Ny favoritsajt för iRiver-, Creative och Microsoft-boys

Permalänk

Ny favoritsajt för iRiver-, Creative och Microsoft-boys

Ny favoritsajt för iRiver-, Creative, Jens of Sweden och andra Microsoft-boys:

http://www.anti-ipod.co.uk/

Innehåller bland annat avslöjanden om att Apple byggt in programvara för att låta FBI spionera på alla iPod-ägare över hela världen, att Apple sänder ut sublima meddelanden genom hörlurarna för att få iPod-ägare att köpa andra produkter eller för att tvätta hjärnan hos användarna samt att det bor utomjordingar i iPod.

Kul att se hur desperata iRiver, Creative, Jens of Sweden och de andra Microsoft-boysen håller på att bli.

Permalänk
Medlem

Men herregud vilket troll du är. I ditt fall skulle man nästan kunna tro att Apple faktiskt hjärntvättade folk.

ÖÄ stängdes av en anledning, vet du. Tråd rapporterad.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Är det roligt att se världen i svart eller vitt? Det verkar som att din världsbild endast har plats för två typer av människor: antingen de Sanningens Vita Riddare som är helt moraliskt perfekta, som försvarar den heliga Vita Graal och som utan tvekan lyder Den Store Ledaren, Steve Jobs.
Eller de ondskans lakejer, de mörka spelarnas försvarare, kommenderade av den genomonde BIll Gates.

Verkar snarare vara du som är en fanboy och desperat. Istället för att argumentera sakligt kommer du med påståenden om att man behöver vara kärnfysiker för att överhuvudtaget kunna använda några andra spelare än Apples. Detta baserar du på dina upplevelser med en antik Rio-spelare med pararellportsöverföring.
De flesta människor på detta forum argumenterar sakligt, varesig de föredrar iPod eller iRiver eller Creative, men vissa (däribland du) kommer med ogrundade påståenden eller helt subjektiva värderingar och presenterar dem som fakta.
Dessutom var ju sidan skitrolig, humor på hög nivå.

Citat:

There is strong evidence that iPods have little aliens that live in them. iPods dirty secret about battery life

Here is a photograph. Click to enlarge, you can roughly make out the presence of something scarily unusual.

Also, scientists at Oxford University have obtained video evidence proving iPods come to life when no body is present! Click here to view the footage for yourself.

Eller tror du att de är seriösa med ovanstående uttalande?

Permalänk
Medlem

Det låter som om du skulle vara väldigt bra polare med DrRotmos här på forumet....

Permalänk

Humor...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman
Dessutom var ju sidan skitrolig, humor på hög nivå.

Det är ju för fan det jag skriver och därför jag postade länken... Var inte så seriösa.

Permalänk
Medlem

Re: Humor...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av network23
Det är ju för fan det jag skriver och därför jag postade länken... Var inte så seriösa.

Nej du ska nog inte vara så seriös, tar du verkligen den sidan på allvar?
Får ändå tacka för rolig läsning!

Permalänk
Hedersmedlem

Såja, ta det nu lungt pojkar!

Se det som ett kul länktips och skapa inget flamewar

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Men snälla, jeesus va lättretade vissa e... Utifrån inläggen så tolkar jag de flesta andra som mer fanboys än network23... Skön sida, svårt att bara garva åt den?

Bara för att måste jag citera ett inlägg i gästboken:

"I hate iPods. They are really fucking my business up, people just buy these things plug them in and they work. No configuration or fine tuning required. Where does that leave me man, I make my living sorting out peoples tech problems, iPods are just fucking disaster. Next thing you know Apple will start making PC's then I'll really be in the shit."


(ler åt texten om PC's, iPod däremot behöver en hel del service så inge flame...)

Edit:
Vänta, om nu inte network är Nuppe i gästboken? För då är jag den första att skrika FANBOY i ansiktet på honom, hmm?!...

Permalänk
Medlem

Verkar ju som det.

[BORT]

Citat:

What a piece of shit this site is. Paid for by Microsoft, iRiver, Creative and other losers.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Avstängd

Network23 du behöver hjälp...
jag försöker inte jävlas men jag tror allvarligt du behöver hjälp.

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Verkar ju som det.

[BORT]

Ahh, ja isåfall ber jag om ursäkt till alla utom network23 för han verkar vara den enda som inte inser ironin i sidan, vilket jag trodde...

För allvarligt, här är bilden som de har för att styrka teorin om att det finns en alien ( ) i varje iPod:

Hade jag varit en fanboy hade jag aldrig försök dissa ner en annan produkt genom skämta om den som grundarna till denna sida har gjort, man tar ju inget på allvar (ok då, vissa gör ju tydligen det). Hade det varit en seriös sida hade man lagt upp mer seriösa anklagelser, utesluta aliens dvs

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Verkar ju som det.

[BORT]

Ditt extremt omogna beteende belönas med en varning.

Tråd rensad

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Juppers, kan jag väl leva med.

Intressant att se hur många som klagar i den där gästboken och är ärligt upprörda. Man får väl fråga sig vilka som drar åt sig fanboys?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Omg, detta var droppen. ALDRIG att jag köper en iPod nu... kul att bli hjärntvättad bara för att de vill tjäna pengar!!! Jävla företag... bara pengar som räknas eller!?? Trodde subliminala meddelanden var något man slutade med för länge sen... Skitapple!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Juppers, kan jag väl leva med.

Intressant att se hur många som klagar i den där gästboken och är ärligt upprörda. Man får väl fråga sig vilka som drar åt sig fanboys?

Ja jag reagerade också på hur många det faktiskt var som blev förbannade på riktigt. Bara att inse att det bara är vi i Sverige som har bra humor, om man bortser från en viss person då Sen var det ju ganska roligt att deras sponsor - Advanced MP3-players (nätbutik) hade iPod Mini som listetta över deras bäst säljande spelare, skönare ironi än så får man leta efter

Permalänk
Medlem

"Lots of chicks have them, so having one is a good way of getting into their pants."

Ja vad ska man säga, kanske var dumt att jag gjorde mig av med min

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk