Permalänk
Medlem

Mus + sminkspegel

Har moddat en mus som julklapp till min mor.

dett är förebilden som var med i en skämtsvit om hur världen skulle se ut om kvinnor styrde

Så jag drog iväg till datoraffären på universitetet och köpte en logitech mus. Många klasskompisar tyckte jag var dum i huvet som skulle börja såga sönder en kvalitetsmus men de hade inga billigare.
Tyvärr så har jag inga bilder på jobbet undertiden, men här är resultatet efter mycket dremlande

Med stängt lock synns ingen skillnad

Om man skulle satt spegeln i locket skulle det inte få platts någon större så jag satte den i botten och lämnade platts för en sminkpenna bara bredvid spegeln.

Gångjärnen är gjorda av resorband och funkar prima.

Visa signatur

Tack, ni svenska vakttorn. Med plutonium tvingar vi dansken på knä. -Riket
BET KINDCHEN BET, MORGEN KOMMT DER SCHWED [German lullaby]

Permalänk
Medlem

heh, trevligt ghettomod

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

hahaha! din mor bli lycklig

Permalänk
Medlem

Haha! Jag kan se den bli en storsäljare för receptionister och sekreterare också...

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Har en känsla av att du kommer behålla den själv.

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem

vissa har allt idéer

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk

Alltså, att göra sina julklappar is the shit! Musen till din morsa blev riktigt grym. Själv har jag bland annat gjort en silvertejpsplånbok till min brorsa

Permalänk
Medlem

fasen oxå, nån han före mig på att faktiskt bygga en...=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adam_ramone
Alltså, att göra sina julklappar is the shit! Musen till din morsa blev riktigt grym. Själv har jag bland annat gjort en silvertejpsplånbok till min brorsa

Silvertejpsplånbok, en sån måste jag göra åt mig själv Några tips på hur man gör?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

hahaha fan va tuff :P:P

Visa signatur

"Öl är beviset på att gud älskar oss och att han vill att vi ska vara lyckliga" - Benjamin Franklin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ekner
Silvertejpsplånbok, en sån måste jag göra åt mig själv Några tips på hur man gör?

Hehe, finns en guide som jag hittade på Google
http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=28137

Har gjort två plånböcker hittills, ganska pilligt måste jag säga. Men det är värt mödan för bättre plånbok får man fan leta efter säger jag bara. Den första har jag haft i ett halvår nu och den håller grymt bra!

Permalänk
Medlem

Musen var tuffast. Silvertejpsplånboken tuff, men hur ska man orka.

Jag är lag och gjorde:

Jag tog en gammal schleden vit intellimus och målade om den så att den ser ny och fräsch ut.. Julklapp till flickvännen. Gjorde den personlig så att inte någon ska stjäla den... blev inte riktigt nöjd.. men om hon vill kan jag ju måla om den till nästa jul:)

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10