Vad tror ni om detta ihopplock? Funkar dessa delar med varandra?

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om detta ihopplock? Funkar dessa delar med varandra?

E ju en sån djungel numera med det här att bygga sig en dator....har nån tid o kolla dessa delar om det passar ihop?

http://www.stureplantelevision.se/dator.htm

Mkt tacksam för hjälp!

Mvh

Visa signatur

bästa antiviruset: windowsupdate.com

Permalänk

Ja de funkar, fast jag skulle ha satsat på ett bätre grafikkort istället för minne, det räcker med 2GB om du ska spela... men om du ska använda 64-bit så passar 4GB fast med ett sånt grafikkort så blir det inte mycket till spel (om du ska spela)

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecchi-BANZAII!!!
Ja de funkar, fast jag skulle ha satsat på ett bätre grafikkort istället för minne, det räcker med 2GB om du ska spela... men om du ska använda 64-bit så passar 4GB fast med ett sånt grafikkort så blir det inte mycket till spel (om du ska spela)

Ok, tack!

Nej, ska inte spela på den. Den ska vara en renderingsburk bara.....ska installera After Effects Rendering Engine....så folk på nätverket bara kan slänga in grejjer i en utdelad mapp o få det renderat...därför grafikkortet...

Ok, då kör jag på detta, tack!

Visa signatur

bästa antiviruset: windowsupdate.com