jag nämnde nyligen.

säg till. för mig MYCKET viktigt att veta om din är en 'til salu enbart' och i så fall måste jag sälja min monitor nästan samtidigt som jag köper din.

Permalänk
Avstängd

Hade du sålt din...Asus skärm? Om ja, till vilket pris? Om nej [(och med tanke på hur allt såg ut innan så gissar jag starkt nej :)]

fått ner priset lite grann? ngra hyffsade bud? nånting som skulle intresserade dig att 'byta emellan' (som t ex en hårddisk, bra grafikkort, en onanvänt ryzen 1600 cpu (fråga mig ej varför...var så smart att beställa 1600x samtidigt och sen fick jag inte lämna tilbaka den andra CPUn)

Permalänk

Har du skärmen kvar!?

Jag är intresserad och finns i Växjö. Bjuder 4 500 kr - om det är ok så svara gärna skyndsamt. Jag handlar snabbt

Skickades från m.sweclockers.com