Permalänk

Microsoft Intellimouse PS/2 Än så länge.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=45040

Permalänk

Måste hålla med de första inläggen i denna tråd, MX500 står sig fortfarande mot konkurrensen

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

Räknas styrpinnen på thinkpads?

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk

microsoft HABU FTW

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.

Permalänk

ehh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweZor
Jag har testat åtskilliga OEM/billiga skitmöss. Har en G5, en Razer Diamondback, en Logitech Wheelmouse optical samt en VX Revolution.

G5 vinner hands down, med VX som andrealterntiv, gillar inte Razer formen alls, alldelles för låg!

då har du nog bara haft otur då...
jag har nämligen bara fått tag i billiga kvalitetsmöss!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Microsoft Intellimouse 3.0 utan att ha installerat Intellipoint .
Hyperglidz dock, ligger fint i handen med tanke på att mina händer är ganska små och tjocka :/

Permalänk

Mx 1000 FTW!!!

Visa signatur

| Amd Phenom2 965 + Hyper 212 Plus | 8GB DDR3 Kingston HyperX Genesis | Intel X25-M SSD 80GB + WD500GB + WD1TB |Asus GTX 560 Ti DirectCU II TOP | Asus CROSSHAIR III | NZXT Zero Full Tower | Zalman 750W Heatpipe | Windows 7 Pro |

Permalänk
Medlem

Inne på min 4:e mx518 men skulle lätt köpa en g5 om det inte vore så att jag pajade allt jag sätter händerna på.

Permalänk
Medlem

G5 all the way. Razer gillar jag inte alls, alldeles för låg profil IMO.

Visa signatur

Ayasake: AMD Ryzen 3900X - Asus Prime X570-PRO
G.Skill 128Gb DDR4@3600Mhz - Kingston KC2000 1TB
Asus GeForce GTX 1070 - Corsair 750W RMX V2 -
Noctua NH-D15 chromax.black - Fractal Design Meshify S2

Permalänk

MX 518 är den skönaste jag har haft. Har bara haft orginal/standard/random musar innan.

Permalänk

MX500, köpte den för en 5 år sedan, har haft den fram tills igår då den pajade, har ni inköpt en MX518 och den känns nästan som min gamla, helt oslagbar mus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisken92
logitech g15 helt underbar

G15 är tangentbordet, du kanske mener G5?

Visa signatur

|| Core i7 6700K /w NZXT Kraken x61 || GeForce GTX 970 || Corsair Vengeance 16GB DDR4 || MSI Z170A GAMING M7 || Samsung 850 Pro 512GB || EVGA Supernova G2 750W || NZXT H440 ||

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Mus eller datormus ? ..

Hm.. skönaste datormusen måste nog vara min logitech nano..

Men för mig är det lite skitsamma, bara jag kan använda den iaf, nu t.ex har jag en vanligt kulmus från HP

Permalänk
Medlem

MS IntelliMouse Optical V1.1A.

Permalänk

Logitech G7

Visa signatur

OS: Win 7 | Chassi: Antec 1200 | Mobo: M3A32-MVP Deluxe Wi-fi | Cpu: Amd Phenom II 940 x4 @ 3.0 Ghz | Gpu: Nvidia 560 ti 448 core | 8 gb blandad ddr2-ram | Psu: Corsair 620W HX | Citera för svar

Permalänk
Medlem

Har både MX518 och G5, och G5 är ganska mycket bättre tycker jag
MX518 är känsligare för vilket underlag man använder och där G5 går mjukt som i smör kan MX518 rycka lite.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Har kört mx700, mx510, mx518 och nu G7. Gillade inte alls g7:an när jag köpte den men efter att ha bytt musmatta så är det som en ny mus. Helt klart skönast.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Har kört med MX900 (dåligt med trådlöst) men önskade att jag hade en MX510

Bytte sedan till MX1000 eftersom det gick så mycket snack om den.
Lika tråkig den med, väger ton.

Kör nu med G5 V2 med kabel. Bästa jag någonsin haft.

Visa signatur

ASUS RIIIE | i7 970 @4.6GHz | DOMINATOR 1.92GHz CL8 6x2GB | GTX 970 STRIX | C300 SSD 64GBX2 | EVO 850 500GB | CORSAIR AX1200i | CORSAIR H100i | CORSAIR AIR 540 |

Permalänk

Logitech G5!
Som en MX510/518 (gamla favoriten) fast tyngre och bättre grepp.

Har en MS3.0 som jag köpte pga hypen, men det är en av de sämsta möss jag testat. Bak/Fram-knapparna är sjukt plastiga och hänger löst i musens skal, hela musen är för lätt och plastig, och scrollknappen ska vi inte ens tala om

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk

X-750F

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Voidhanger
Har en MS3.0 som jag köpte pga hypen, men det är en av de sämsta möss jag testat. Bak/Fram-knapparna är sjukt plastiga och hänger löst i musens skal, hela musen är för lätt och plastig, och scrollknappen ska vi inte ens tala om

Känner exakt likadant. Tidigare har jag kört med tre mx518, när den tredje gick sönder(oftast brukade kabeln glappa) så köpte jag en MS 3.0, alla dessa människor kan väl inte ha tänkte jag. Ångrar mig sjukt, bak- och framknapparna är skit, känns inte stabil(plastig), scrollknappen och den är för liten, inte alls bekväm.

Ska köpa en MX518 snart, kan nog få nån hundring för Intellimousen.

150kr för en 3.0a någon?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Googolplex
Ska köpa en MX518 snart, kan nog få nån hundring för Intellimousen

Lätt värt det

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Hedersmedlem

Gillar min Sidewinder, lagom stor. Kanske inte 100% skön att hålla handen på, men duger helt klart.
Bra precision med!

Permalänk
Medlem

Logitech Dual Optical, är den för högerhanden? eller är den symmetrisk? svårt att se på de bilder som finns ...

Visa signatur

Jag använder datorn för att göra jobb bättre, inte för att jobba med att göra datorn bättre

Permalänk
Permalänk
Medlem

kör både g9 och roccat nu (inhandlad idag ) jävla massa pillande med roccat för att få den dit man vill med drivrutiner till vista64 osv men nu är den riktgt bra ,ska bra försöka vänja mig vid höjden av den .

Permalänk

Jag tycker då att Logitech MX610 Cordless Laser för vänsterhänta är den bästa, ligger riktigt bra i vänster handen.

Visa signatur

Antec Three Hundred, AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, 640GB Western Digital Caviar Black, 4GB RAM, Gigabyte GA-MA790X-UD4LK, Cooler Master Silent Pro M700w Modular, Samsung SH-S223Q 22X DVD±RW DL SATA Svart

Permalänk
Medlem

saitek cyborg den könaste ja haft fast a de e den första också xD

Permalänk
Hedersmedlem

steelseries ikari är den bästa någonsin för mig, tror inget kommer att toppa den på länge

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?