Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk

kan man typ styla eller lacka om sina bilar i GT4 typ dekaler , spoilers osv ?

Permalänk
Inaktiv

Nej. Du kan sätta på vinge, och byta fälgar, det är väl det enda. Du kan endast välja färg på bilen när du köper den.

Permalänk
Avstängd

Om jag byter in 3 ps2 spel på EBGAMES och vill ha GT4, vad får jag betala då?
Spelen är i bra skick med insturktionsböcker i alla.

Permalänk
Medlem

har för mig att det inte går i Gram turismo.. enda sättet jag vet är att fixa ett till minneskort

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Informatic
Okej, tack... Någon som kan bekräfta?

jag har aldrig hört att man kan ha två, man måste ha två minneskort så vitt jag vet.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk

Er bästa tid på Suzuka? Edit: Min är 1.33.68 med F1

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Vilken är härligaste bilen att köra nu då? och då menar jag inte vilken som går snabbast utan vilken bil som ni gärna kör. Min måste nog vara Nissan Fairlady Z. Härligt drag i och underbarat väggrepp.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GurkGager
Vilken är härligaste bilen att köra nu då? och då menar jag inte vilken som går snabbast utan vilken bil som ni gärna kör. Min måste nog vara Nissan Fairlady Z. Härligt drag i och underbarat väggrepp.

Kör en Mitsubishi Evo 3 eller om det var en 4:a. Första bilen jag köpte :P. Har inte kört så mycket, men det är 450 hk i den nu. Blir nog att köra lite mer nu när jag har köpt en komponent kabel till ps2:an så jag kan köra gt4:a i 1080i på projektorn. Testade lite snabbt igår men jag såg ingen större skillnad, dock så var det ett bra tag sen jag körde det, men det borde bli snyggare tycker jag :).

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk

Härligaste bilarna: F1 och Pescarolo (den nyare)!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Härligaste bilen att köra måste nog vara NSX-R Concept. LMP och F1 bilen tycker jag inte ger riktigt samma sköna känsla när man kör.

Permalänk

Ingen som slår min tid på Suzuka?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Avstängd

Tips på bästa bilen man kan köpa för pengar i spelet?
Är Audi R8 något att ha?

Sen har jag ett problem- varför blir det autosave varje gång när jag köper en bil? Jag har stäng av autosave på options. Jag blir galen!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drullen
Tips på bästa bilen man kan köpa för pengar i spelet?
Är Audi R8 något att ha?

Sen har jag ett problem- varför blir det autosave varje gång när jag köper en bil? Jag har stäng av autosave på options. Jag blir galen!

R8: Grym Endurance - Bra Speed
Pescarolo: Grym Speed - Bra Endurance!

Edit: Även om du har Autosave avslaget, så sparas det när du byter bil!

Edit Igen: Ny bästa tid på Suzuka: 1.31.174

Edit 3: Spelade Forza idag.. Det var NÄSTAN lika bra som NFS Hot Pursuit 2.. GT4 är på en helt annan planet!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Avstängd

Någon som har tips på en bana man kan köra så man får bra med pengar? Jag vet redan den som ligger näst längst upp på Special Events eller vad den heter.

Permalänk
Medlem

Skicka ett pm till mig när ni har tröttnat på erat PStwo med GT4, så köper jag det till vrakpris!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Vilken bil är bäst i Grand Turismo Championship?

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

Vet att det var en postad film på en kille som brände nurnberg banan med en cheflar fart i gt4 någonstans på sweclockers forumet, men jag hittar inte den. Har sökt båda här och hos Herr Google men hittar den inte. Undrar nu om någon kommer ihåg vart den finns och kan posta den?

Permalänk

Kille å kille det var sonys datorn som körde gissar jag gick lite väl snabbt men vem vet... har den på någon av mina datorer kan kolla om jag hittar den då pmar jag dig så får jag skicka över den på msn typ..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Har köpt mig en Logitech driving force pro ratt nu, och jävlar vilken skillnad det blev!

Känslan är otroligt mycket bättre och det blev genast mycket roligare! Även om det samtidigt blev lite svårare tycker jag..

Får ta och slänga upp lite bilder sen

Permalänk
Medlem

Kan dom inte konvertera det till PCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPC?:)

Permalänk

Ja herregud Nu har jag spelat för mycket med omoddad F1-bil + Suzuka!

Ligger konstant under 1.30.00 varje varv!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk

Har byggt ihop en temporär ställning att ställa ratten på och sitter och kör i en skinnfåtölj från 70-talet.
Skönt med bra ljud också frontar med 2x10" och surroundhögtalare med 3x6.5" och en 10" baslåda under sängen som gör att hela rummet vibrerar Äkta känsla! Inte det bästa välljudet, men behövs knappast till ett tv-spel..

Enda jag vill förbättra nu är egentligen tv'n, känns som att man skulle behöva en 32"ws med bättre bild än min budget 28".

Men nästa steg är iaf att bygga ihop en bättre ställning till ratten, lacka den svart och lacka Gran Turismo Loggan på

Brorsan sitter och kör

Posta gärna bilder på hur kör!

Permalänk
Medlem

fan vad jag gillar Gt4...lätt det bästa bilspel som någonsin gjorts!!!

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Jag köpte ratt, men den är bara känslig i 5 steg åt höger och 5 steg åt vänster, där det första steget tar för lite och det andra för mycket...

Hopplöst att köra då...

Hur svårt är det att få F1-bil?
Kanske jag ska köpa nåns savefil, verkar ju ta en evighet detta-

Men visst är det bästa bilspelet. Lär det vara tills 5:an kommer...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

När man kör endurancerace på b-spec så kan man ju snabba upp det, men när man kör i depå så blir det ju vanligt igen.
Hur gör man så att det går snabbt hela tiden?

Permalänk
Medlem

Är det någon av er som testat att köra ut hdtv upplösning från ps2 + gt4 spelet?
Blir det sjysst? endast kompositkabeln som behövs för att detta alternativ ska gå att välja?

Skulle nämligen vilja ansluta den till en eventuell framtida dell 20" med svideo ingång så man får lite mer detaljer iställt för en sunkig 21" 4:3 tv.

Visa signatur

blupp

Permalänk

men jag fattar inte, hur gör man så ,man får 100 000 från början jag får bara 10 000 när jag börjar , skall man ladda över en gammal spelfil från GT3 lr nåt?

Permalänk
Medlem

kan vi inte göra en tråd där man endast postar resultat på en bana med en viss bil som är otrimmad eller nåt, så är det nån som håller på med en resuultat lista, så vi kan se vem som är swecs bästa GT4 förare?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kenta_ponta
men jag fattar inte, hur gör man så ,man får 100 000 från början jag får bara 10 000 när jag börjar , skall man ladda över en gammal spelfil från GT3 lr nåt?

Kommer jag ihåg rätt (aldrig testat detta, endast läst om det) så ska man ladda en gt3-profil från ett minneskort.

Skulle tippa på att detta nämns i manualen, annars kan du googla dig fram till det.

Permalänk
Medlem

Fick min fuskskiva idag. Jag har nu ett 15-siffrigt belopp att handla bilar för

Började med att köpa Audiåttan för närmare fem mille...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter