Warcraft 3: The frozen Throne

Permalänk

Warcraft 3: The frozen Throne

Tjabba, nu e det så att när jag lirar the frozen throne laggar det balle, "jag lirar lan". se sign (min dator). Vad är felet ??

Temp. ca 45-49 grader (men det är väll inte överhettat ?)

EDIT][ Processorn arbetar i 100% varför ?

http://aeger.net/proccesorkraft.jpg (där ser ni)

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

"jag lirar lan"
I vanligt lokalt nätverk? Kan vara nätverkskortet som är dåligt då. För med de specen du har ska det inte vara några problem.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qimen
"jag lirar lan"
I vanligt lokalt nätverk? Kan vara nätverkskortet som är dåligt då. För med de specen du har ska det inte vara några problem.

"Jag lirar altså inte över internet". Jag spelar inte mot några på lan, jag spelar mot datorn. Sorry om jag var otydlig

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

Inga drivrutiner eller bakgrundsproblem som äter processorkraft/rammine under spelets gång? (itouch t.ex.)

Med den datorn borde det inte finnas problem överhuvudtaget.

Visa signatur

|AMD x2 3800| Asrock DualSata2 | 2048MB pc3200 | Gainward 7900gt | P120S 250GB | WD 200GB | Silverstone ST40F 120mm | Samsung SyncMaster 959NF | Scythe Ninja , Polar freezer|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stoyan
Inga drivrutiner eller bakgrundsproblem som äter processorkraft/rammine under spelets gång? (itouch t.ex.)

Med den datorn borde det inte finnas problem överhuvudtaget.

Något är skummt, jag använder 100 procent va prossecorn när jag surfar på internet, finns det program som kollar de senaste drivrutinerna ?? Jag har installerat alla som följde med datorn !!

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

låter som datorn är full av virus/spy wares virus skanna och awa

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

Kolla på tillverkarnas respektive hemsidor så hittar du säkert drivrutiner.

Är tveksam till att det skulle finnas ett prog som kan kolla av alla dina drivrutiner å sedan ge förslag på vad som behöver uppdateras.

Men det skulle va bra me ett sådant prog

Visa signatur

|| i7-6700K @ 4.0 GHz ~~ 16gb RAM ~~ GTX 970 ||

Permalänk
Entusiast

testa å tanka ner senaste patchen till wc3 å se om det funkar.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II