Permalänk
Medlem

Google AdSense for content

Hej,

Jag har lagt upp lite AdSense for content annonser på min sida. Allting verkar flyta på bra och igår tjäna man hela $0.23 :O!! Men sidan ligger inte officiellt uppe så...

Hursomhelst så visas inte AdSense på alla mina sidor, eftersom jag inte har nått innehåll som matchar riktigt (även om jag tycker jag har det).

Jag undrar hur jag kan göra så att där visas annonser ändån?

* Kan jag lägga till meta-taggar, keywords och såna saker, kan AdSense leverera efter det här?

* Kan jag skriva massa ord som en title på typ loggan?

* Ifall inga annonser visas och jag väljer att då täcka över dom med annonser ifrån en annan websida, men tar min egen www.minhemsida.com bara, får jag pengar ifall någon klickar på dessa eller tittar på dom (eftersom det är samma konto ju)?

Är det någon som kan hjälpa mig med dessa 3 punkterna så är jag djupt tacksam. Jag vill även lägga till att på sidor som annonserna inte visar sig beror på att jag driver en sida med småspel, filmklipp och bilder. Eftersom det är media visas inte så ofta texter och AdSense har då svårt att hitta innehåll, men ändån överrensstämmer innehållet, fast det är media-filer istället :D..

Hjälp!

Permalänk

Re: Google AdSense for content

Jag har lagt upp lite AdSense for content annonser på min sida. Allting verkar flyta på bra och igår tjäna man hela $0.23 :O!! Men sidan ligger inte officiellt uppe så...
> klicka inte själv bara, det är inte tillåtet

Jag undrar hur jag kan göra så att där visas annonser ändån?
> det kommer om de anser att det är relevant, inget du kan göra nåt åt.

* Kan jag lägga till meta-taggar, keywords och såna saker, kan AdSense leverera efter det här?
> nej

* Kan jag skriva massa ord som en title på typ loggan?
> kan, men är en ful-seo taktik som gör att du nedvärderas i SERP

* Ifall inga annonser visas och jag väljer att då täcka över dom med annonser ifrån en annan websida, men tar min egen www.minhemsida.com bara, får jag pengar ifall någon klickar på dessa eller tittar på dom (eftersom det är samma konto ju)?
> är inte tillåtet

Permalänk
Medlem

Usch, då får jag omvärdera ^^, visar idella annonser då istället