Return to Castle Wolfenstein

Permalänk
Medlem

Om jag installerar spelet, slänger ni upp en server då eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Return to Castle Wolfenstein är bara fjantigt...
Jag fattar inte, det utspelar sig under 2:a världskriget... med zombisar o sånt skit?

Jag visste inte att det fanns zombies soldater under 2:a världskriget

Vam fan snackar om singeldelen här mer än du? Vi andra snackar om multiplayer. Lite förvirrad va?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Vam fan snackar om singeldelen här mer än du? Vi andra snackar om multiplayer. Lite förvirrad va?

Jag snackar singel.

Nån mer än jag som tycker att äta mat ljudet är riktigt äckligt? Låter som att han sätter i halsen varje gång.

Permalänk

Yupp yupp yupp - inget SP här inte utan vi snackar självklart Multi-player.

*Back to topic* Ska vi göra en poll kanske och se om det finns intresse för att öppna en svensk server?

Visa signatur

Train hard, fight easy.

Permalänk
Medlem

Spelade precis spelet och blev FETÄGD, hundra gånger om.

Permalänk

men asså, ingen som är på o lira RtCW: ET Multiplayer då. det borde väl nästan vara samma sak väl ??? =/ . kommer ihåg att det var skitkul nåra år sen iaf

Permalänk

ET suger i jämförelse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moddg33k
För en gångs skull vill jag ha svar på min fråga...

Behöver man Return to castle wolfenstein ( orginalet alltså ) för att lira enemy territory?

Tack på förhand

ET är gratis och finns att ladda ner lite överallt. Samt att du behöver _inte_ rtcw för att spela det.

(Såg ingen som hade svarat innan, så jag tog mig friheten)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
ET suger i jämförelse

Toataly agree. RTCW är och lär nog även förbli roligare än av et är. Synd bara att folka slutade efter Qcon2003

Saknar det spelet nått så oehört mycket så det inte är sant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Toataly agree. RTCW är och lär nog även förbli roligare än av et är. Synd bara att folka slutade efter Qcon2003

Saknar det spelet nått så oehört mycket så det inte är sant.

Landminor is the future!

Permalänk

Det verkar som åtminstone 4 pers har intresse för att starta en svensk server.

Eller?

Vore riktigt häftigt...

Visa signatur

Train hard, fight easy.

Permalänk

jag är helt klart på att lira ET.. Rtcw vet jag itne riktigt vart jag lagt så jag har ingen key.

annars kan man väl alltid ta en server som redan finns som massa swec-folk joinar? finns ju ett par tomma svenska servar för det mesta..

Permalänk
Medlem

Sitter själv å spelar vecko vis med Rtcw.
Likadant några svenska kompisar.

Har du all seeing eye? bra verktyg för att se servrar.

Patch 1.4 måste man installera även 1.41.
Men du kan spela på båda dom som har det dock ej äldre servars patcher men det finns knappt.

Själv sitter man mest på Ecg.
www.rtcwfiles.com för det mesta
www.evenbalance för punkbuster uppdatering.

Har även Et men det är ju knappt kul i jämnförevis.
Däremot mod True combat till Et är lite mer sport.

Game over!

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden mellan ET och RCTW? Jag märkte ingen när jag spelade det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Vad är skillnaden mellan ET och RCTW? Jag märkte ingen när jag spelade det.

Banorna, ljuden, effekterna, vapnen, spelarmodelerna... finns massor

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
Banorna, ljuden, effekterna, vapnen, spelarmodelerna... finns massor

Asså? hade för mig att det bara var banorna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Asså? hade för mig att det bara var banorna.

hehe nej, det är mycket skillnad. Inget är sig likt rtcw. Tycker jag då dvs

Permalänk

länk för att ladda ner ET?

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk

Goddamn man, har lirat RTCW 2 dagar nu, kanske fattar ni nu annledningen till att jag inte har posat i denna thread ett tag .

Mera RTCW till folket

Haha

Visa signatur

Train hard, fight easy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Supertonka

Mera RTCW till folket

Haha

hehe, ja håller med..
Kanske ska ta en pause i wow spelandet och spela lite rtcw igen

Permalänk

rtcw är undebart i mp men jag tycker faktiskt det är en av de bästa action spelen i sp oxå . Det som är coolt med rtcw är just att det inte är seriöst med alla monster ,cyborgs och kvinnliga elit soldater . Vill man ha realisitiska mijöer ska man lira moh och cod , vill man ha ww2 i scifi stämmning ska man lira rtcw (som även är snyggar än de två förstnämda)

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med om det bara är RtCW, inget jävla ET. I väntan på CoD2 Har två RtCw, så om någon känner för att köpa en cd nyckel billigt sååå

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
hehe, ja håller med..
Kanske ska ta en pause i wow spelandet och spela lite rtcw igen

Definitivt!

Visa signatur

Train hard, fight easy.

Permalänk

efter några timmars letande hittade jag äntligen rtcw-kartongen.. men nu när jag ska spela hittar jag inte en enda server.. inte ens i ingame-browsern, och inte i all-seeing eye. är det verkligen ingen som spelar längre eller är det något fel på min uppkoppling? tråkigt som fan..

Permalänk
Medlem

jolt.co.uk-servern är nice. Finns dock ont om svenska rtcw-servrar.

Permalänk

Men allvarligt, sak samma om det ar Svensk server eller inte. Det blir ju likadan spelupplevelse vilken som helst server man spelar pa *s*

Och det ska absolut finnas servrar, jag spelar konstant ju.

Visa signatur

Train hard, fight easy.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Supertonka
Men allvarligt, sak samma om det ar Svensk server eller inte. Det blir ju likadan spelupplevelse vilken som helst server man spelar pa *s*

Och det ska absolut finnas servrar, jag spelar konstant ju.

Nejdå. Dels är det ju lättare att få bra ping mot en server som är nära dig geografiskt, dels märker man skillnader i spelarnas beteende beroende på vilket land servern är från. Testa t.ex. att gå in på en ET-server från Estland :p.

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Return to Castle Wolfenstein är bara fjantigt...
Jag fattar inte, det utspelar sig under 2:a världskriget... med zombisar o sånt skit?

Jag visste inte att det fanns zombies soldater under 2:a världskriget

Du verkar inte riktigt klar i knoppen, vem har sagt att RTCW är ett dokumentärspel baserat på verkliga händelser? Vilket annat spel är helt i enlighet med verkligheten?
Du verkar ha missat poängen med varför man spelar spel på en dator och lever livet i verkligheten.

Sorry för OffT och på ett gammalt inlägg men jag bara exploderade

Edit: Jag håller dock med om att spelet blev tråkigt när det började komma monster istället för tyskar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Du verkar inte riktigt klar i knoppen, vem har sagt att RTCW är ett dokumentärspel baserat på verkliga händelser? Vilket annat spel är helt i enlighet med verkligheten?
Du verkar ha missat poängen med varför man spelar spel på en dator och lever livet i verkligheten.

Sorry för OffT och på ett gammalt inlägg men jag bara exploderade

Edit: Jag håller dock med om att spelet blev tråkigt när det började komma monster istället för tyskar.

Jag håller med, och undrar vilket spel författaren till inlägget i fråga spelar?

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Du verkar inte riktigt klar i knoppen, vem har sagt att RTCW är ett dokumentärspel baserat på verkliga händelser? Vilket annat spel är helt i enlighet med verkligheten?
Du verkar ha missat poängen med varför man spelar spel på en dator och lever livet i verkligheten.

Sorry för OffT och på ett gammalt inlägg men jag bara exploderade

Edit: Jag håller dock med om att spelet blev tråkigt när det började komma monster istället för tyskar.

Det är det jag menar. Spelet var roligt, men när man kom ner till den där grottan så började monster komma fram, och spelet blev automatiskt tråkigt och fjantigt.

Men jaja.... det är bara vad jag tycker.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN