Need For Speed : Underground 2 Demo

Permalänk

Tryck ner alt så gör den en "spray show".

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

funkar nu

Tips:
Tryck ner hydraliken och upp med bilen
börja göra en burnout(fram och backåt sammtidigt)
sänk ena sidan
detta kommer att få bilen snurra runt som faan och ser jävligt coolt ut
(går bara med de bilar som kan sänka sidorna)
+ när DU fått igång snurren, tryck ner N2O (NX:en)
detta gör att det blir en mysig motionblur och allt ser flashigt ut

har video på det men jag vet inte vart man kan lägga upp stora filer

Visa signatur

Nya datorn: AMD Athlon 64 X2 3800+ | Asus M2N-E | Twinmos 1024 DDR2 | MSI 7600GT 265MB Silent | 450GB DiamondMax 10/Samsung P120 | 3DMark05 : Datorn ej ihopsatt än |
Gamla datorn: AMD Athlon 2,2 Ghz 3200+ | ASUS A7N8X | 768 DDR Ram | PowerColor 9800Pro 128mb 265bit | 450 GB HDD | 3DMarks03 - 5313points |

Permalänk
Medlem

Edit: Bort med allt, får läsa på om rättigheterna till spelet bättre....;)

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem

Krävande men väldigt roligt spel var det
Kör i 800x600 i medium.. Där rullar det på bra.
Någon som har liknande dator som spelar det?

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Avstängd

Vad gör hydraulic pressure för nåt? Och nitro boost lr vad det heter gör den bara så det går snabbare? När ska man använda hydraulic bounce? bara i starten eller finns det nåt annat ql som man kan göra med dessa hydraliska grejer?

Visa signatur

oOo

Permalänk
Medlem

Oh, klart man måste tanka det då

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Argh, lyckas inte komma över 300,000

Edit: wei! Äntligen.

Permalänk
Medlem

det står att mina hydraulic pressure är på h och den andra på j men inget händer ju när jag trycker på h o j i free roam?!

Permalänk
Medlem

Tja, Hur får man fram fpsen i spelet så man kan se vad man har? xD

Visa signatur

Beware af afganer

Permalänk
Medlem

Vilken tur att dom talade om det, jag trodde det var på riktigt
http://www.student.itn.liu.se/~kevd...15-25-54-90.jpg

Påminner mig lite om Getaway in stockholm Filmerna.
Jag skall tanka demot när jag får mitt telia 8/mbit.
Gillar filmen med burnouten men dock inte slutet då jag satt på skolan och tittade på den. Läraren blev skit förbannad.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Avstängd

Heej, Jag har hela spelet (har bevis)
Men ja har kört nu med supran ett tag å alla race e slut å det finns inget kvar förutom shopsen, why?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
Heej, Jag har hela spelet (har bevis)
Men ja har kört nu med supran ett tag å alla race e slut å det finns inget kvar förutom shopsen, why?

Har typ samma problem =/ hittar inga nya race och där är mycket kvar att låsa upp.
Vad ska jag ta mig till?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qiwii
Har typ samma problem =/ hittar inga nya race och där är mycket kvar att låsa upp.
Vad ska jag ta mig till?

avinstallera skitspelet

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qiwii
Har typ samma problem =/ hittar inga nya race och där är mycket kvar att låsa upp.
Vad ska jag ta mig till?

jag har ställt samma fråga många gånger men trådarna blir låsta då och så får jag anmärkningar för att jag bråkar osv... men nu verkar det som att jag kan va lite snäll o hjälpa dig iallafall!

tips nr1! byt bil YTTERST sällan och se alltid till att du har mycket cash!!

när ditt problem inträffar är det för att din bil ser för förjävlig ut, du måste alltså styla mer! när du har gjort det kommer du få nya sponsorer!
OBS! alla affärer av samma sort har inte samma grejjer!! alltså, car specialties i en stadsdel har mer nya saker än car spec. i en annan! oftast nya saker i nya stadsdelar...

hoppas mitt inlägg va OK Najk, jag va tamejsatan lite snäll här!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qiwii
Har typ samma problem =/ hittar inga nya race och där är mycket kvar att låsa upp.
Vad ska jag ta mig till?

Du måste köra alla outrun oxo!

Permalänk
Medlem

[Borta]

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hurru nu blir tråden låst om du inte ändrar bort dom där bilderna serru

EDIT: grattis till 400+ iallafall...

Permalänk
Medlem

Ni som klagar på fart känslan eller att det går slött kan ju testa å sänka grafiken lite. Känner allt förmånga som inte fattar att 20fps inte är flyt utan katastrof och i nfsu serien så försvinner ju fartkänslan om man inte är stabilt över 60fps.

Visa signatur

CPU: i7- 13700KF + Corsair 115i Pro || GPU: 2080 Super FE
MoBo: Gigabyte Gaming X AX Z790 || Ram 32GB G.Skill Trident Z 6600mhz
Chassi: Corsair Obsidian 500D PSU: Corsair RMX 850
Skärm 1: AGON AG271QG 1440p 165hz Skärm 2: LG C2

Permalänk

går det att spela utan ratt elelr är det fel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vash
Ni som klagar på fart känslan eller att det går slött kan ju testa å sänka grafiken lite. Känner allt förmånga som inte fattar att 20fps inte är flyt utan katastrof och i nfsu serien så försvinner ju fartkänslan om man inte är stabilt över 60fps.

man kan lira så man bara ser huven också. det gör jag för jag får ingen fartkänsla när man ser hela bilen osv. och jag har 1024*768 med alla grejjer ON.

EDIT: hur ser man fpsen förresten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaqZ
[Borta]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EWiL23
hurru nu blir tråden låst om du inte ändrar bort dom där bilderna serru

EDIT: grattis till 400+ iallafall...

Fixat..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns det inte o få tag i nån karta så man ser alla köp ställen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SES
Finns det inte o få tag i nån karta så man ser alla köp ställen?

Hittade denna i en annan tråd

Permalänk
Medlem

hej

om jag har kört färdigt alla races,med SUVs också så borde jag gå över till nästan bana eller hur? men se denna:

vad ska jag göra?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
hej

om jag har kört färdigt alla races,med SUVs också så borde jag gå över till nästan bana eller hur? men se denna:

http://asdasd.mine.nu/hm.jpg

vad ska jag göra?

styla din bil allt vad du pallar, tror att man måste ha ett visst antal stjärnor för att komma vidare.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tagasaki
styla din bil allt vad du pallar, tror att man måste ha ett visst antal stjärnor för att komma vidare.

motståndsbilarna är borta nu så jag kan inte köpa grejor till min bil ..har 1.9 star nu

ok,om det finns inte annan sätt så jag får fuska

hur ska jag fuska för få mer cash?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
motståndsbilarna är borta nu så jag kan inte köpa grejor till min bil ..har 1.9 star nu

ok,om det finns inte annan sätt så jag får fuska

hur ska jag fuska för få mer cash?

det finns race du kan köra som inte finns med på kartan. dom ger dessutom dubbel så mycket som dom vanliga racen gör. men sen så är dom rätt svåra att hitta. för dom pengarna du får från dom racen så måste du styla din bil för att inte köra fast igen.

så det är bara att ge sig ut och leta på alla små skrymslen på kartan. kolla alla små infater till hus och liknande. Genvägar kan också vara bra att kolla i.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tagasaki
det finns race du kan köra som inte finns med på kartan. dom ger dessutom dubbel så mycket som dom vanliga racen gör. men sen så är dom rätt svåra att hitta. för dom pengarna du får från dom racen så måste du styla din bil för att inte köra fast igen.

så det är bara att ge sig ut och leta på alla små skrymslen på kartan. kolla alla små infater till hus och liknande. Genvägar kan också vara bra att kolla i.

jo jag har klarat alla gömd races...finns det någon karta för alla gömd races?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET