Permalänk

GTA - San blabla

Går det att lana på det ? på PC versionen, eller kommer man vara tvungen att trängas vid samma skärm ? som till PS2.
Isf köper man hellre PS2 o lirar det.
Någon som har nåt o tillägga ?

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Avstängd

Tror Multiplayer inte skulle finnas med i PC versionen.

Visa signatur

Jag hatar anime | Socker ÄR knark | iRiver H320 Äger! | Vill ha en Mac Mini | Så skönt att vara ÖISare! |
"Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it." - Dwight D. Eisenhower.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T2k4
Tror Multiplayer inte skulle finnas med i PC versionen.

Tror eller vet ej ? Vore ju skit kasst om det inte finns med, isf avbokar ja GTA. O köper Play,

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem

nej nån multi blir det inte.

Permalänk
Medlem

NEJ, Multiplayer finns inte som standard, dock kommer det kanske (kanske!) att gå genom MTA som ju faktiskt finns till föregångarna, om än buggigt.

Så det finns hopp.

Till vidare funkar ju PS2-versionen helt ok, köp det!

Permalänk

Blir PS2 ISF ! Jävla klantar som dumpar Multiplayer när de har det på PS2.
Körde det på fyllan hos en polare, sjukt grymt spel att fly verkligheten lite o leva ut lite sjuka saker

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk

Ingen release datum satt för PC än?

Permalänk

10 juni, om jag kommer ihåg rätt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloseShave
Ingen release datum satt för PC än?

07-Jun-2005 i USA
10-Jun-2005 Europa

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk

Fan va jag längtar tills det kommer till Pc, synd att det inte kommer vara som standard att man kan köra mp.. Varför kan de inte ha det för? menar i 1:an är det ju mp, har för mig att det är i gta:London med...

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_p40
Fan va jag längtar tills det kommer till Pc, synd att det inte kommer vara som standard att man kan köra mp.. Varför kan de inte ha det för? menar i 1:an är det ju mp, har för mig att det är i gta:London med...

Jo, men det är väl lite skillnad på GTA/GTA London och GTAIII/GTA:VC/GTA:SA? Multiplayer-spel på GTA:SA skulle ju bli som ett MMORPG ungefär. De har väl inte hittat någon bra lösning på hur MP ska gå till, annars hade de nog implementerat det ska du se.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jo, men det är väl lite skillnad på GTA/GTA London och GTAIII/GTA:VC/GTA:SA? Multiplayer-spel på GTA:SA skulle ju bli som ett MMORPG ungefär. De har väl inte hittat någon bra lösning på hur MP ska gå till, annars hade de nog implementerat det ska du se.

Tycker att d hade varit kul om man bara skulle gått runt och döda varandra... hehe!

Visa signatur

Man förtjänar inga mål, man gör dom!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jo, men det är väl lite skillnad på GTA/GTA London och GTAIII/GTA:VC/GTA:SA? Multiplayer-spel på GTA:SA skulle ju bli som ett MMORPG ungefär. De har väl inte hittat någon bra lösning på hur MP ska gå till, annars hade de nog implementerat det ska du se.

Det var då konstigt. MTA har en bra lösning, om än buggigt program.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

MTA bygger på lämnad kod i GTA3 som var tänkt att ha MP från början i PC-versionen, antar att samma efterlämningar finns i VC och SA eftersom dom är gjord på samma motor eller nått.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

skulle inte xbox versionen får mp-stöd`?

Permalänk
Medlem

förmodligen inte, sen det MP som fanns på PS2 vill inte jag kalla MP det är bara nå sorts minispel i coop man kan inte köra soryn hela tiden 2player osv.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Det var då konstigt. MTA har en bra lösning, om än buggigt program.

Jag citerar mig sjalv: "hittat någon bra lösning /.../"

MTA ar som du sager, buggigt.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk

hade varit kul att tävla med cross

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk

GTA - San Andreas om jag får be.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jag citerar mig sjalv: "hittat någon bra lösning /.../"

MTA ar som du sager, buggigt.

MTA är väl ett "hemmasnickeri" (byggt på utlämnade koder som Molotov skrev), därav buggarna? Alltså att de försökt så gott de kan med gamla koden att göra det spelbart. Ska inte uttala mig för mycket eftersom jag inte vet, bara min teori. Jag tror nog det finns en bra lösning allt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
MTA är väl ett "hemmasnickeri" (byggt på utlämnade koder som Molotov skrev), därav buggarna? Alltså att de försökt så gott de kan med gamla koden att göra det spelbart. Ska inte uttala mig för mycket eftersom jag inte vet, bara min teori. Jag tror nog det finns en bra lösning allt.

Min teori är att det inte finns en bra lösning, annars skulle nog Rockstar fixa det. Företag idag tjänar ju multum på att inkludera MP-spel.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net