Cs Film *alla som hatar cs håller borta"

Permalänk

Cs Film *alla som hatar cs håller borta"

Gjort just klart en cs film på ca 55mb är de nån snäll person här som kan låta mej ladda upp den nånstans??

så ni får se den

Permalänk
Medlem

Nice kan inte vänta

EDIT: Sorry, har ingenstans jag skulle kunna ladda upp den :/

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk

okej jag försöker hittat ett men de är svårt

Permalänk

adda quafe@hotmail.com på msn och skicka den till mig så laddar jag upp den

Permalänk

http://www.zkruw.com kan du ladda upp på.

Visa signatur

ntz

Permalänk

STORT TACK TILL Phobophobia skickar den åt han nu via msn snart är den nog uppladdad

EDIT: den är uppe nu

ladda ner: http://max.n3w.net/files/dreamer%20the%20movie.wmv

Permalänk
Medlem

Den var väl inte speciellt bra... För det första så spelar man inte in CS-film på en public server imo, vem som helst kan ha lite tur på en pub och dra några hs. För det andra är det ju knappt någon redigering, bara lite små effekter och sen 5-6 klipp med CS och sen kommer HL2 plötsligt ( ). Men visst, alla ska ju börja nånstans, fortsätt försöka så blir du säkert bättre.

Förresten, du gör ju "låd-tricket" i HL2 fel? Han dödar dig ju från 92hp till 4hp?
Aja nog med kritik nu, ha en trevlig kväll.

Permalänk

siså men det skulle vara bättre om det var CS source

Permalänk
Medlem

30kb/s, kanske skulle hitta något snabbare, orka vänta en halvtimme

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

tog faktis bara 10minuter att rediger orkade inte vara så noga och så är jag inte så bra på de så

30kb/s bättre än ingenting:P

Permalänk

120 kb/s

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aegon
Den var väl inte speciellt bra... För det första så spelar man inte in CS-film på en public server imo, vem som helst kan ha lite tur på en pub och dra några hs. För det andra är det ju knappt någon redigering, bara lite små effekter och sen 5-6 klipp med CS och sen kommer HL2 plötsligt ( ). Men visst, alla ska ju börja nånstans, fortsätt försöka så blir du säkert bättre.

Förresten, du gör ju "låd-tricket" i HL2 fel? Han dödar dig ju från 92hp till 4hp?
Aja nog med kritik nu, ha en trevlig kväll.

Sååå.... Om jag spelar ensam mot HeatoN och vad hans lag nu heter på en server som alla kan komma in på och vinner, så har jag tur? Medans jag hade varit teh leet om det hade varit en server med lösenordsskydd?

Permalänk
Medlem

AWP AWP,kan du inte aima med vanlig vapen som colt ir ak47 eller vad?

och vad fan med himmelen i hl2? den e röd

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Enda felet var att ibland såg det ut som att u du fuskade eller hade väldigt mycket tur.

Annars riktigt roligt det där och jag hoppas få spela med dig någon gång.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk

okej jag har nog väldigt mycke tur då för fuskar gör jag då inte kom inte på 130.240.196.171:27015 och lira brukar vara där ganska mycke

Permalänk
Avstängd

Varför har du med Hl2 i Cs-filmen?

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stolme
Varför har du med Hl2 i Cs-filmen?

Lite att göra

Permalänk
Medlem

HAHA, det var nog den sämsta jag sett. Seriöst, du gjorde en film grundat på public demon? haha

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
HAHA, det var nog den sämsta jag sett. Seriöst, du gjorde en film grundat på public demon? haha

kanske inte så enkelt om man inte har en aktiv klan föresten du kan ju själv gör en film på 2dagar me public demon och visa dina MAD Skills skulle vara intressant att se

Permalänk
Medlem

1. Vafan har du gjort med bilderna i början? Ser asfult ut!
2. Inget är synkat med musiken
3. Astråkigt med 20 minuter mellan fragsen
4. Bunnyhoppscript?
5. Samma låt i introt och själva filmen är uruselt
6. Khan har en utmärkt guid hur man får bort allt skit som teamsay osv, det ser förjävligt ut som det är nu
7. Dålig kvalite på själva filmen
8. Har du CS CZ eller? Om inte så ha ALDRIG något annat än orginalskinsen
9. Vad gör HL2 filmen där? Inte så kul att se någon bära på en låda och nästan bli pwnad!
10. Du säger "du kan ju själv gör en film på 2dagar me public demon" Varför gör du en film som du själv är ett hastjobb?
Dessutom är det inte svårt att göra en film på 2 dagar
11. Visa inte denna filmen online, det är denna typen av film som man endast använder som träning och endast behåller på hårddisken

Orkar ej kommentera mer!
Enda possitiva är att distburbed är bra!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

hade lite att göra

ne har ej nå scripter hade cz i början men fixa orginal modeller idag när jag gjorde dom där andra klippen

har jullov och så SATANS lite att göra så gjorde den

distuburbed är bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DetRosaM0lnet
kanske inte så enkelt om man inte har en aktiv klan föresten du kan ju själv gör en film på 2dagar me public demon och visa dina MAD Skills skulle vara intressant att se

Har inte sagt att jag har mad skills, men man gör helt enkelt inga "filmer" på sina demon.

Håller med x-per´s lista.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Har inte sagt att jag har mad skills, men man gör helt enkelt inga "filmer" på sina demon.

Håller med x-per´s lista.

ok

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
1. Vafan har du gjort med bilderna i början? Ser asfult ut!
2. Inget är synkat med musiken
3. Astråkigt med 20 minuter mellan fragsen
4. Bunnyhoppscript?
5. Samma låt i introt och själva filmen är uruselt
6. Khan har en utmärkt guid hur man får bort allt skit som teamsay osv, det ser förjävligt ut som det är nu
7. Dålig kvalite på själva filmen
8. Har du CS CZ eller? Om inte så ha ALDRIG något annat än orginalskinsen
9. Vad gör HL2 filmen där? Inte så kul att se någon bära på en låda och nästan bli pwnad!
10. Du säger "du kan ju själv gör en film på 2dagar me public demon" Varför gör du en film som du själv är ett hastjobb?
Dessutom är det inte svårt att göra en film på 2 dagar
11. Visa inte denna filmen online, det är denna typen av film som man endast använder som träning och endast behåller på hårddisken

Orkar ej kommentera mer!
Enda possitiva är att distburbed är bra!

12. Visa nått där lite skicklighet krävs samt snälla använd inte public demos...

Permalänk
Medlem

Oj glömde tillägga: All kritik är bra kritik, det hjälper dig att komma upp i moviemakers (#moviemakers @ quakenet) nivå, om du nu siktar på det förståss

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
12. Visa nått där lite skicklighet krävs samt snälla använd inte public demos...

okej nån som har lust att lira nån fun map ?

Permalänk

Jag har aldrig spelat CS , men du såg skicklig ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
1. Vafan har du gjort med bilderna i början? Ser asfult ut!
2. Inget är synkat med musiken
3. Astråkigt med 20 minuter mellan fragsen
4. Bunnyhoppscript?
5. Samma låt i introt och själva filmen är uruselt
6. Khan har en utmärkt guid hur man får bort allt skit som teamsay osv, det ser förjävligt ut som det är nu
7. Dålig kvalite på själva filmen
8. Har du CS CZ eller? Om inte så ha ALDRIG något annat än orginalskinsen
9. Vad gör HL2 filmen där? Inte så kul att se någon bära på en låda och nästan bli pwnad!
10. Du säger "du kan ju själv gör en film på 2dagar me public demon" Varför gör du en film som du själv är ett hastjobb?
Dessutom är det inte svårt att göra en film på 2 dagar
11. Visa inte denna filmen online, det är denna typen av film som man endast använder som träning och endast behåller på hårddisken

Orkar ej kommentera mer!
Enda possitiva är att distburbed är bra!

12. Gör precis som alla andra gör, annars är du en "njoob" som "suxxar" "fätt".

Allvarligt, den här var ju lite annorlunda iaf. Annars är det exakt samma grej. Lite halvtaskiga effekter mellan scenerna, zomma in i toppen av skärmen så att man ser alla 40 headshots på raken, kör i slowmotion när man sätter en HS på långt håll med kniven, och så vidare. Alla CS filmer ser ju likadana ut. Det är bara bra att någon gör en "omglolffsn00b"-film. Ser ni, den här filmen lade ni iaf märke till.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Oj glömde tillägga: All kritik är bra kritik, det hjälper dig att komma upp i moviemakers (#moviemakers @ quakenet) nivå, om du nu siktar på det förståss

vi har IRC-kanalen #MovieM numera, inte #moviemakers