Permalänk
Medlem

me i xp

Har hört att det finns ett prg som gör att jag kan öppna ett fönster med ex win me i XP nu är frågan vad detta prg heter!

Tack!

Visa signatur

//eken

Permalänk
Medlem

Hur menar du nu? Utveckla.
Någon sorts virtuellt skrivbord alá matrix eller?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

wmware ?

Permalänk

kompatibilitets läge, eller?!

du måste detaljera..

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]

Permalänk
Avstängd

tror att han syftar på att använda det virtuella skrivbordet i XP.. Förklara lite mer tack!

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem

Jo jag vill ha windows me för vissa delar av min hårdvara kräver ms dos även så saknar jag drv till min scanner till xp och dom finns inte (har letat många timmar) och det är ett h**vetes jobb att bota om varje gång för att scanna lr läsa av ett kort mm..

Visa signatur

//eken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eken1
Jo jag vill ha windows me för vissa delar av min hårdvara kräver ms dos även så saknar jag drv till min scanner till xp och dom finns inte (har letat många timmar) och det är ett h**vetes jobb att bota om varje gång för att scanna lr läsa av ett kort mm..

Vad är det för modell på scannern du har? Kanske kan fler hjälpa dig att hitta drivern här på swec.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

"primax onetouch 7600 usb" primax gör inga drv till denna för xp! Men vore mycket tacksam!

Visa signatur

//eken

Permalänk

kanske funkar med win2000 drivers

http://php.zdnet.de/treiber/interstitial/getdriver.php?driver...

EDIT: hittade det oxå om det kan hjälpa nåt...
Primax is not producing any new driver files for the new Microsoft Windows operating systems, please use the Windows 98 Driver for Windows ME and the Windows 2000 Driver for Windows XP. Our European Technical Support departments to are unable to provide support for any Primax Proudcts on Microsoft Windows ME or Microsoft Windows XP

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

hittade detta http://www.visioneer-europe.com/support/faqs/15.htm
men det kräver PaperPort 6.x och när jag köpte scannern PaperPort 5.x surt jag lägger inte penger på d

Visa signatur

//eken