Permalänk

svetsad bakgrundsbild

Här är min bakgrundsbild till er.
Skriv gärna vad ni tycker (bara positivt)

http://kurreburken.mine.nu/cyrre/bilder/uploaded/firefox.jpg

GJord av svets

Permalänk

"Bara positivt"? Om man frågar vad folk tycker så får man väl tåla att inte alla gillar det man gjort? Jag tycker i alla fall inte att den var så fin, även om jag måste erkänna att den var originell.

Vad menar du förresten med "svetsad"?

Permalänk
Medlem

HerrEkberg, Tror han syftar på sitt nick.

Topic: Du kunde ju försökt snygga till kanterna. Ser lagom fult ut när det är så brutalt förstorat.

Permalänk

Så är det nog, ja.

Permalänk
Medlem

Njae. du har tagit en bild av Firefox, sedan duplicerat ett antal gånger och omformat dem. Det är väl kul att du vill ha den som bakgrund antar jag, tvivlar på att det finns många fler som vill samma sak.
För att slippa den enorma pixligheten på den stora bilden skulle du från början valt en större bild att arbeta med, typ »den här«
Svetsad?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Helvetes så snygg bakgrundsbild! Jag antar att det tog åtskilliga timmar att framställa den?

Permalänk
Medlem

3h. Minst.

Nej, men seriöst. Visst, är du nöjd så är det bra, men det är inte speciellt mycket gjort. Några duplicerade lager, något filter och voilá, klart!

Visa signatur

MBP.

Permalänk

Duplicerade lager och filter är väl lite overkill.

Det är ju äkta paint-skillz vi snackar om nu!

Permalänk
Medlem

Svetsarn90! Min idol!

Permalänk

Jag tycker att den suger.
Skjut mig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don Johan
Jag tycker att den suger.

Inte för att vara elak men jag instämmer, kanske på ett mindre grovt rätt men rent utsagt, den suger.

Visa signatur

Dator 1/2/3: 4970k, h97/z97, 8/16GB mem, Gtx970/980/980ti, SSD, 3x144hz.
Dator 4: Surface Laptop 3 15” AMD
Dator 5: 8750h 4.1ghz, 16GB mem, Gtx 1060, SSD, 144hz.
Övrigt skryt etc: Fiber 1000, 77" Oled, 78" Led, PS5, Switch, iPhone 12 + XR, Gopro 9, Canon70D, Sonos, PSVR.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don Johan
Jag tycker att den suger.
Skjut mig?

Det där var väl en onödig kommentar? Om trådskaparen är nöjd med sin bild så tycker jag väl att det minsta du kan göra är att säga vad du tycker suger med bilden? Det ska väl inte vara så himmla svårt. Kan man inte ge konstruktiv kretik så ska man inte ge någon alls. Det finns en klistrad tråd om ämnet här i forumet, läs den.

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geil
Det där var väl en onödig kommentar? Om trådskaparen är nöjd med sin bild så tycker jag väl att det minsta du kan göra är att säga vad du tycker suger med bilden? Det ska väl inte vara så himmla svårt. Kan man inte ge konstruktiv kretik så ska man inte ge någon alls. Det finns en klistrad tråd om ämnet här i forumet, läs den.

Den är dåligt gjord, vem som helst kan göra något sådant och det är inget man ska vara stolt över om man inte är under 5 år dvs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rainy
Den är dåligt gjord, vem som helst kan göra något sådant och det är inget man ska vara stolt över om man inte är under 5 år dvs

Det ska du ju inte säga till mig. Det va inte jag som gjorde bilden.

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk

Hahaha...

Din bild är unik, paint är ju trots allt underskattat.

Visa signatur

Club Street . se || Klubb X . se

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmkvist
Hahaha...

Din bild är unik, paint är ju trots allt underskattat.

unik var ordet

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Brutalt ful, tyvärr grabben.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geil
Det där var väl en onödig kommentar? Om trådskaparen är nöjd med sin bild så tycker jag väl att det minsta du kan göra är att säga vad du tycker suger med bilden? Det ska väl inte vara så himmla svårt. Kan man inte ge konstruktiv kretik så ska man inte ge någon alls. Det finns en klistrad tråd om ämnet här i forumet, läs den.

Typ allt ...?
Nämen seriöst, jag föll inte för den ett dugg. Böja en logga på det viset får mig att stoppa två fingrar i halsen. Fast jag gör inte det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmkvist
Hahaha...

Din bild är unik, paint är ju trots allt underskattat.

Fast frågan är ju om den är så speciellt unik. Att göra smileisar av saker är väl långt ifrån unikt? Säg inte att du aldrig har gjort en smiley.

Permalänk
Medlem

nee de va ingen fröjd för ögat.... photoshop och www.good-tutorials.com är att rekommendera....

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geil
Det där var väl en onödig kommentar? Om trådskaparen är nöjd med sin bild så tycker jag väl att det minsta du kan göra är att säga vad du tycker suger med bilden? Det ska väl inte vara så himmla svårt. Kan man inte ge konstruktiv kretik så ska man inte ge någon alls. Det finns en klistrad tråd om ämnet här i forumet, läs den.

Jag hade definitivt hållit med dig om det inte var för att det är så uppenbart att Svetsarn driver med er.

Permalänk
Medlem

Hade varit roligt om du tagit dig tid att vektorisera vår kära räv... en vektorräv skulle man kunnat göra mycket roligt med.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Hade varit roligt om du tagit dig tid att vektorisera vår kära räv... en vektorräv skulle man kunnat göra mycket roligt med.

Räcker det med en i riktigt bra upplösning med alpha-channel istället?
http://www.marcreichelt.de/spezial/firefox/firefox_huge.png

Edit: Här är den vektoriserad:
http://brandsoftheworld.com/search/?query_id=2464806&page=1&m...

Då är det bara att köra igång Svetsarn!