PS5 Digital Edition (dvs utan skivläsare)

Permalänk

PS5 Digital Edition (dvs utan skivläsare)

Hej, hade en annons uppe för någon vecka sedan men lyckades inte kränga av den till någon som kunde komma och hämta den då jag inte har någon stor lust att skicka ett PS5 genom postnord av flera olika anledningar.

Hämtas enbart hemma hos mig på min adress - Är inte en scalper, beställde detta i somras med tanken att jag skulle använda det själv men det blev som det blev.

Emballaget är oöppnat, inköpt på webhallen för 4990kr, har även en kontroll som inte kommer användas som ni får för inköpspris, också oöppnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk

5000 hämtar

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad*

Som vanligt, är man inte intresserad i varan så yeet ut

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelollarn:

Hej, hade en annons uppe för någon vecka sedan men lyckades inte kränga av den till någon som kunde komma och hämta den då jag inte har någon stor lust att skicka ett PS5 genom postnord av flera olika anledningar.

Hämtas enbart hemma hos mig på min adress - Är inte en scalper, beställde detta i somras med tanken att jag skulle använda det själv men det blev som det blev.

Emballaget är oöppnat, inköpt på webhallen för 4990kr, har även en kontroll som inte kommer användas som ni får för inköpspris, också oöppnad.

Läs hela annonsen här

5100kr, kan hämta.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

5200 hämtar

Permalänk
Medlem

5300+ frakt.

Permalänk
Medlem

5400

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk

Bestämt mig för att behålla det.