Inet frågar SweClockers om drops och erbjudanden för Swecxlusive

Permalänk
Skrivet av drwlz:

Dumpa priset på en Arctic Liquid Freezer II 280mm istället för 360:n ni kör nu

Dom kör 280 med https://www.inet.se/produkt/5322983/arctic-liquid-freezer-ii-...

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

altså behøver en 38" skärm , kan ni tagga mig innan dropsen ?

Permalänk
Medlem

Kläm ner den lite till under streamen bara

Visa signatur

Grubblare

Permalänk

En AM5 moderkaka i yttepytte ITX format skulle sitta som masken på metkroken

Permalänk

MMO-mus och Lego hade varit trevligt!

Permalänk

Razer Naga, något 65% tangentbord:)

Visa signatur

Intel Core i9 10850k @ 4.8GHz || Nvidia GeForce GTX 3080 || HyperX Fury RGB 32GB 3600MHZ || ASUS ROG STRIX Z490-H || Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe || Ducky One 2 Mini RGB || Steelseries QcK Heavy || Razer Naga

Permalänk
Medlem

Hur funkar detta? Aldrig varit med tidigare. Dom droppar priset på ett gpu t ex under streamen och under en kort tid eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eclipse:

Hur funkar detta? Aldrig varit med tidigare. Dom droppar priset på ett gpu t ex under streamen och under en kort tid eller?

När jag var med sist så kom det länkar i chatten under streamen med diverse erbjudande. Kan vara en gång eller flera gånger men oftast är antalet exemplar för det nedsatta priset väldigt begränsat. I alla fall om det är riktigt bra erbjudande. Så det gäller att vara på hugget även om det inte direkt sitter en timer som räknar ner.

Permalänk
Inet
Skrivet av Eclipse:

Hur funkar detta? Aldrig varit med tidigare. Dom droppar priset på ett gpu t ex under streamen och under en kort tid eller?

Skrivet av SweDragon:

När jag var med sist så kom det länkar i chatten under streamen med diverse erbjudande. Kan vara en gång eller flera gånger men oftast är antalet exemplar för det nedsatta priset väldigt begränsat. I alla fall om det är riktigt bra erbjudande. Så det gäller att vara på hugget även om det inte direkt sitter en timer som räknar ner.

Ja precis. Kommer skicka ut länkar under streamen till en landningssida där vi listar alla erbjudanden. Det kommer vara begränsat antal och först till kvarn, och populära erbjudanden riskerar alltid att ta slut fort. Vi försöker hålla alltid hålla en balans mellan att det ska vara riktigt bra pris men ändå inte så vi får in 100+ ordrar i minuten (vilket har hänt).

Vi har INTE någon reservera/kö-funktion på hemsidan så bara för att du lagt i kundvagnen så betyder det inte att du är garanterat att få den. Tumregeln är att om köpet har gått igenom så kommer vi lösa det på något sätt, men har vi översålt mycket så kan det vara så att det dröjer innan vi får in nya. Det hade givetvis varit optimalt med ett kö-system, det fattar vi, men är lite för stort projekt för att prioritera det när vi gör detta någon gång per år på sin höjd.

Allt kommer givetvis förklaras under streamen också. Enda man behöver förbereda är att se till att ha länk till streamen+ tid sparat och vara inloggad på sitt konto på inet.se.

Förtydligande.
Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Får man önska fritt så önskar jag ett ännu mer prispressat PS5 Standard eller EA FC24 bundle och någon trevlig SSD till konsollen

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

AM5 itx moderkort (Strix?) och ett schysst sfx nätagg (SF750?) hade varit perfekt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Ja precis. Kommer skicka ut länkar under streamen till en landningssida där vi listar alla erbjudanden. Det kommer vara begränsat antal och först till kvarn, och populära erbjudanden riskerar alltid att ta slut fort. Vi försöker hålla alltid hålla en balans mellan att det ska vara riktigt bra pris men ändå inte så vi får in 100+ ordrar i minuten (vilket har hänt).

Vi har INTE någon reservera/kö-funktion på hemsidan så bara för att du lagt i kundvagnen så betyder det inte att du är garanterat att få den. Tumregeln är att om köpet har gått igenom så kommer vi lösa det på något sätt, men har vi översålt mycket så kan det vara så att det dröjer innan vi får in nya. Det hade givetvis varit optimalt med ett kö-system, det fattar vi, men är lite för stort projekt för att prioritera det när vi gör detta någon gång per år på sin höjd.

Allt kommer givetvis förklaras under streamen också. Enda man behöver förbereda är att se till att ha länk till streamen+ tid sparat och vara inloggad på sitt konto på inet.se.

Hur funkar det när man gjort ett datorbygge? Ska egentligen bara klicka ”köp” på det. Men om låt oss säga grafikkortet är med under streamen. Måste jag klicka på länken och lägga till det i bygget för att det ska bli erbjudandet?

Eller räcker det att jag har bygget på min sida uppe och sen uppdaterar sidan och skickar iväg ordern för att stream erbjudandet kommer med?

Permalänk
Inet

Nejdå, vi är sjukt taggade inför imorgon! Ska bli en ordentlig prisfest, och på torsdagen blir det game show, tävlingar och aktiviteter

Dold text
Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hade önskat att https://www.inet.se/produkt/2222834/aoc-27-agon-ag276qzd-oled... hade fått en bra rabatt. Hoppades så på en fin rabatt när de besökte er på dubbelklick men då blev det inget. Men nu är all andra OLED på rea så då kan man hålla tummarna för denna

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk

Helt otroligt... Inte kunnat kolla en enda gång hittills och inte denna heller... Ni har seriöst världens sämsta timing...

Vanligtvis för att jag jobbar kväll när ni kör dem men denna gången när jag för en gång skull inte gör det ska jag iväg på kvällen...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

När hålls streamen?

Önskar 27 tums skärm, 1440p som inte är curved 🎉

Permalänk

Jag behöver en skärm till min nya dator, så en rak 4K-skärm med 1ms samt 144Hz+ vore inte helt fel. Gärna under 10 000:-.

Permalänk
Medlem

Ett fint pris (ännu finare än det ni redan har!) på dessa vore något som jag skulle uppskatta. Skulle gå fint ihop med G9-skärmen som ni redan hade ett grymt pris på
https://www.inet.se/produkt/6302769/steelseries-arena-7

Edit: Also, 4090 för 1kr

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha men jag vet det när jag ser det och hoppas på ett riktigt bra pris då.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

5800x3d vore ju guld! Missade erbjudandet som va förra årets black week så hoppas jag kan klicka hem mig en detta året 🥳

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxtrappa:

En AM5 moderkaka i yttepytte ITX format skulle sitta som masken på metkroken

...Det moderkortet skulle ringla sig förtvivlat och sedan gå i bitar så att du fick torka maskdelar från fingrarna medan ångesten över tortyren susade framför ögonen?

Såna där saker man minns från sin barndom..more to the point så kan jag hålla med, skulle vara roligare med ett mini-ITX AM5 i bra pris än en 5800x3d.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

hoppas ni kör max 1-2 max 3 per vara per person så det inte blir FTW för skalpers

Permalänk
Skrivet av Kolsvart Katt:

...Det moderkortet skulle ringla sig förtvivlat och sedan gå i bitar så att du fick torka maskdelar från fingrarna medan ångesten över tortyren susade framför ögonen?

Såna där saker man minns från sin barndom..more to the point så kan jag hålla med, skulle vara roligare med ett mini-ITX AM5 i bra pris än en 5800x3d.

Nej nej, ett riktigt fläskigt ATX B650e ska det va'! Typ GB Auros Master eller Asus B650e -e gaming.. Asua b650e -f finns ju redan på rea men E är ju ärligt talat en vackrare bokstav, tex i inEt

Visa signatur

Fractal North Black Mesh | Corsair RM1000x Shift | Asus ROG Strix B650E-E Gaming WiFi | AMD Ryzen 7800x3d | Noctua NH-U12A chromax.black + 5 x Noctua NF-A12x25 chromax.black | 32gb G.Skill Flare X5 6000C30 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | WD SN850x 2tb + 4tb | Samsung Neo G8 32" | Logitech G Pro X Superlight 2 | Keychron K10 Pro | Ruark MR1 mk II

Permalänk
Medlem

Hoppas på bra erbjudande på grafikkort i de lägre klasserna. Dvs RX 6600, RX 6650, RX 7600, RTX 2060, RTX 3050. Min gudson ska ha sin första dator.

Kanske ryzen 5600G som insteg tills vidare.

Permalänk
Medlem

Helt ok deals på am5 cpu nu, men 7600 inkluderade inte spel så dess värde blev inte mer än när de var full pris fast hade starfield. Iaf skaffade jag en 7900x så inte intressant längre, men en 100kr rabatt på Thermalright peerless assasin hade vart najs, tycker om när det känns som superbra deals även om jag sedan slösar mycket mer på annat :/

Det ända andra jag kan tänka mig köpa är något ultra deal på ssd.

Permalänk
Medlem

The holy trinity är ju Sweclockers, Inet och Noctua. Så vore kul med rabatter på Noctuas grejer. Även småsaker som NA-SAV4.

Ni borde snacka med Noctua och bli återförsäljare av deras hoodies, men det hinns nog inte med tills imorrn

Permalänk
Medlem

Hoppas på en M.2 Gen 4 på 2TB från WD

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av 7Retro:

Hoppas på en M.2 Gen 4 på 2TB från WD

SN850 har en del problem som ger långsamma hastigheter på gamla filer:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1679024-wd-sn850-dalig...

Oklart om SN850X är fixad eller inte. Jag som har en SN850 skulle rekommendera Kingston Fury Renegade istället, finns till bra pris (hos Inet och andra).

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Lite ps5 spel 👍

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

32 tums skärm eller större med ultrawide eller 4k upplösning, mini LED eller OLED till högst 8k pris så är det köp på dirren. Det här fixar ni 😉!