CM Quick Fire TK, Cherry MX Röd & Brun, Tenkeyless

Permalänk

CM Quick Fire TK, Cherry MX Röd & Brun, Tenkeyless

Jag säljer två stycken äldre Cooler Master Storm Quick Fire TK tangentbord, ett med röda brytare och ett med bruna brytare. Båda tangentborden har tidigare haft problem med glapp i tangenter, det bruna med Enter-knappen och det röda med vänster Alt, men problemen har försvunnit efter att jag fixat lödningarna på kretskortet. Kvaliten på dessa verkar ju dock inte 100% så det är möjligt att flera tangenter slutar fungera i framtiden. Garantitiden från Coolermaster har upphört.
I övrigt väldigt bra tangentbord, tung och stabil bakplatta, ligger väldigt stadigt på skrivbordet och knapparna känns bra. Båda tangentborden är utan numpad.
Orginalkartong med lite extra keycaps mm finns med.
300kr/st eller bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@KLIONE sådana här?😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av vaegen:

@KLIONE sådana här?😊

Tack för headsup!

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem

Börjar med att bjuda 200kr + upphämtning för den med bruna brytare

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem

200kr kan hämta för den med röda brytare

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av independence:

Jag säljer två stycken äldre Cooler Master Storm Quick Fire TK tangentbord, ett med röda brytare och ett med bruna brytare. Båda tangentborden har tidigare haft problem med glapp i tangenter, det bruna med Enter-knappen och det röda med vänster Alt, men problemen har försvunnit efter att jag fixat lödningarna på kretskortet. Kvaliten på dessa verkar ju dock inte 100% så det är möjligt att flera tangenter slutar fungera i framtiden. Garantitiden från Coolermaster har upphört.
I övrigt väldigt bra tangentbord, tung och stabil bakplatta, ligger väldigt stadigt på skrivbordet och knapparna känns bra. Båda tangentborden är utan numpad.
Orginalkartong med lite extra keycaps mm finns med.
300kr/st eller bud

Läs hela annonsen här

Skrivet av Slarr3n:

Börjar med att bjuda 200kr + upphämtning för den med bruna brytare

Är 200kr godtagbart?

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem

Är någon av dessa Quickfire Rapid varianten? Första generationen utan bakgrundsbelysning?
Isåfall är jag intresserad. Kan hämta, bor i Vasastan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

För att förtydliga ifall någon undrar; Inget av tangentborden på bilden är ett Cooler Master Storm Quickfire TK tangentbord.
TK har en numpad, men piltangenterna är integrerade i numpaden, så ett TK tangentbord är kortare och har färre tangenter än ett full size tangentbord.

CM Storm Quickfire Rapid är ett TKL-tangentbord, och saknar bakgrundsbelysning.
CM Storm Quickfire Rapid-i är också ett TKL-tangentbord, men har bakgrundsbelysning (i:et står för illuminated).

Jag bjuder 250 kr om något av tangentborden saknar bakgrundsbelysning.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk

Är tangentbordet med bruna brytare kvar? Bor i Stockholm och kan hämta.