Delid & Relid - komplett kit (liquid metal, delid tool, silikon)

Permalänk
Medlem

Delid & Relid - komplett kit (liquid metal, delid tool, silikon)

Delid + Relid kit för följande Intel sockets 771/775/1150/1155/1156/1151/1151-2 baserat på Dawnaurs design.

Har använt grejerna vid 1 tillfälle då jag gjorde Delid + Relid av en 8700K med mycket gott resultat. Det gick inte ens att se att CPUn varit öppnad.

- Thermal Grizzly Conductonaut 1g flytande metall (räcker till ytterligare flera Delid)

- Delid & Relid verktyg

- Högtempratur silikon Biltema

Länkar video med instruktion för Delid nedan. Relid utförs enkelt genom att CPUn läggs mellan de två locken på min bild. Sedan ställer man något som väger ca 0,5-1 kg ovanpå över natten.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://...

Finns i Luleå men kan även skickas mot fraktkostnad på 63 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk

150kr plus frakt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

150kr plus frakt

Har det inte kommit högre bud tills imorgon kväll så är kitet ditt! Observera att att 200 kr är ett "köp nu pris"

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag köper för 200 kr plus frakt! Skicka PM när du läst

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk

Antar den är såld nu

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Jag hoppar, spg felo trodde de va en delid De mate, kompis har 3d skrivare så kan lika väl be han skriva ut den där.
Tack ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk

Köper gärna, vart i Luleå finns detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Grejerna finns kvar fortfarande!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Zoul:

Grejerna finns kvar fortfarande!

Skickades från m.sweclockers.com

Skickat pm och swishat. Så den är såld😀

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Såld till @djdennistm

Skickades från m.sweclockers.com