Permalänk

Jävla Patcher kom igen nu

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Om jag fattar de rätt står de 3 hours from 8.oo GMT, blir inte det 23.oo svensk sommartid?

Nej, 22:00.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 | Q6600 @ 3ghz | Corsair TWIN2X 6400 4gb | 8800GTS 512 | 13796 3DMarks | NZXT Hush |

Permalänk
Medlem

nej nej,, om tre timmar ... det var givet 5 gmt (vi har gmt +1 sen +1 för daylight savings.) så dom menar ska öppnas 8pm gmt (+1 +1 för oss).
alltså NU!

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Jahopp...
Age of Conan: Hyborian Adventures is expected to open at GMT 21 / PST 12 / EST 15
http://www.ageofconan.com/

Och SiD, du har förstått det fel, om sa det vid 1700, så det blev 2000, men nu har dom pushat det till 21..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Om jag fattar de rätt står de 3 hours from 8.oo GMT, blir inte det 23.oo svensk sommartid?

Det fastslogs först att serverna skulle upp 5.00pm GMT, då försenades den med "about 3hours from now" => 8.00pm GMT = 22.00 Sverige

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Melekai
nej nej,, om tre timmar ... det var givet 5 gmt (vi har gmt +1 sen +1 för daylight savings.) så dom menar ska öppnas 8pm gmt (+1 +1 för oss).
alltså NU!

Precis

Permalänk
Medlem

Men vafan, man blir ju lack. Hur svårt ska det vara att trycka på serverns ON knapp. Folk blir skjutna för mindre i Las Vegas.

Permalänk

HELVETE!!! DET FUNKAR INTE (ryck)

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk

Helvetes jävla amatörer!!! Har fan inte tid att vänta ska jobba imorgon! Vill ju prova spela innna sängen kallar!

Permalänk
Medlem

Men ärligt Funcom,sluta plåga en människa på detta viset och öppna porten till Hyboria nu för satan.

Jag orkar inte vänta längre nu

Permalänk
Medlem

men läs på hemsidan, står ju att dom öppnar 21:00 gmt dvs 23:00

Permalänk
Medlem

Ska jobba imorn med.. men får vänta med sova tills servrarna är uppe. .Vill ha mina nicks :=P

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unholy
Men vafan, man blir ju lack. Hur svårt ska det vara att trycka på serverns ON knapp. Folk blir skjutna för mindre i Las Vegas.

Epic post

men lugn för fan, detta ger iaf mig mer tid att läsa på om klasserna

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasseyo
men läs på hemsidan, står ju att dom öppnar 21:00 gmt dvs 23:00

Men det sköt upp den nyss till 21GMT, det skulle ha börjat 20GMT redan. Dvs nyss.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Om jag fattar de rätt står de 3 hours from 8.oo GMT, blir inte det 23.oo svensk sommartid?

Tur att Closed Beta servrarna fortfarande är öppna. Vill ju dock börja min ordentliga karaktär. Har tyvärr fortfarande väldigt svårt att bestämma mig vad jag ska spela.

Så tolkade jag det också men tydligen är det inte så

Permalänk
Medlem

Age of Conan: Hyborian Adventures is expected to open at GMT 21 / PST 12 / EST 15, +1 (för sverige) +1 (för sommartid), totalt +2. dvs 23!

Visa signatur

Vi har alla hört att en miljon apor med skrivmaskiner förr eller senare kommer att återskapa Shakespeares samlade verk. Tack vare internet vet vi nu att detta inte stämmer.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasseyo
men läs på hemsidan, står ju att dom öppnar 21:00 gmt dvs 23:00

Hur kan du läsa det, hemsidan är inte ens åtkomlig hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unholy
Men det sköt upp den nyss till 21GMT, det skulle ha börjat 20GMT redan. Dvs nyss.

stog på hemsidan redan när alla whinade

Permalänk
Medlem

Så dom har skjutit upp det ytterligare 1 timme,dvs 23:00.Fan sysslar dom med,jag betala för denna jäkla EA och nu ska dom hålla på och skjuta upp det hela tiden.

Dålig stil detta

Permalänk
Medlem

Sen skjuts det upp till nästa vecka...

Permalänk
Medlem

ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimmen
Sen skjuts det upp till nästa vecka...

JINXA INTE!

Permalänk
Avstängd

Mjazå, tur att man är arbetslös och kan leva livet i sin egen takt *lutar sig bekvät bakåt i stolen*

Permalänk
Medlem

Riktigt dåligt av dom, verkar som det är 23:00 som gäller nu då..

Som jag sagt tidigare, hur svårt kan det vara att sikta på att öppna servarna tex. 1-2 dar innan dom sagt. Så allt hadde funkat den 17:e klockan 19:00.
Vi som väntar på att det ska komma igång har ändå betalat extra för att börja spela idag o dom har fått in en rejäl slant antar jag på detta Early Access..............

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimmen
Sen skjuts det upp till nästa vecka...

Skulle inte förvåna mig.Fan sett fram emot detta liret tillräckligt nu,precis kokat mig en kopp kaffe och var redo för 22:00

Permalänk
Medlem

Snälla nån, spamma inte ner tråden med massa skit om att ni inte orkar..

Låt de fixa allting, se de så här, vad hade varit värst:
1.
Servern gick upp 19, men gick ner igen 19:15 och var nere tills 23?

2.
De väntar tills 23:00 för att tweaka den mera?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

sa jag itne det tidigare 1-5 timmar

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

japp. betalar man extra för early access ska dom vara redo :)... inget snack om saken. det är en utlovad tjänst som man betalar för. det är bara rätt

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

hoppas bara att dom inte räknar med att vår speltid börjar räknas från när dom skulle öppnat.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Det är knäckande värre
mmo's har inte ändrats ett dugg.

bara o ta nya tag då..kaffe får det bli