Jag har köpt mig en helt ny Dator ifrån Komplett.se

Permalänk
Medlem

Karl-Olov du är min idol. och det är verkligen en fin dator du har köpt

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Intel Core i5 2500K | xfx geforce gtx 260 | 2x4GB Corsair XMS3 1600Mhz CL9 1,5V | Intel SSD 320 120GB | Asus Xonar Essence STX | Corsair TX 750W | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Har du läst hela tråden?

Lite off topic först.
Det verkar vara ett vanligt fenomen nuförtiden att bara göra ett inlägg utan att läsa igenom den först. Gäller inte bara här, det vore roligt att hitta ett ställe där sånt skulle modereras med hård hanskarna på.

Nu till topicen.
Karl-Olov,jag tycker att det är jätte kul att du har hittat ett intresse du kan brinna för. Det är nått alla behöver. Om det är matlagning, datorer eller musik som din kompis gillar. Det är viktigt att ha nånting som man gillar och och kan koppla av med. Jag kommer ihåg hur kul det var att bygga ihop min första dator av delar. Och sedan se att det faktiskt fungerar.
Hoppas att du kommer att ha roligt med din nya dator. Och kom ihåg att, det finns alltid nått nytt att lära sig.

Jag vill bara säga tack till alla här som har gjort den här tråden till ett nöje att läsa.

Visa signatur

oooh yeah that's the spot !!!

Permalänk
Avstängd

Satan, visste att Swec:are var positiva men så här positiva oj oj
Säger som inlägg tidigare, mycket nöje med nya datorn.

Men jag tycker du ska ta bort ditt telefonnummer då det finns lite mer elaka typer på internet

Visa signatur

TA TILLBAKA ÖA !!

Permalänk
Medlem

Satan, en mkt fin data du inskaffat Karl. Hoppas du får lika trevliga stunder framför din som jag för min :).
Fin hemsida du snickrat ihop me, många fina finesser och nyttigt innehåll.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

Hah, jag säger då det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sAnden
Satan, en mkt fin data du inskaffat Karl. Hoppas du får lika trevliga stunder framför din som jag för min :).
Fin hemsida du snickrat ihop me, många fina finesser och nyttigt innehåll.

Dator!

Ont: Fin dator du har där !

Permalänk
Medlem

Välkommen tillbaka Karl-Olov Nordin. Vill påminna mig att du skrev några trådar för några månader sedan.
Kul att se att du köpt en ny dator!
Tittade även lite på din hemsida, riktigt fin!

Permalänk
Medlem

Antingen är det en gammal gubbe/kärring eller en liten fjortis som är ute efter uppmärksamhet.
Och det har han/hon tydligen fått.
Men inte från mig.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Grattis Kalle! Hoppas att nya burken funkar bra Hade du tänkt att lira mycket på den eller blir mest surfing för din del? ^^

Btw jag fyller år idag , grattis till mig!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Grattis Kalle! Hoppas att nya burken funkar bra Hade du tänkt att lira mycket på den eller blir mest surfing för din del? ^^

Btw jag fyller år idag , grattis till mig!

Grattis

Visa signatur

"Is you´re refrigerator running? Because if it is, it´s probably running like you; very homosexually..."-Peter Griffin.

Permalänk
Medlem

Troll

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Antingen är det en gammal gubbe/kärring eller en liten fjortis som är ute efter uppmärksamhet.
Och det har han/hon tydligen fått.
Men inte från mig.

Hde du gjort dig det oerhörda besväret att läsa tråden _innan_
du postar hade du vetat och således kanske insett att din post
tillförde tråden nada.

Permalänk
Medlem

Shift-0

Det du skrev var nog det dummaste jag läst här på sweclockers. Läs hela tråden, samt infon om trådskaparen så kanske du har/får förtsående att ändra ditt inlägg.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Messias
Grattis

Tack så mycket

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Ja men va fan. Borde han inte ha annat för sig än att hänga runt här eller?
Familj? Jobb?
Alla är ju på honom som fan ( "hoppas datorn funkar bra" typ 40 inlägg ), eller är det bara jag som tycker så och vågar uttrycka mig.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Ja men va fan. Borde han inte ha annat för sig än att hänga runt här eller?
Familj? Jobb?
Alla är ju på honom som fan ( "hoppas datorn funkar bra" typ 40 inlägg ), eller är det bara jag som tycker så och vågar uttrycka mig.

Det är bara du som är respektlös nog.

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Avstängd

Karl-Olov Nordin riktigt kul att du har hittat hit till sweclockers. Du är här för att stanna hoppas jag! Din hemsida var riktigt trevlig bättre än vad jag kan göra i alla fall. Och ha trevliga dagar nu med din dator.

Mvh.

Permalänk
Inaktiv

Sorry att jag ger ett sådant svar på denna tråd.

Asså err....aja...läste igenom allt...och fick bara en dålig känsla i magen...

*cens W*F*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Dator!

Ont: Fin dator du har där !

Ordpolisen!!! Men jaja! Du har rätt, skrev fel. Brukar aldrig göra det annars.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Ja men va fan. Borde han inte ha annat för sig än att hänga runt här eller?
Familj? Jobb?
Alla är ju på honom som fan ( "hoppas datorn funkar bra" typ 40 inlägg ), eller är det bara jag som tycker så och vågar uttrycka mig.

Men LÄS tråden för f*n. Och spana in Karl-Olovs hemsida. Då *kanske* kronan trillar ner för dig. Så fruktansvärt jobbigt är det inte att visa lite respekt för sina medmänniskor och dela deras glädje.

Jag *hoppas* att det bara är du som tycker så i det här fallet. Och inte är du speciellt "modig" som vågar stå för dina s.k. åsikter heller för den delen. Snarare är det modigt att vara snäll mot en person som kanske inte alltid har det så lätt, även om det är en okänd människa.

Permalänk
Medlem

Okej Frantic, jag ska skärpa mig.

Ok Karl-Olov Nordin. Jag gick in på din sida och drog en snabbis ( kolla bara lite ), såg att du gillade hästar och datorer osv.
Det första jag tänkte på var: Är detta seriöst eller?
Så jag skrev ett inlägg här med min åsikt ( tydligen så är det förbjudet ) och blev idiot förklarad på direkten

Frantic länka sidan där du beskrev dig själv. Och jag läste igenom det och insåg att detta kanske var en seriös handikappad människa med datorer och hästar som intresse.
Aja mannen. Får be om ursäkt. Skulle läst igenom sidan bättre. Man är ju inte perfekt som vissa andra här inne.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

"Man är ju inte perfekt som vissa andra här inne."
Hoppas du inte menade det där.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Inaktiv

Grattis till köpet av en ny dator, förstår hur du menar att det är en värsting dator, med tanke på att du haft en gammal compaq förut

Hoppas datorn fungerar bra. Kul att du gillar datorer

Btw snygg hemsida, och mycket snabb. Stort plus. Men som någon annan sade, ta bort ditt tele nummer från hemisdan, finns ju folk som inte är lika positiva som oss på swec och som vill allmänt jävlas.

Mvh No title found

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Ja men va fan. Borde han inte ha annat för sig än att hänga runt här eller?
Familj? Jobb?
Alla är ju på honom som fan ( "hoppas datorn funkar bra" typ 40 inlägg ), eller är det bara jag som tycker så och vågar uttrycka mig.

Vad du definerar som "normalt" och "onormalt" spelar ingen roll. Alla har rätt att vara på detta forum, oavsett vad det är för slags människor, vad dom håller på med eller vilka intressen dom har.

Det spelar ingen roll att du har bett om ursäkt, du har redan gjort bort dig.

Fin dator Karl-Olov, hoppas du får mycket nöje med den!

Visa signatur

eun tae ko `

Permalänk
Medlem

varför dra upp den gammla tråd?
mod, rensa tack!

Permalänk
Medlem

Eh, gammal? Folk skriver ju hela tiden i denna tråd? Och du, du skrev ju igår 20:04, så varför klaga på att den är gammal om du själv skrev i den igår?

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gpp-esm
varför dra upp den gammla tråd?
mod, rensa tack!

Man kan väl diskutera saker även fast dom är gammla ?

Visa signatur

eun tae ko `

Permalänk

mycket fin och bra dator du har karl olov **AVUNDSJUK** Mycket bättre än min iallafall Ha det bra i fortsättningen

Visa signatur

Landator: Q6600 @ 4ghz | 4gb Ballstix pc8500 | ASUS p5k-vm Matx | Asus 8800GT 512 | 150gb raptor | WD 250gb | 2x500gb seagate | Tagan 480w | Aplus micro-atx chassi | Samsung 226BW | Audigy ZX 5.1 |

Permalänk
Medlem

Håller med dig zaki.

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

grattis till din nya dator...men du skall inte bry dig om de som är dumma... troligtvis är dom bara avundsjuka på din nya dator... själv har jag en som är 3½ år gammal...hehe :D...

Visa signatur

IzzYzzI