Vad du vad RSS är och hur det används?

Permalänk
Medlem

Japp, i Thunderbird!

DN, IDG... ska väl bli fler.

Visa signatur
Permalänk

kör med opera funkar fint...

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

använder goolges startsida.. fungerar klockrent!
Har dock endast idg, gp, gmail och Swec än så länge.

edit: Attans såg att tråden var lite väl gammal..

Visa signatur

"Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta." Groucho Marx

Permalänk
Medlem

Jag vet vad RSS är men använder det int ei nuläget, blev dock lite sugen på att testa.

Vilken RSS-läsare rekomenderar ni till FF?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av langby
Jag vet vad RSS är men använder det int ei nuläget, blev dock lite sugen på att testa.

Vilken RSS-läsare rekomenderar ni till FF?

Undrar samma sak: Vilken feeder tycker Swecarna är bäst? Vilken snor minst minne?
/jag.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av langby
Jag vet vad RSS är men använder det int ei nuläget, blev dock lite sugen på att testa.

Vilken RSS-läsare rekomenderar ni till FF?

Firefox har ju inbyggt RSSstöd, så det rekommenderar jag...
Iofs så har jag aldrig testat något annat...

Visa signatur

*Ave Crux Spec Unica*
-Skriver ni till mig - citera!

Permalänk
Medlem

Kör RSS feeds i Maxthon.. tycker det funkar fint för mig

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk

qDupe
sweclockers
Piratbyran

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.