Mobil med bättre kamera än N95/k850

Permalänk
Medlem

Ni som har köpte den är ni nöjda med det? min mobil gick precis sönder och funderar på att köpa en sån här?

Permalänk
Medlem

Jag irriterar mig på segheten, men man kan ju inte att kräva att dagens telefoner skall vara snabbas om de för ett par år sen, nu är de så maxxade med rörliga effekter och som gör allt till sirap.
"dock borde telefonerna vara snabbare då vi kommer någonstans i utvecklingen"

Jag använder inte min just nu, gått tillbaka till min gammla sletna nokia.
Har haft problem med motagningen, bryter samtal osv.
Men det kan ju vara att den inte gillar mitt sim kort.
Använder ett sådant därna 12 in 1 sim kort så jag kan ha 12 nummer.

Men jag tycker om att det är bra kamera men telefonen i sig gillar jag inte så mycket.
Skulle villa ha en gammal nokia fast med bra kamera

Dvs inte massa lull lull men bra kamera.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTTO
Jag irriterar mig på segheten, men man kan ju inte att kräva att dagens telefoner skall vara snabbas om de för ett par år sen, nu är de så maxxade med rörliga effekter och som gör allt till sirap.
"dock borde telefonerna vara snabbare då vi kommer någonstans i utvecklingen"

Jag använder inte min just nu, gått tillbaka till min gammla sletna nokia.
Har haft problem med motagningen, bryter samtal osv.
Men det kan ju vara att den inte gillar mitt sim kort.
Använder ett sådant därna 12 in 1 sim kort så jag kan ha 12 nummer.

Men jag tycker om att det är bra kamera men telefonen i sig gillar jag inte så mycket.
Skulle villa ha en gammal nokia fast med bra kamera

Dvs inte massa lull lull men bra kamera.

Nokias E65 eller vad den heter har väl en likadan kamera som N95 men eftersom E-serien e "jobbtelefoner" så e den inte lika packad med skit

Vad e det förresten som e så farligt med kameran på N95 ??

Tycker min N95:a tar jäkligt bra bilder, visst kanske inte som med en riktig proffskamera för tio lakan eller någe men sen e det ju ändå en mobil.. >.>

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Tjo! Drar upp en gammal tråd, då jag blivit lite sugen på att köpa en i-mobile... Är det värt det? Nån som stått ut med sin? Funkar TRE's abonnemang med den? Dom brukar ju inte funka i icke 3g telefoner.