Permalänk
Medlem

I7 LIGGER PÅ 0 Kronor!

http://bort

Priset ligger på 0 kr köp!

kan dem ändrar priserna efter man har beställt?
tänkte göra det men vill inte ha nåt krabb om att dem har failat!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f0kke
http://bort

Priset ligger på 0 kr köp!

kan dem ändrar priserna efter man har beställt?
tänkte göra det men vill inte ha nåt krabb om att dem har failat!

Kan ju vara så att det är "vi reserverar oss för skrivfel"? Fast jävlar det ska jag kolla upp

EDIT: hittade
"Vi förbehåller oss för eventuella felaktigheter. "'
så det blir nog ingen gratis 870 =/

Permalänk
Medlem

hmm... Liknande Spore på cdon.com. Lite sugen är man ju att beställa och se vad som händer, men orkar inte med eventuellt krångel om jag skulle behöva betala. För då måste jag fixa fram pengar på nått sätt O.o

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Dom makulerar antagligen bara ordern. Har varit massa såna här trådar det senaste tycker jag, inte just I7 men andra produkter.
Och jag vet ingen som fått nånting så billigt för det är ju helt klart ett fel.

Förresten så är du inloggad på den länken så du får nog ändra det.

Visa signatur

Moderkort:Asus X99-Deluxe II - Cpu: Intel Core I7 6950X - Minne: Kingston 4x8Gb 2400Mhz - Gpu: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced - SSD: Intel 750 NVMe 800 GB - Psu: CM Real Power 1250 - Chassi: Fractal Design - Skärm: Qnix QX2710 LED

Permalänk
Medlem

kan det hända nåt om man beställer eller? asså bara betalar frakten för I7 för vill inte betala mer än frakten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neonxz
hmm... Liknande Spore på cdon.com. Lite sugen är man ju att beställa och se vad som händer, men orkar inte med eventuellt krångel om jag skulle behöva betala. För då måste jag fixa fram pengar på nått sätt O.o

Speciellt när den kostar 5k

Permalänk
Medlem

varför ändra det ni ser ju produkten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Kan ju vara så att det är "vi reserverar oss för skrivfel"? Fast jävlar det ska jag kolla upp

EDIT: hittade
"Vi förbehåller oss för eventuella felaktigheter. "'
så det blir nog ingen gratis 870 =/

Dom har ju skrivit det längs ner på varje sida

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackzen
Dom har ju skrivit det längs ner på varje sida

Fan jag som tänkte va lite smart

Permalänk
Medlem

Kan väl knappast vara svårt att begripa att några såna priser inte går igenom.

Permalänk

likadant med Phenom II X4 810 och Phenom II X4 965

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snillebooi
likadant med Phenom II X4 810

Och x4 965 och alla andra socket 1156

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f0kke
varför ändra det ni ser ju produkten?

Därför folk kommer åt dina adressuppgifter på sidan då den använder URL sessioner.

Visa signatur

hmm...

Permalänk
Medlem

Copyright © 2009 Gamestuff

Alla priser inklusive moms.
Med reservation för tryckfel och förändringar.

står ju längst ner på sidan...

Visa signatur

ASUS Rampage II Gene | i7 920 @ 3.8Ghz | 6Gb DDR3 1600Mhz | GF260GTX |

Permalänk
Medlem

och Phenom2 965 och MSI P55 GD65 - LGA1156

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Medlem

din länk var lite lustig sidan också, när jag öppna länken så kom jag in på ditt? konto. om du ny heter Christian

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Säker på att det inte är Intel's nya "vi har bäst pris/prestanda - 4ever" kampanj?

Visa signatur

"Nothing is impossible because impossible itself says I M Possible..."

Permalänk
Medlem

jaja drog iväg en beställning nu iaf

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

just nu sidan får gratis reklam............. okänd sida ( iallafall för mig ) som drar uppmärksamhet på sig , sen att makulera alla beställningar är inga problem

Permalänk

Bjuder de på frakt också?

Permalänk
Medlem

humm när man lagt en ordet står det

"Din order har färdigbehandlats och godkänts! Dina varor kommer att levereras till angiven adress om ca 2-5 dagar."

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
humm när man lagt en ordet står det

"Din order har färdigbehandlats och godkänts! Dina varor kommer att levereras till angiven adress om ca 2-5 dagar."

Du beställde inte i TS konto, hoppas jag?

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
Du beställde inte i TS konto, hoppas jag?

nej det gjorde jag icke då jag gick in via denna länk http://gamestuff.se/

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Avstängd

Skärpning nu. Något som är nästan lika klumpigt som att ange en länk där man är inloggad är att i tråden upplysa alla om felet. Använd PM i sådana lägen.

Angående ämnet så hade priset ändå inte gått igenom även om företaget inte hade reserverat sig för ev. fel.

Permalänk
Avstängd

altså va sitter det för Mäniskor ,eller ska man kalla er det ,När en apa är smartare. fattar inte ni att detta är ett tryck fel eller? fattar inte ni trots att ni tänker "men tänk om dom skickar en" fattar inte ni att detta kommer aldrig att ske inte ens i era drömmar kommer ni att få en gratis processor

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
altså va sitter det för Mäniskor ,eller ska man kalla er det ,När en apa är smartare. fattar inte ni att detta är ett tryck fel eller? fattar inte ni trots att ni tänker "men tänk om dom skickar en" fattar inte ni att detta kommer aldrig att ske inte ens i era drömmar kommer ni att få en gratis processor

det skulle inte vara första gången ett sånt här köp gick igenom http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

är du verkligen för feg för att åtminstone prova,
när det värsta som kan hända är att du inte får grejerna?

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
altså va sitter det för Mäniskor ,eller ska man kalla er det ,När en apa är smartare. fattar inte ni att detta är ett tryck fel eller? fattar inte ni trots att ni tänker "men tänk om dom skickar en" fattar inte ni att detta kommer aldrig att ske inte ens i era drömmar kommer ni att få en gratis processor

Fatta vad paff du skulle bli om någon fick den för 0kr.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Fatta vad paff du skulle bli om någon fick den för 0kr.

fatta va paff ni skulle bli om ni en trevlig eftermiddag efter skolan får en fet faktura på den eventuella kostnaden , har ni råd att betala den fakturan då. räkna på 2000:- = 2månader av er skoltid så tänk er för. Dock gör ni precis som ni vill

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
fatta va paff ni skulle bli om ni en trevlig eftermiddag efter skolan får en fet faktura på den eventuella kostnaden , har ni råd att betala den fakturan då. räkna på 2000:- = 2månader av er skoltid så tänk er för. Dock gör ni precis som ni vill

om priset ändras så ska företaget informera om det, men tack och bock för din oro

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
om priset ändras så ska företaget informera om det, men tack och bock för din oro

Hur tänker ni igentligen??? Ok företaget har gjort fel!!! men det är ju logist att man beställer inte bara för att det står 0:- för en processor som kostar 2000:-.JA i allfall jag fattar mig inte på er i allfall det är äkta bevis på att ungdomar inte har nått bakom öronen

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.