Permalänk
Medlem

sitter och pillar på mitt nya FreeBSD system och väntar på FireFox 2.0.0.6 vi Ports source installation skall bli klart nån gång

Permalänk
Medlem

Ska precis börja se på Die Hard 4

Permalänk
Medlem

Kodar php.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Hedersmedlem

Sitter och är lite arg över personen som backade in i min bil. (Min bil på Måndag. )

Permalänk
Medlem

Sitter och funderar på hur jag ska göra med bilen :/ Ska jag flytta upp hit till lule måste jag antagligen sälja henne för att kunna betala av lånet...men samtidigt är det hon som är viktigast för mig

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

"Sub luna amo...bibo...canto ...vivo...morior"

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk

tankar porr så klart

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Bon nuit, mes amis

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk

Sitter och väntar på att den förbannade ugnen ska bli varm så jag kan kasta in mina pommes och fiskpinnar...

Jet Thrusters ENGAGE!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Sova i soffan hos polarn =/

Gnatt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

sitter och gäspar och väntar på att sluta nattjobbet. idag är jag schemalagd som ledig jätteskojj då jag komemr att sova bort hela min lediga dag.

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av philipabcq
tankar porr så klart

så ärligt. haha

själv har man prexis diskat, och ska börja städa lite mer..
och frugan fyller år, så man måste ju hitta på något när hon kommer hem... hmm.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Jobbar

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Sitter och gör detta http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination istället för att plugga till min omtenta.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Sörplat i mig en kopp kaffe, semester ca 2 veckor till.
Lyssnar lite på musik, spelar travian.se , kollar lite prylar på DB.com

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Sitter och slösurfar och väntar på att vi ska få lite fisk i fabriken. (Jobbar på fiskebåt för er som kanske vart lite confused)

Varit ute i 2 veckor, bara 6 kvar nu. Wooohoooo....!

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.

Permalänk
Medlem

äter frukost. först yoghurt med müsli, sen två mackor med ost å skinka, sen ett havreflarn å sist en banan. sen ska ja jobba lite på en hemsida..

Permalänk
Medlem

Sitter och häckar här på vårdcentralen där jag jobbar ^^ Räknar ut hur mycket pengar jag tjänat i sommar..

Permalänk
Medlem

Gick nyss upp Kom i säng runt 7 om inte minnet sviker mig....Nu ska jag väll ta en dusch för at sedan gå till affärn o köpa lite frukost få se vad.l..

later

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Räknar de Minuter som är kvar, innan mina tre veckors semester påbörjas...*Tjoohoo*....:D

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk
Medlem

Funderar på att starta krig mot Poland. Ska rekrytera armborstmän och spjutinfanteri från Danmark och skicka ner till mina baltiska provinser, där jag utrustar armén med yx- och svärdinfanteri samt yxkavalleri.

Inget särskilt, med andra ord.

Permalänk
Medlem

Uppdaterar priser och info för Opel och Saab... glööööh vad trist det är... och räknar sekunderna tills klockan slår fem... eller ja, kanske kvart i, det är ju trots allt fredag.

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet.
Lyssnar på en singel jag plockade med mig från pustervik igårkväll där jag skrivit upp hur bussarna till jobbet går. Detta eftersom det är första dagen jag åker buss.

Kodar lite emellanåt också. Grejar med en wiki.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

sitter och tjötar med folk på msn.. och ber om vackert ochlungt väder till i morgon... inge kul och flyga i blåst, blir så jekla guppigt.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

skriver mer eller minde menlösa in lägg på sen swecs forum...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Har precis kommit hem efter att ha sett Simpsons-filmen.

Sen måste jag säga att jag glömde att skriva när jag kom hem men det var fortfarande stillestånd! 4 dagar nu...

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Tänker på vad jag kan göra i Inventor och försöker komma på nåt jag kan sysselsätta mig med.

Tips?

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

Herrsurfar!

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

Sitter på sommarjobbet och kommer snart avlida av tristess. Jobbat sen 06 och slutar 18...

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Ligger i säng med laptopen och funderar över vafa... jag drack så mycket som det var igår

Har mått bättre....

/ MyRus in lulea

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.