Permalänk
Medlem

"Minimera" Msn?

Hej!

Det är så att jag har skaffat windows 7. Men när jag installerat msn så märkte jag att när man stänger ner msn rutan så minimeras inte rutan som den gör i vista och xp. Utan den ligger kvar bland programmen som är uppe. Går det på något sätt få den att minimeras som i xp o vista? Kolla bilden om ni inte förstår vad jag menar.

Permalänk

Högerklicka på Messenger-ikonen på Start-menyn, välj Egenskaper, klicka på fliken Kompatibilitet och välj att köra programmet i Windows Vista Service Pack 2-läge (under Kompatibilitetsläge). Då fungerar det som i tidigare Windows-versioner.

Permalänk
Medlem

Okej, måste man starta om datorn eller något för det blev ingen skillnad =P

EDIT: Det funkar nu Tack Så Mycket

Permalänk
Medlem

tack för tipset
(:

Permalänk
Permalänk

Fattar inte varför Msn inte kan fixa problemet!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Fattar inte varför Msn inte kan fixa problemet!

MSN är en applikation som bytt namn till WLM, inte företaget som gör WLM..

Är microsoft som gör wlm idag va?, men varför inte ha wlm liggandes där i raden?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
MSN är en applikation som bytt namn till WLM, inte företaget som gör WLM..

Är microsoft som gör wlm idag va?, men varför inte ha wlm liggandes där i raden?

Jaha, kallar det fortfarande för msn men vet vad du menar iaf

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Jaha, kallar det fortfarande för msn men vet vad du menar iaf

Jo det händer att jag också kallar det för msn eftersom alla andra använder det och inte vet att det numera heter wlm.. nåväl:)