Permalänk
Medlem

Helt fantaspalaktiskt snyggt!

Hade varit 10P om du hade haft orange ljus (j/k)

Ska bli kul å se hur det går med din butik, Sweclockers kommer väl ge oss info på huvudsidan? Som andra säger, alla stora chassi tillverkare har ju nått att lära sig av dig hehe

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

Helt otroligt fint, 10p enkelt

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Bästa du gjort!

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

Helt sanslöst snyggt en solklar 10:a

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

o.O jag vill ha

Visa signatur

RC, MC och datorer är nog de bästa som finns :D

Permalänk
Medlem

Helt sjukt snyggt, en klar 10!

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

kraftigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Sanslöst snyggt, bra jobbat!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

jävla nice

Permalänk
Medlem

Wolverine har gjort det igen, så grymt snyggt jobbat

Visa signatur

hehu...

Permalänk
Medlem

[WP@]Wolverine du skriver på Bit-tech att du först la ett lager alu, spegel, svart genomskinligt, UV sen alu igen det var rätt va?

Det jag tänkte var på hålnätet du använde är det nått du körde ut eller ligger det mellan översta alu och spegeln bara?

Jävligt nice är det iaf!
Och se till att få igång ditt bolag nu för nu blir det till att bygga extern vattenkylning

Permalänk
Medlem

Påminner lite om Classé

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
[WP@]Wolverine du skriver på Bit-tech att du först la ett lager alu, spegel, svart genomskinligt, UV sen alu igen det var rätt va?

Det jag tänkte var på hålnätet du använde är det nått du körde ut eller ligger det mellan översta alu och spegeln bara?

Jävligt nice är det iaf!
Och se till att få igång ditt bolag nu för nu blir det till att bygga extern vattenkylning

Nätet som syns på bilderna ( AcRyan Hexmesh )skippade jag i det färdiga chassit eftersom jag ansåg att det förstörde den rena looken.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Nätet som syns på bilderna ( AcRyan Hexmesh )skippade jag i det färdiga chassit eftersom jag ansåg att det förstörde den rena looken.

Okey det förklarar ju det hela

Köper du alla saker via AcRyan eller har du någon återförsäljare på sånt i Sverige eller ska du bli den första tro?

Antar att du limmade ihop varje lager sen eller?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
Okey det förklarar ju det hela

Köper du alla saker via AcRyan eller har du någon återförsäljare på sånt i Sverige eller ska du bli den första tro?

Antar att du limmade ihop varje lager sen eller?

Jag köper ingenting från acryan jag har ett ProModder kontrakt som ger mig allt jag vill ha när jag vill ha det Allt jag behöver göra är att tala om vad och hur mycket

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Sjuukt snyggt!

Att inget företag anställer dig är världsproblem...!
Chassin i den klassen går man ju gåshud av!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag köper ingenting från acryan jag har ett ProModder kontrakt som ger mig allt jag vill ha när jag vill ha det Allt jag behöver göra är att tala om vad och hur mycket

Men hur bra är det då inte att starta eget? Bara säga att du behöver sjukt mycket material och sälja i din egen butik. Bara slå på en bra platta typ Crown - Deathrace king och luta sig tillbaka och chilla

Du borde få en egen tråd på forumet: Fråga [WP@]Wolverine där man kan få tips och trix. Fast du kanske inte vill ge ut dina hemligheter.. fast behöver nog inte oroa dig ska mycket till innan man kommer upp i din klass

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
Men hur bra är det då inte att starta eget? Bara säga att du behöver sjukt mycket material och sälja i din egen butik. Bara slå på en bra platta typ Crown - Deathrace king och luta sig tillbaka och chilla

Du borde få en egen tråd på forumet: Fråga [WP@]Wolverine där man kan få tips och trix. Fast du kanske inte vill ge ut dina hemligheter.. fast behöver nog inte oroa dig ska mycket till innan man kommer upp i din klass

Det kanske inte är så bra ide att försöka utnyttja en sån fantastisk chans som ett Promodder kontrakt är och dessutom finns det ju en del krav som kommer med en sån deal. Jag måste ju leverera moddar som lever upp till kvaliten som förväntas av en "ProModder" och byggena måste ju även få bra exponering. Jag kan inte bara be om en pall Acryl utan att visa upp en plan och sen visa vad jag gjort

Sen vad det gäller tips och trix så har jag inga hemligheter. Jag försöker alltid svara på alla frågor jag får om moddning men jag har inte riktigt så mycket tid som jag skulle vilja. Jag ser inte moddning som en tävling utan var och en gör så gott han kan. Det spelar ingen roll om det är en 12åring som monterar en Ledfläkt eller om det är en 45åring med en egen maskinpark med Cnc laser som bygger från grunden. Det viktiga är att man ska ha kul.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Det kanske inte är så bra ide att försöka utnyttja en sån fantastisk chans som ett Promodder kontrakt är och dessutom finns det ju en del krav som kommer med en sån deal. Jag måste ju leverera moddar som lever upp till kvaliten som förväntas av en "ProModder" och byggena måste ju även få bra exponering. Jag kan inte bara be om en pall Acryl utan att visa upp en plan och sen visa vad jag gjort

Sen vad det gäller tips och trix så har jag inga hemligheter. Jag försöker alltid svara på alla frågor jag får om moddning men jag har inte riktigt så mycket tid som jag skulle vilja. Jag ser inte moddning som en tävling utan var och en gör så gott han kan. Det spelar ingen roll om det är en 12åring som monterar en Ledfläkt eller om det är en 45åring med en egen maskinpark med Cnc laser som bygger från grunden. Det viktiga är att man ska ha kul.

Word.

Det första jag skrev var förståss ett skämt, förstår även jag som sniken jävla arbetare att man inte kan ta allt för mycket gratis från sin arbetsgivare utan att det i slutändan kommer att synas

Ska se till att börja bygga på mitt externa vattenkabinett för nu vart jag sugen att ha nått att pyssla med. Så är ju alltid bra att ha någon som vet vad dom snackar om om man vill ha någon att bolla lite ideér och tankar över

Vem vet vi kanske ses på SwedenRock där på fyllan, men då är det sprit,kvinnor och sång som gäller inte datorer

Permalänk
Medlem

pallar en 4850E 1080P?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan
pallar en 4850E 1080P?

Vad jag har hört ska den palla det jag har dock inte testat själv. testade 720p och det var iallafall inga problem.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Tid är pengar och det där är helt enkelt värt båda delarna!

Visa signatur

CPU: E2500k 4.9ghz GPU: AMD 290x

Permalänk
Medlem

Jag blir förbannad rent ut sagt. Det är ju F*N att man aldrig själv kommer kunna göra något sådant snyggt, någonsin. Borde ge dig en 1p bara därför.

Men i ärlighetens namn går det ju faktiskt inte göra annat än att ge toppbetyg.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Du kan din sak, helt grymt! 10p!

Visa signatur

DFI INFINITY NF Ultra M2, A64 X2 4600+ 65W, 4x1024Gb Kingston 533Mhz, NVidia GeForce 8800Ultra, 200+250Gb SATA Seagate

Permalänk
Medlem

Varifrån skaffade du skrivbordunderlägget eller bakgrunden?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av awqawq
Varifrån skaffade du skrivbordunderlägget eller bakgrunden?

Jag skaffade inte den ifrån någonstans jag gjorde den till bygget.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Det blev 10p härifrån - hade skalan tillåtit skulle jag ha gett mer. Faktiskt den snyggaste av dina moddar hittills som jag har sett på detta galleri. Till skillnad från alla tribal/dödskalle-teman så är detta något jag kan tänka mig ha hemma i vardagsrummet. Och blått är min favoritfärg i mod-sammanhang...

Kul idé med att starta eget och göra custom chassin - detta är något jag själv skulle vilja göra, men saknar resurser för. Hoppas det kommer lyckas med din verksamhet.

Visa signatur

Born to mod..
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara lite längre tid

Permalänk
Medlem

grymmt snyggt... helt klar en 10a

Visa signatur

Intel i5 4.0GHz // ASUS P7P55D // Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 // Gainward GeForce GTX 275 896MB PhysX // MacBook Pro 13 tum 2.26GHz 8 GB Minne INTEL X25-M 80GB SSD

Permalänk
Moderator
Moderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/06/02/daily-...

detta var minsann lite kul

Schysst exponering, kul för dig Mr W. Alltid roligt med lite cred för det man älskar att göra.

Keep up the good work - Du ger oss andra inspiration, ovärderligt!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers