Need For Speed Most Wanted Showroom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New
EDIT igen: Lite väl lik Belgas bil märker jag.

Det gör ju inget Min vart ju bra så det betyder ju att din är snygg den med

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jepp, det får vi hoppas.
Enligt mig så är det den enda "målning" som är riktigt snygg.
Den skall dock vara vit och sitta på en blå Dodge Viper!
Men en sådan har jag inte i spelet, inte ännu i alla fall.

Ford Mustang, Dodge viper, Chevrolette Corvette Stingray samt en mycket fin Beach Buggy är de bilar man vill ha i ett liv!
End of discussion.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Fy fan va najjs!

Tackar tackar.

En fråga, om man vill ha en body paint hur bestämmer man då den andra färgen? En av färgerna är ju bilens "grundfärg", bestäms den andra färgen av rim paint?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Tackar tackar.

En fråga, om man vill ha en body paint hur bestämmer man då den andra färgen? En av färgerna är ju bilens "grundfärg", bestäms den andra färgen av rim paint?

body paint??? menar du body vinyl?
det får man upp en ruta om efter att man valt vinyl.. först en för första färgen och när man trycker enter då får man upp samma ruta igen fast för färg 2....

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

tycker att större delen av bilarna är rätt fina helt original... men en lfräslig lack och ett par schyssta fälgar räcker oftast för att göra den riktigt snygg.. dock är fiat pumto ett undantag.. det är så lätt att det blir överdriven styling på alla bilar, gillar mer stilren liksom

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk
Medlem

hur lägger man upp bilder här???? jag är noob på sidan

är chevroleten, en bra start bil på most wanted är typ noob där också har komit till 12%

har en trimmad chevrolet........ men säg hur man fixar bilder här så ska ni få se den...

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Lägg upp bilden någonstans först, t.ex. på http://www.imageshack.us/ ... där får du ju dessutom färdiga bbcode-snuttar att klistra in i ditt meddelande här...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

ok.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Avstängd

shit va coola bilar=)))).....Ska med sätta dit några av mina =)senare när jag har klarat av spelet=P lite för titt på min bil

Permalänk
Medlem

Min andra bil: (custom)

Och den turbo jag har i kampanjen:

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Min Murcielago. Egentligen gillar jag inte att sätta mysko färg på såna här bilar. Men det är skoj ändå Gillar inte heller roofscoopes och custom-hoods. Men tycker att mina val passar rätt bra ihop med varandra.

Permalänk
Medlem

http://img416.imageshack.us/my.php?image=cobaltss6zg.jpg

där är min bil (noob) har kommit till 12% med den å den har det sämsta trimmet som går att köpa... men den orkar inte riktigt med de racen den kör nu hur ska jag göra? jag kan ju inte köpa bätre delar än... och de där polis uppdragen 185,195km/h förbi en kamera, svårt på de små sträkorna... den toppar ca 270. samt den där krossa 8polisbilar på 4min svåårt !

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
http://img416.imageshack.us/my.php?image=cobaltss6zg.jpg

där är min bil (noob) har kommit till 12% med den å den har det sämsta trimmet som går att köpa... men den orkar inte riktigt med de racen den kör nu hur ska jag göra? jag kan ju inte köpa bätre delar än... och de där polis uppdragen 185,195km/h förbi en kamera, svårt på de små sträkorna... den toppar ca 270. samt den där krossa 8polisbilar på 4min svåårt !

Du får ju "massor" av pengar när du klarar racen... (Hoppa inte över en massa race)
Rent allmänt skulle jag tro att det går att klara ändå...

Det där med polisbilarna brukar väl inte ha någon tidsbegränsning om jag inte minns fel, det är inte två separata milestones som du blandar ihop?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Inaktiv

2 Bilder på min Gallardo.

ren och fin

Permalänk
Medlem

Offtopic men hur mycket bounty har ni fått som mest i en lyckad (inte blivit tagen av polisen) i en pursuit?

Jag fick till en 17 minuters lång pursuit där jag lyckades smita undan, blev rätt sjysst bounty må jag säga

Förresten är det enda sättet att få bilar att få pink slips eller kan man köpa sig bilar också?

Permalänk

Går att köpa otrimmade bilar, de finns i de blå husen. Dvs Car Lot.

Min väldigt enkla Aston Martin DB9

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem

Den "sista" bountyn när man blir jagad av corvettepoliserna fick jag rätt mycket, ungefär 4 000 000.

Visa signatur

.: Stationära: AMD Athlon XP 3200+ @ 3400+, ASUS A7N8X-X, GeForce 4 Ti 4200 128 MB, 512 MB ram, 280 GB hdd, Windows XP Pro
.: Lappatoppen: Intel Celeron 1,5 GHz (Ja va bra), 512 MB ram delat på grafiken, 40 GB hdd, Windows XP Pro
.: HTPC: AMD Athlon XP 2000+, Antec Aria Cube, ASUS A7S8X-MX, GeForce FX5200 128 MB, 512 MB ram, 120 GB hdd, Windows XP MCE, Haupaugge WINTV-PVR-150, NEC ND-3540A

Permalänk
Medlem

En lite fråga bara: vad kostar porsche gt, murcielago, db9, ford gt om man köper dessa i en car lot?

Måste börja planera lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
En lite fråga bara: vad kostar porsche gt, murcielago, db9, ford gt om man köper dessa i en car lot?

Måste börja planera lite

typ. 240.000+
jag tror (TROR, kommer inte ihåg säkert) att jag gav 240 000 för min murciélago
DB9 är dock mycket billigare då den kommer rätt tidigt i spelet.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Här har ni min bil...

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Permalänk
Avstängd

http://www.badanka.com/upload/uploaded/mustang.PNG

Har inte kommit så långt så jag har inte heller dom mest spektakulära bilarna/delarna. Förresten, hur ändrar man mellan Gloss/metallic osv där man målar bilen?

Permalänk

Men vilka tråkiga bilar det verkar finnas i NFS:MW. Inga amerikanska gamla muskelåk bla

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Diceman3k
Men vilka tråkiga bilar det verkar finnas i NFS:MW. Inga amerikanska gamla muskelåk bla

Mustang, Viper?

Permalänk

Knappast gamla, menar från 65-75 snarare och mustangen i spelet är väl den nya mustangen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Abbeb
Mustang, Viper?

Knappast "gamla muskelåk"... Men amerikanska är de ju iaf...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Röd metallic passar fint tillsammans med det guldkromade

Permalänk

ta bort kolfiber huven

Visa signatur

gf4 mx 440 amd xp 1700+ 512mb sdram

Permalänk
Medlem

Om man ska envisas med kolfiber delar ska man ha _väldigt_ mörk lack enligt mig.. ser bara konstigt ut annars

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Om man ska envisas med kolfiber delar ska man ha _väldigt_ mörk lack enligt mig.. ser bara konstigt ut annars

Varför kan man inte få lacka kolfiberdelarna egentligen?!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Varför kan man inte få lacka kolfiberdelarna egentligen?!

kanske var lite otydlig i mitt tidigare inlägg.. menade att resten av bilen ska vara mörk.. för man kan väll inte lacka kolfibern? har då inte gått tidigare

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T