Permalänk

WorldWar ii Online

z

Permalänk
Medlem

Jag tittade på skärmskotten och sedan tittade jag aldrig igen.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

7day free, ska nog testa

bleh, jag som tänkt lägga mig i tid för en gångs skull ;p

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

ser för jävligt ut, men men grafiken är inte allt

Visa signatur

"Feminister är tjejer som är arg för att de är fula"

Permalänk

Nizor: Jag tycker att strynigen är perfect på nästan allt, jag fattar inte vad du klagar på vad gäller stridsvagnarnas sikte?

När du ska lyfta med ett flyg plan så behöver du inte placera det på ett bra ställe, lyft bara från där du spawnar på flygplatsen.

En liten tutorial för att lyfta lätt som en plätt: Starta motorn, öka RPM till MAX, håll inne hjul bromsarna (Z och X), öka gasen, när den varvar som högst så släpper du bromsarna och om du behöver styra någonting på marken så trycker du snabbt på Z eller X beroende på vilket håll du vill svänga åt!!

Jag har spelat spelet i 4 månader plus 1½ månads gratis test! Men nu har jag tagit paus för Star Wars Galaxies!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinata_kai

När du ska lyfta med ett flyg plan så behöver du inte placera det på ett bra ställe, lyft bara från där du spawnar på flygplatsen.

Det går ju säkert om där ligger byggnader X antal meter framför dig.. Dessutom får jag inte upp de små planen i luften.. kraschar bara när jag ska lyfta

Permalänk

Har alldrig hänt mig att jag behöver flytta på flygplanet för att kunna lyfta (och jag har flugit mycket på det spelet)

Om du syftar på Axis flygplan så har jag ingen aning om hur dom funkar, har bara flugit Allied: Hurricane, Spitfire och Hawk.

Träna offline tills du klarar att lyfta bra (annars så förstör du bara för andra om du krachar flygplan i onödan, det finns ju inte så många på vissa baser)

Permalänk

MultiMan

MultiMan

MultiMan
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
OK, förklara för mig hur jag ska kunna veta var jag skjuter..

http://w1.120.comhem.se/~u12003452/wwiionline/tank_hur_fan_sk...

RTFM!

Om jag inte minns fel så är det insert du ska trycka på för att få fram siktet. (dvs 0:an på numpad)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband
RTFM!

Om jag inte minns fel så är det insert du ska trycka på för att få fram siktet. (dvs 0:an på numpad)

Det ska jag ta och inspektera

Permalänk
Medlem

testade en trettiodagars version förra året, hade riktigt problem med de där flygplanen men det var riktigt skoj...

Permalänk
Medlem

Vart hittar man dessa "friversioner", kan man spela gratis offline (för att se hur kontrollerna och sånt är).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasT
Vart hittar man dessa "friversioner", kan man spela gratis offline (för att se hur kontrollerna och sånt är).

Jag kommer inte ihåg var jag hittade länken, men kolla runt på http://www.wwiionline.com/
Ja, Man kan även spela offline genom "Practice Offline", man kan även spela online på träningsservern.

Nu till dethär med stridsvagnen, fungerade inte.. om jag tryckte på ins (Numpad 0) så såg jag bara rakt in i plåten!

Permalänk
Medlem

Hur fan får man mouse styrning på t.ex kanonen på en tank. omöjligt att sikta in sig med joystick/gamepad. och varför blir det inte invert mouse på infanterister när man väljer det?!

styrningen i spelet är inte det smidigaste direkt...

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Medlem

Var ett tag sedan jag lirade WWIIOL men har för mig att man var tvungen att öppna en lucka innan man kunde sikta ordentligt med stridsvagnen, du får helt enkelt kolla igenom dina tangent instälningar.

Permalänk
Medlem

jag kan styra tornet, men bara med joy, inte med musen...

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk

Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde så jag styrde tornet med musen men, när du KÖR pansarvagnen så kan man trycka på O för att stänga och öppna luckan , i skytte läge så kanske du behöver öppna någonting genom att trycka på O och sedan 0 på keypaden eller så är det , på keypaden (kommer inte ihåg då jag hade helt egna kontroller för allt)

Ett litet tips också, styr bara flygplan med joystick, pansarvagnar styr man bäst med tangenterna (om ni kommer på hur man keymappar dem vill säga hehe)

Permalänk

Fick igång allt..

Fast jag dödade inte någon på hela veckan
skitsvårt ju..

Permalänk

Nizor aa i börgan är det skit svårt, man får spela med andra, inte gå själv altså.

Men du körde gratis veckan eller? du har inte köpt det?

Permalänk

hur får man en gratis vecka?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinata_kai
Nizor aa i börgan är det skit svårt, man får spela med andra, inte gå själv altså.

Men du körde gratis veckan eller? du har inte köpt det?

Ja, jag med spelade "gratis veckan"..

Jag tror inte man kan få spela 7day free längre (Tror det varade till 7de juli...)

Permalänk
Medlem

jo det kan man. bara att trycka på gigex promo när man ska göra ett konto.

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS