Få igång ny 360 kontroll

Permalänk
Medlem

Få igång ny 360 kontroll

Hur får jag kontakt med min nya kontroll när jag håller i knappen så blinkar den bara blir aldrig fast sken i den. Har även prövat hålla i den längst fram så det börjar snurra runt mitten knappen men det slutar att den blinkar bara igen. Måste man göra något speciellt?

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem

Tryck på knappen på xboxen och efter det trycker du på kontrollens knapp.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

du får trycka på xboxets knapp i fronten, finns en liten knapp där som gör att den söker efter fler kontrollers.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

jag gillar Haziza's förklaring...

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
jag gillar Haziza's förklaring...

Vadå då? förklara själv isf..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Hahahah jag hade problem med detta själv idag. Så efter några minuter så läste jag i handboken som följde med kontrollen. F*n bästa julen någonsin detta
Fick X360 premium med 2 trådlösa HK och Gears of War, Perfect Dark Zero och PGR3 samt några arcadklassiker.

Suttit hela dagen och lirat fram tills nu. Tycker bara bilden suger på min gamla CRT Panasonic 32" Och ska i mellandagarna köpa en PV60 så det blir ändring på den saken.

EDIT: Tryck först på Knappen på 360'n, sedan på den lilla connectknappen på kontrollen, den vita pyttelilla på toppen av handkontrollen så ska den söka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Vadå då? förklara själv isf..

"Tryck på en knapp, och sen en till"

Det var en väldigt övergripande beskrivning

Permalänk
Testpilot

Varför läsa instruktionsboken när man kan fråga på Swec?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
"Tryck på en knapp, och sen en till"

Det var en väldigt övergripande beskrivning

När du säger det kanske det lät lite konstigt

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE