Nästan komplett burk: i7-8700K, Maximus Formula X, RM650X, mm

Permalänk
Medlem

Nästan komplett burk: i7-8700K, Maximus Formula X, RM650X, mm

Hej på er!

Blev smittat av datorbyggarviruset igen, samlade på mig en del och har nu utöver nya pärlan en nästintill komplett dator som skall säljas efter att dammet lagt sig. Just nu sitter allt ihopmonterad och jag säljer helst hela burken (enda som saknas är GPU), men kartonger finns till allt utom chassit så det går bra att frakta enskilda komponter med (frakt av chassit/hela datorn kan ordnas också om så önskas).

* Phanteks Enthoo Evolv ATX, svart/transparant
Fint skick på chassit, inscannad kvitto (NetOnNet) medföljer. Tror att det mesta av delarna som medföljer vid nyköp är kvar och ingår.
Riktpris: 700kr

* Intel i7-8700K tray
Inköpt 2019-02-19 (Inet), kvitto finns. Ej klockad, vet inte vad den klarar av.
Riktpris: 3000kr

* Asus ROG Maximus X Formula Z370
Inköpt 2018-08-24 (Webhallen), kvitto finns. Originalkartongen och de flesta tillbehör medföljer. Skyddsplasten kvar på kortets kylflänsar
Riktpris: 2000kr

* Corsair RM650X 650W modulärt
Inköpt 2018-08-17 (NetOnNet), kvitto och kartongen med alla kablar medföljer.
Riktpris: 600kr

* Corsair Vengeance LPX 4x4Gb DDR4-2666 C15
Inköpt 2015-02-05 (ProShop), kvitto och kartongen medföljer. Dessa har två XMP profiler, en på 2666 och en på 2800 MHz. Kört båda utan problem med 5960x setup tidigare.
Riktpris: 750kr

* Samsung 850 EVO 500Gb
Varken kvitto eller kartongen finns kvar till denna. Tillverkad 2017.11.
Riktpris: 500kr

* Prolimatech Armageddon
Ej med på bilderna; denna kan ingå ifall någon köper hela burken och inte har en annan kylare redan. Har böjd den lite åt ett håll för att få plats i ett tidigare bygge. Funkar galant, kan skicka med en 140mm fläkt.

Eventuellt detta alternativ, vid rätt bud (sitter monterad på bilderna):
* Corsair Hydro H110i GT
Kartongen och alla tillbehör medföljer, kvitto finns ej. Fläktarna nyskick, har haft Noctua fläktar monterad. Tänkte egentligen behålla denna och flytta över den till nya burken.

Riktpris på hela datorn (ex H110i kylaren): 7000kr.
Finns i Knivsta, kan mötas upp i Uppsala vardagarna enligt ök.
Säljer om jag vill, till vem jag vill, när jag vill osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Köper gärna chassit för 700kr + frakt.

Permalänk

Hej! Min bror är intresserad av moderkoret och processorn. Skulle du kunna skicka grejerna?

Permalänk
Medlem

Slänger in ett bud på 650kr+frakt för minnena.

Permalänk
Medlem

Kan hämta mobo + cpu för 4500

Permalänk
Medlem

Har du kvar kartong och emballage till chassi så den går att skicka?

Är intresserad av hela paketet, inklusive h110i

Permalänk

Betalar fullt pris och frakt för mobo + cpu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteamGames:

Köper gärna chassit för 700kr + frakt.

Noterat!

Skrivet av 4.0:

Slänger in ett bud på 650kr+frakt för minnena.

Noterat!

Skrivet av Carl Uhlhorn:

Kan hämta mobo + cpu för 4500

Noterat!

Skrivet av Fiddezz:

Har du kvar kartong och emballage till chassi så den går att skicka?

Är intresserad av hela paketet, inklusive h110i

Jag har kartongen till nya chassit, Enthoo Evolv X. Tänkte ha kvar det chassit ett bra tag framöver så kartongen kan jag klara mig utan, den tar för mycket plats

Skrivet av Martan404:

Betalar fullt pris och frakt för mobo + cpu!

Noterat och leder över Carls bud!

Angivna priserna är riktpriser, dvs varken köp direkt eller "huggit i sten" startpriser.
Jag tänkte låta budgivningen pågå och se vart det landar. Direktaffär uteslutas dock ej vid tilltalande bud

Jag har i övrigt även detta kort, ifall någon gärna vill köpa en helt komplett burk:
MSI GeForce RTX 2070 Armor HDMI 3xDP 8GB

Sitter i nya burken men kan tänka mig sälja kortet. Riktpris 4000kr på den.
Kartong och kvitto finns, inköptes för några månader sedan från PC Vellinge.

Permalänk
Medlem

höjer mitt till 5k hämtning

Permalänk
Medlem

Hej. Var finns dator? Kan tänka mig köpa hela paketet ( Inc corsair Hydro samt rtx 2070). Hämtar gärna istället för att du skickar om du bor nära Linköping ( med nära menar jag 20-30 mil). Skicka är ett alternativ också, men hämtning föredras. Bud 8500 för allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Zutko78:
7000+4000=8500?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

höjer mitt till 5k hämtning

Eftersom jag inte har något emot att skicka delarna så leder tidigare budet på 5000kr + frakt.

Skrivet av Zutko78:

Hej. Var finns dator? Kan tänka mig köpa hela paketet ( Inc corsair Hydro samt rtx 2070). Hämtar gärna istället för att du skickar om du bor nära Linköping ( med nära menar jag 20-30 mil). Skicka är ett alternativ också, men hämtning föredras. Bud 8500 för allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Datorn finns i Knivsta (som jag skrev i annonsen), så ca 25 mil. Det går givetvis alldeles utmärkt att hämta, men du får nog göra om matten och försöka med reviderad bud innan du hoppar in i bilen

Skrivet av Poberg:

@Zutko78:
7000+4000=8500?

Du glömmer att euron är dyr atm där tror jag

Permalänk
Medlem

3000kr på processorn

Permalänk
Medlem

Får du för dig att sälja delar slänger jag in ett bud på 500kr + frakt för SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

3000kr på processorn

Eftersom jag har flera bud på CPU + moderkort, och evt hela burken så känns försäljning av CPU:n separat inte särskilt aktuellt tyvärr.

Skrivet av SM-LoD:

Får du för dig att sälja delar slänger jag in ett bud på 500kr + frakt för SSD

Noterat!
Inte alls omöjligt, har acceptabla bud på de flesta grejer nu

Permalänk

Är förresten även intresserad av dina RAM, så jag ändrar mitt bud till RAM, CPU och moderkort för 5500 kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martan404:

Är förresten även intresserad av dina RAM, så jag ändrar mitt bud till RAM, CPU och moderkort för 5500 kr + frakt.

Nu krånglar du till det
Jag har ett bud på 650kr för minnena, och 5000kr för CPU och moderkort (i första hand från dig, sedan även Carl).
Bud på 5650kr för RAM, CPU och moderkort trumfar två separata bud. Med bud på 5500kr blir de andra bud ledande.

Permalänk

500:- +frakt för nätagget.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

5100 cpu+mobo
edit: om du har kvar rgb-listen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Eftersom jag inte har något emot att skicka delarna så leder tidigare budet på 5000kr + frakt.

Datorn finns i Knivsta (som jag skrev i annonsen), så ca 25 mil. Det går givetvis alldeles utmärkt att hämta, men du får nog göra om matten och försöka med reviderad bud innan du hoppar in i bilen

Du glömmer att euron är dyr atm där tror jag

Men ska vi säga 10 500 för allt så sätter jag mig i bilen på torsdag? 😁🤗

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

550 kr för PSU

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 7000:- komplett inklusive h110i + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

5100 cpu+mobo
edit: om du har kvar rgb-listen!

Osäker vad du menar med RGB-listen? Det som medföljer är två förlängningskablar på 80cm, ingen RGB list?

Skrivet av Zutko78:

Men ska vi säga 10 500 för allt så sätter jag mig i bilen på torsdag? 😁🤗

Skickades från m.sweclockers.com

Du börjar närma dig... Jag har ingen intresse att släppa med grafikkortet och ge rabatterad paketpris pga att totalsumman ökar. Jag behåller mer än gärna kortet, kan dock tänka mig en uppgradering men då skall (mer)priset vara rätt. Skrev att jag kan sälja med kortet mest ifall någon helst vill köpa en komplett dator.

Skrivet av simjuric:

550 kr för PSU

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Skrivet av Fiddezz:

Bjuder 7000:- komplett inklusive h110i + frakt

Noterat, tror dock jag har bättre bud på komponenterna.

*edit*
Om jag räknar rätt så har jag bud på komponenterna som landar på 7 500kr (ex H110i och GPU).

Permalänk
Medlem

Åhfan, trodde att det följde med en led-list...
Men jag håller kvar vid 5100 om det ens känns relevant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Åhfan, trodde att det följde med en led-list...
Men jag håller kvar vid 5100 om det ens känns relevant

Noterat!
Än så länge är allt öppet och du leder på dessa delar

Permalänk
Medlem

8000 Inc h110i. Ändring från tidigare 10500 då jag inte har användning av så pass kraftig gpu eftersom jag spelar bara och använder dator för musik produktion. Men 8000 Inc h110 samt frakt är mitt bud

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

5200 hämtning för cpu + mobo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zutko78:

8000 Inc h110i. Ändring från tidigare 10500 då jag inte har användning av så pass kraftig gpu eftersom jag spelar bara och använder dator för musik produktion. Men 8000 Inc h110 samt frakt är mitt bud

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe jag såg ditt ursprungliga inlägg också, lite veligt?
Men så jag förstår korrekt: 8000kr för paketet ink H110i, och du står för fraktkostnaden?

Skrivet av anon264182:

5200 hämtning för cpu + mobo

Noterat och ledande bud på dessa komponenter.

Jag har även fått bud på 7500kr för paketet inklusive kylaren och hämtning via PM.
Samt har haft en dialog med en person som i första hand bjöd något jag var beredd att acceptera direkt (9000kr för paketet ink kylaren, hämtning på plats), sedan kom GPU:n in i förhandlingarna och det blev luddigt. Oklart status där just nu, men meddelar här för allas info.

Jag har inga som helst problem att skicka grejer, däremot föredrar jag avhämtning när det gäller chassit/hela datorn.
Det finns förresten även en Samsung 245B skärm som kan ingå vid köp av hela datorn med avhämtning på plats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Hehe jag såg ditt ursprungliga inlägg också, lite veligt?
Men så jag förstår korrekt: 8000kr för paketet ink H110i, och du står för fraktkostnaden?

Jag hämtar grejerna. Jag litar inte på posten för 5 jävla öre. Så jag hämtar, och betalar 8000 för allt ( Inc h110i).
Jo, jag velade som fan. Men insåg att just kortet du säljer är överkill för det jag gör. Spelar liksom CS då coh då och gör musik.
Skärmen du nämnde är inte av intresse eftersom jag redan har en.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

så, om jag förstår rätt; 12000 för allt (dator, AIO samt rtx2070)?

EDIT: mer en uppdatering av totalpris samt avhämtning än ett bud.
Bor i Uppsala själv så det är nära och bra!

Skickades från m.sweclockers.com