Permalänk
Medlem

D-Link 604 hw F1

Hej jag fick en ny router då min gamla slutade svara. Dlink skickade mig en ny Dlink 604 min gamla hade hårdvaran D tror jag. Men den nya hade F1 och jag har problem.
Jag kopplar in den. Kan surfa i 5 minuter sen tapar jag kontakten mellan dator och nätet. Routern har fortfarande kontakt och får Ip. Trafik utanför routern kommer inte in.

Jag ringde Dlink och dem sa att den hårdvaran inte skall finnas på svenska marknaden. Nån som kan förklara vad i den som är skillnad och varför trafiken stoppas efter ca 5 min?

Permalänk
Medlem

Re: D-Link 604 hw F1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheKlown
Jag ringde Dlink och dem sa att den hårdvaran inte skall finnas på svenska marknaden. Nån som kan förklara vad i den som är skillnad och varför trafiken stoppas efter ca 5 min?

Var det allt de sa? Den där hårdvaran ska inte finnas på svenska marknaden, tack och adjö? Ring igen och ställ samma fråga som du ställer här till dem istället, och får du inte ett bättre svar än sådär så ska du med all rätt bli riktigt förbannad.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Nej dem sa att jag skall få en ny
Men bara udnrade vad det va för skillnad.
Ber om ursäkt att jag missade denna punkten.

Jag va bara nyfiken vad det va som gjorde att den funkade en stund sen slutade. Och varför passar den itne svenska marknaden.