Permalänk
Medlem

PROJEKT: Lunar-Station <--->

Hejsan alla sweclockare nu sitter jag här och har börjat med en ps2 modd. Jag hade tänkt att lackera det ungefär som bilden nedan:

dvs med färgerna från min absoluta favorit sida, lunarstorm. Jag har beställt lacken som ska komma på måndag.

Den enda jag har gjort hittils är att strippa mitt ps2 som bilden nedan visar:

Vi får se hur det går på mådag

Permalänk
Medlem

Hmm... Lunarstorm.... men det kan ju bli snyggt..

Permalänk
Medlem

Hum, hur gammal är du

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

En Playstorm! Får rysningar av färgvalet, men lycka till.

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

ArA, 14 ;P

Permalänk
Medlem

lunarstorm? you got to be kidding. Men om du blir klar med projektet, ta och skicka in lite bilder till lunarstorm så kanske du får bli guldmedlem. *rofl*

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

Knappast

Permalänk
Medlem

Varför göra en stilren och snygg spelkonsoll ful?

Permalänk
Medlem

Ehh, lunar...

Aja, blir säkert snyggt, ska du inte ha deras mörkgröna med eller vad de har?

Permalänk
Medlem

Kommer bli häftigt om du inte gör det halvdant :D.

Du erkänner iaf att du gillar Lunarstorm(eller du var ironisk?), antar att många sitter här på swec och säger: " Uh, lunar, blä, usch fyfan" osv fast de själv hänger där..

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

Lunarstorm....bahh!
Enda anledningen att det borde finnas är för att man ska kunna mobba skiten

Citat:

En Playstorm! Får rysningar av färgvalet, men lycka till.

Kan inte mer än hålla med...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

hehe, lite kul idé bakom färgvalet, till er som inte gillar färgvalet: om nu lunarstorm skulle haft blått och silver som färg på sin hemsida, skulle ni då oxå hata dessa färger lika mycket kul idé, men personligen så tycker inte jag att saker framför TV:n ska sticka ut för mycket, tyvärr e min Gamecube svart, måste måla om den, så den passar med min dvd och tv som båda är silvriga, hoppas du nu målar bra, och inte gör ett slaffs jobb bara för att bli klar, lycka till! va kommer du göra med PS2 loggan?

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
hehe, lite kul idé bakom färgvalet, till er som inte gillar färgvalet: om nu lunarstorm skulle haft blått och silver som färg på sin hemsida, skulle ni då oxå hata dessa färger lika mycket

Men nu har dom inte några bra färger

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
hehe, lite kul idé bakom färgvalet, till er som inte gillar färgvalet: om nu lunarstorm skulle haft blått och silver som färg på sin hemsida, skulle ni då oxå hata dessa färger lika mycket kul idé, men personligen så tycker inte jag att saker framför TV:n ska sticka ut för mycket, tyvärr e min Gamecube svart, måste måla om den, så den passar med min dvd och tv som båda är silvriga, hoppas du nu målar bra, och inte gör ett slaffs jobb bara för att bli klar, lycka till! va kommer du göra med PS2 loggan?

Jag har målat modell plan, gundams och sånna där eltåg så jag har lite skills iaf. Ska göra så bra jag kan, så tack! På dvd-enheten? isf så kommer jag antingen ta bort den eller inte göra något med den.

Permalänk

usch fy och blä

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM
martin.eksit. - EP 8RDA+ - XP2400+ - Prophet 9700 Pro - HyperX 512Mb - WDC 120Gb, SGB 120, 200 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snus
Varför göra en stilren och snygg spelkonsoll ful?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Men ni som bara skriver och klagar, varför bry er ? gillar han färgerna så är det väl hans ensak?

Skaffa er något bättre att göra än att klanka ner på andra som vill göra sina saker "personligare"

Det är ju ofta tack vara sånna som er som forum blir dåliga eller helt försvinner.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag gillar den oranga färgen glöm inte att lägga in nya bilder när det är klart eller under tiden du jobbar med det

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

hade inte Sweclockers (kanske fins kvar) ett Lunarstormsfärgschema? isf kan du ju säga tt det är sweclockersfärgerna och inte bli så mobbad =P

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

jag ska nog måla min xbox i de färgerna

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av g0opy
ArA, 14 ;P

F14?;D .. haha närå men asså.. det blir säkert fint.. om man tycker om färgerna så =P

Edit: kul att du står upp för vad du tycker inte många på sweclockers som skulle våga stå upp för att dom gillar lunarstorm tror jag =P

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag tycker både om hemsidan och färgerna. Hemsidan är en bra hemsida där man kan komma i kontakt med vänner och skaffa nya samt prata i sk "diskusar". Tyvärr har fjortisarna tagit över den mesta delan av sidan och gjort den lite tråkigare. Färgerna tycker jag om för att på något sätt så är nostalgiska eller något

Permalänk
Medlem

vadå "tyvärr att fjortisarna har tagit över" ?? ... du är ju en av de! :):)

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

Jag tycker att färgkombinationen är snygg men eftersom den ger mig obehagliga tankar så är det nog inget jag skulle måla stan med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mArX
vadå "tyvärr att fjortisarna har tagit över" ?? ... du är ju en av de! :):)

fjortis är ett begrepp inte en ålder. men lycka till med modden, färgvalet passar ju(nästan) man har ju själv hängt på lunar (2-3 år sen, efter ett tag glömde man bort det och sket i det) men men se till att göra det ordentligt och stressa inte låt det ta den tid det tar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mArX
vadå "tyvärr att fjortisarna har tagit över" ?? ... du är ju en av de! :):)

Som jag brukar säga: Fjortis är inte en ålder, det är ett beteende.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av g0opy
Jag har målat modell plan, gundams och sånna där eltåg så jag har lite skills iaf. Ska göra så bra jag kan, så tack! På dvd-enheten? isf så kommer jag antingen ta bort den eller inte göra något med den.

tänkte på stora loggan på sidan... den kommer ju inte att passa så bra med den nya färgkombon... enligt mig då

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

Det ska väl inte bli ett peddostation???

Blir säkert bra... men lunarstorm..... kan du inte ha sweclockers motiv istället

Permalänk
Medlem

haha lol lunarstorm goodluck
som sagt ta hellre ett Swec motiv... =/

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Ehh, va fan, hans Playstation 2 eller hur? spelar roll varför han har valt färgerna, och har han sagt nåt om att ha på lunarstorm loggan? va inte så jäkla negativa till färgvalet, jag tycker lunarstorms färger e sjyssta, väldigt många gillar färgen blå, och den färgen e ju väldigt blå nu vill jag se en update på det här modden

Och till alla er som undrar, nej, jag är inte stort fan av lunarstorm, men färgerna de valt e inte direkt fula den blå färgen e väldigt snygg tycker jag.

Självklart får ni säga att ni inte gillar färgerna, men jag tycker ni är negativa av helt fel anledningar, inte gilla färgerna bara för att de kommer från en sida ni inte gillar.
Jag gillar inte lunarstorm heller, bara en massa fjortisar o kjamizar... så starta inte någon diskussion nu mot mig:
"ett fritt land", "man får tycka som man vill" "smaken är som baken" osv

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

Precis så sluta tjafsa om dom förbannade färgerna!! Jag kommer ändå inte ändra mig.