Permalänk

12.1 tum - Bärbar

Är ute efter en grym bärbar som ska användas till det mesta. Vill dock ha en liten och smidig så hade tänkt mig en 12 tums skärm. Har väl hyfsat bra koll på apples datorer så jag tänkte mer om tips på lite PC. Runt 14 000 inkl. moms kan jag lägga.

Har kollat in denna danska dator: http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156993
WXGA 1280x800, 1,6 GHz, 1024 MB, DVD±RW ,1,9 kg, Li-Ion 6 celler, 4400mAh

kostar ca 13200 SEK inkl. moms

Hur är tangentbordet? är allt samma förutom att dom har æ istället för ö,ä?

Permalänk
Medlem

Ojdå, den var ju rackans intressant, precis i samma sits att jag vill ha en kraftfull men liten laptop. Velat länge på AlienWare nu men det är så mkt krabb med garantiärenden osv om man beställer ifrån USA, Danmark känns minst sagt enklare.

/H

Permalänk
Medlem
Visa signatur

3 barnsfar som förhoppningsvis fortfarande har nåt kvar innanför pannbenet......

Zepto 3415, 2.2Ghz/4mb 8600GT 512mb 2Gb ram 120Gb 7200rpm Vista Premium

Permalänk

ae är på ö's plats och ö är på ä. (ae)'s plats om jag inte missminner mig... det är nåt i den hörnan som är fel iaf...

Visa signatur

iBook 12" G4 1,2 GHz 60 GB HDD 768 MB RAM Mac OS X 10.3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Ctrl]
ae är på ö's plats och ö är på ä. (ae)'s plats om jag inte missminner mig... det är nåt i den hörnan som är fel iaf...

Borde inte vara så svårt att pilla loss "Ö"'et då och sätta på rätt plats och acceptera att ae är ett "ä". Verkar dock inte som de direkt ifrån siten skickar till Sverige. Men har mailat dem för att höra om skeppning hit och isf betalnings medel. Tycker fortfarande den Danska varianten är intressantare än Acern. Framför allt pga bättre upplösning på skärmen.

/H

Permalänk
Medlem

på min acer-laptop var det små små klisterlappar på varje tangent(inget man märkte om man inte tittade jättenoga), det kanske vore en idé.. kanske går att köpa löst.

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!