Anarchy Online, vart det något av nya motorn?

Permalänk
Medlem

Anarchy Online, vart det något av nya motorn?

Har letat arslet av mig, men allt jag hittar är youtube filmer som är typ 2-3 år gamla. Vart det inget av det eller? :/

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Avstängd

http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/frontend.cgi?func=f...
Tydligen så finns den redan, kolla under screenshots. Annars kan du läsa runt på forumet(?).

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Finns även screenshots på den gamla versionen..? Forumet hittar jag inte på..
Klienten ligger ju bara på typ 1,5GB.. Måste ju vara Jääävligt komprimerat isf..

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ish
Finns även screenshots på den gamla versionen..? Forumet hittar jag inte på..
Klienten ligger ju bara på typ 1,5GB.. Måste ju vara Jääävligt komprimerat isf..

Konstigt. Då är det nog fortf den gamla motorn, kollade på youtube och sorterade efter "denna veckan" och fick upp nån vid, såg gammalt ut ;D

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Entusiast

Jag satte igång mitt konto för 1½ månad sen för att kolla runt lite, och det var fortfarande gamla motorn.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Ah.. Fan de har ju pratat om "inte senare än slutet på året" sen 08.. Det blir nog att vänta tills GW2 eller nått

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Entusiast

Sålänge Funcom inte släpper Anarchy Online 2 så är jag nog ganska klar med mmorpg's. Kanske testar Funcom's kommande 'The Secret World' när det väl kommer.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Sålänge Funcom inte släpper Anarchy Online 2 så är jag nog ganska klar med mmorpg's. Kanske testar Funcom's kommande 'The Secret World' när det väl kommer.

Jag känner det samma, jag älskade Anarchy Online när man spelade det men efter några år så börjades kännas lite stelt.

Vi kan alltid hoppas på att Funcom gör en tvåa på Anarchy Online nån gång i framtiden...

Citat:

“I don’t think it’s something we would see as making a sequel to right now. Obviously we’ve got The Secret World coming up. Now that Age of Conan is out we’re always as a company trying to have two major titles in the works. Maybe at some point in the future after The Secret World is out then… you never know. It’s certainly an IP that we love. It’s a great game world. I wouldn’t say never, but there are certainly no plans in the immediate future.”

Saxat från: Funcom not considering Anarchy Online 2 ‘at the moment’

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Som har sagts tidigare i tråden så har Funcom påstått att en uppdatering är alldes runt hörnet. Jag har läst på något forum att en av killarna som höll igång optimeringen dog och där av förseningen.
Jag är en av dem som kommer låsa in mig i en vecka så fort de har fixat till den ålderstigna grafiken :).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
...kanske testar Funcom's kommande 'The Secret World' när det väl kommer.

Glöm inte att vänta några veckor efter relasen. Varken Age of Conan eller Anarchy online var särskilt optimerade under de första veckorna. Jag tror tom att jag går så långt att jag säger att spelen var ospelbara vid relase. Dock verkar Funcom vara inne på helt rätt spår med TSW

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
Glöm inte att vänta några veckor efter relasen. Varken Age of Conan eller Anarchy online var särskilt optimerade under de första veckorna. Jag tror tom att jag går så långt att jag säger att spelen var ospelbara vid relase. Dock verkar Funcom vara inne på helt rätt spår med TSW

Nja de var inte ospelbara, bara "lite" buggiga.
Age of Conan åt mycket minne bland annat och Anarchy Online var en spelbar bug när det släpptes.

Anarchy Online är fortfarande mitt favorit mmorpg jag har spelat i mitt liv.
Så underbart kul man har haft i det. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Jag hade helt missat detta med ny grafik. Kanske ska kosta på ett besök i Rubi ka eller vad det heter. Minns att min Agent såg jävligt cool ut

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Agent var min första klass jag testade på, den var lite svår hehe.
Sen blev det soldier som jag körde upp till lvl 200 och sen när Shadowlands kom till så hoppade jag på att köra Doctor.

Doctor var klart min favorit klass.

Men det vore skönt om Funcom kunde uppdatera grafikmotorn nångång, då kommer jag lätt att aktivera mitt konto igen bara för att se världen igen.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Fy fan alltså, den dagen då AO2 kommer säger jag upp mig från arbetet och köper trisslotter för alla pengar och hoppas på det bästa
så stört jävla roligt spel alltså. Nu har tyvärr grafiken blivit lite för dålig för min smak, men gameplay e fan oslagbart.. Och då hade jag inte ens IRL polare och spela med. Just nu ser jag fram emot GW2.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ish
Fy fan alltså, den dagen då AO2 kommer säger jag upp mig från arbetet och köper trisslotter för alla pengar och hoppas på det bästa

fy saksiken vilken vacker mening
a modern hero.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Hedersmedlem

Motorn kommer, de har ju bytt några gånger så har blivit försenat. Har sett en del bilder på forumet och så när de kör motorn det blir (AoC-motorn).. ser ju rätt nice ut.

Jag spelar själv till och från.. just nu är det mycket i verkligheten dock.. så hinner inte många timmar på en vecka. Kommer dock bli en del så fort motorn landar. Hoppas på att se många gamla spelare tillbaka också.

Lniya på Atlantean(RK-1)

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Så småningom det kanske kommer.

Det verkar som att de är i full gång att använda AoC motorn och rendrerar och skapar om mycket texturer samt måste krympa ner storleken på playfieldsen på något sätt då de tar väldigt stor plats.

Citat:

It was discovered that in the conversion process between using AO ground and using DreamWorld/Cheetah ground that the ground file increases a bit on the way. Up to about 290 Megs PER PLAYFIELD. As AO has about 100ish playfields at this point I required a new pair of shorts and smelling salt noseplugs. The coders managed to get this down to 8-32 Megs by the end of the week...so the sky is no longer falling...and I'm sure they can make it even smaller as we go.

De har hyrt ett kinesiskt designbolag som ska göra ansikten anpassat för den nyare grafiken som vi nu kan se de första resultaten av.

Citat:

Please note: the transparency of the Atrox hair does not display correctly in this Max render but is correctly displayed in the new engine.

http://forums.anarchy-online.com/attachment.php?attachmentid=...

AO är fortfarande det spel som är närmast hjärtat. Jag ser den förlegna grafiken inte som något större problem, däremot så ska det bli skönt att få en modern motor som blir bättre anpassad för nyare datorer. FPSen varierar ganska mycket i olika områden.

Det är något med atmosfären i ao som är helt underbart. Tycker http://www.youtube.com/watch?v=vYvIQ0ri5Kg ger en ganska fin tease på det.

Ytinirt är min main på Atlantean men jag har karaktärer på varje titlelevel och jag är frälst när det kommer till pvp. Är lite rädd att de kommer förstöra charmiga hotswaps och specials i balans patchen som verkar på ingång - något som är ganska unikt för AO.

Permalänk
Inaktiv

nice video måste jag säga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arlancor
AO är fortfarande det spel som är närmast hjärtat. Jag ser den förlegna grafiken inte som något större problem,

Kan bara hålla med, iofs är det rätt vanligt att "första MMO = bästa MMO" i huvudet på många, nostalgi är väldigt bra på att sudda ut alla de där mindre bra sakerna... men jag saknar ofta det underbara community som AO hade (har?). Nu när alla nya MMOs som släpps alla öppnar med 10 servrar minst, och alltid uppdelade mellan EU och NA och där hälften av alla man träffar beter sig som småglin, saknar man den där känslan av "alla känner alla" (och beter sig därefter, dvs som folk).
Dessutom gjorde den lilla befolkningen att de kunde köra riktigt grymma events och göra världen väldigt levande genom att det faktiskt var en historia som utspelades medan man spelade, som man blev uppdaterad på via ingame-nyheter och som RP communitiet medverkade aktivt i eftersom de fanns på samma servrar som alla andra. Kommer fortfarande ihåg när de clammer-skummen försökte mörda våran OT VD när han skulle hålla tal Fortfarande bästa MMO eventet jag upplevt (även om WAR också gjorde events riktigt bra, fast på helt anorlunda sätt).

Sen är och förblir AO nått av det snyggaste MMOt jag spelat, speciellt vissa ställen i SL tog verkligen andan ur en (och nej jag pratar inte om hur häftiga skuggor 3d-motorn hade, utan om designen på världen etc). Ångrar fortfarande att jag aldrig tog mig till den sista "världen" i SL.

Annars det att det alltid fanns något "annat" att göra om man ville, blev man trött på att grinda hecklers så kunde man dra ihop en alien raid, man kunde gå på upptäcktsfärd, man kunde kuta lite missions, man kunde twinka sin gubbe lite mer, man kunde försöka få tag på gear och twink-items, man kunde pvpa, och en massa annat.

Man får väll hoppas på att FC får till TSW nu, AoC var ju tyvärr en besvikelse. Man kan ju alltid hoppas att de lyckas fånga lite av den gamla AO magin i alla fall.

Permalänk
Hedersmedlem

waaaah nu längtar jag bara till nya motorn. Spelar dessvärre inget alls för tillfället.. även om jag försöker logga in i AO några gånger i veckan.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Efter att fått några e-postmeddelanden från Funcom om att gratis få starta upp sitt konto i en månad (eller vad nu erbjudandet gick ut på) så bestämde jag mig för att igår börja spela igen, om än som ett test för att se om det fortfarande är roligt. Dock valde jag att inte starta upp mitt gamla konto, jag startade istället ett helt nytt bara för att få känslan att verkligen vara ny igen. Inte för att jag kom speciellt långt med mitt gamla konto, hade en main på lvl 132 och ett par stycken i omfånget lvl 80-100, men senast jag lirade var 2006 och jag hade bara kört spelet i 1,5 år då.

Körde i cirka 4h igår och valde min favoritklass för enkelhetens skull, en Martial Artist av rasen Opifex. Framförallt för att slippa problemet (vilket många iofs tycker är kul) att behöva lägga ner pengar och energi på att ständigt behöva införskaffa nya vapen. Tror att jag kom till lvl 15-16 någonting efter att ha klarat av "Newbie Island" (som de har gjort om något märkte jag, framförallt är värdet på looten högre än tidigare vilket gjorde att det inte tog en hel dag att samla ihop tillräckligt med credits för de supercoola OT-solbrillorna!) och sprungit i Rome's subway. Intryck:

+ Grafiken må vara åldrad, men känslan den för vidare är oslagbar! Att det väntar en uppdatering av grafiken känns också positivt.
+ Mycket att göra, även som "fr00b" på låg level. Subway, quests, utforska världen m.m. Finns alltid något att göra.
+ Skills-systemet. Troligen det bästa någonsin oavsett spel? Finns så många alternativ och inriktningar att välja på.
+ Trovärdig värld och story, tänker framförallt på Rubi-Ka då jag inte är speciellt intresserad av Shadowlands-världen. Jag gillar atmosfären på Rubi-Ka, lite Mad Max över det hela.
+ Trevlig community och hjälpsamma medspelare, känns lite som en familj trots att jag inte känner en enda.
+ Tacksamt att spela solo. Har spelat lite WoW tidigare och då var man rätt så tidigt i spelet nästan tvungen att "teama upp" vid uppdrag. I AO kan man spela själv mestadels om man så önskar, samtidigt som spelet erbjuder bra utmaningar om man vill spela flera.
+ Gratis! Jag kommer med all säkerhet att börja betala för mig och få tillgång till fler världar och möjligheter, men jag gillar skarpt att jag får testa i lugn och ro utan någon deadline innan jag bestämmer mig för när jag ska börja ta del av det andra.
+ Laddningstiderna nästa obefintliga!

- Även om det är trevligt med en liten och familjär community så känns Rome mycket mer öde nu än vad det gjorde för 4-5 år sedan. Det är tydligt att de har tappat en rejäl skara spelare sedan jag spelade senast, eller så kanske folk hänger på andra ställen numera? Jag gillar som sagt att spela solo, men det hade varit roligare att stöta på fler spelare när man är ute och upptäcker världen.
- Hög upplärningskurva för nya spelare. Jag hade mycket "gratis" som återkommande spelare, men jag satt och tänkte på att vissa saker (nano, NCU, vilka skills man ska satsa på m.m.) inte känns speciellt glasklara om man inte hade spelat spelet innan.

Fördelarna överväger lätt nackdelarna med andra ord, jag ser framför mig ett fortsatt år 2010 i AO-världen!

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Jag känner det samma, jag älskade Anarchy Online när man spelade det men efter några år så börjades kännas lite stelt.

Vi kan alltid hoppas på att Funcom gör en tvåa på Anarchy Online nån gång i framtiden...

Saxat från: Funcom not considering Anarchy Online 2 ‘at the moment’

Med ett så lyckat spel så kommer det definitivt. Om inte under AO2 så blir det någon form av spirituell uppföljare. Det kanske dröjer en 4-5 år, men jag är helt övertygad om att det kommer att ske någon gång!

Skrivet av lordgonzo:

+ Skills-systemet. Troligen det bästa någonsin oavsett spel? Finns så många alternativ och inriktningar att välja på.

Detta är så jävla sant. Det var min första tanke dem första timmarna jag lirade och är fortfarande.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anwest:

Efter att fått några e-postmeddelanden från Funcom om att gratis få starta upp sitt konto i en månad (eller vad nu erbjudandet gick ut på) så bestämde jag mig för att igår börja spela igen, om än som ett test för att se om det fortfarande är roligt. Dock valde jag att inte starta upp mitt gamla konto, jag startade istället ett helt nytt bara för att få känslan att verkligen vara ny igen. Inte för att jag kom speciellt långt med mitt gamla konto, hade en main på lvl 132 och ett par stycken i omfånget lvl 80-100, men senast jag lirade var 2006 och jag hade bara kört spelet i 1,5 år då.

Körde i cirka 4h igår och valde min favoritklass för enkelhetens skull, en Martial Artist av rasen Opifex. Framförallt för att slippa problemet (vilket många iofs tycker är kul) att behöva lägga ner pengar och energi på att ständigt behöva införskaffa nya vapen. Tror att jag kom till lvl 15-16 någonting efter att ha klarat av "Newbie Island" (som de har gjort om något märkte jag, framförallt är värdet på looten högre än tidigare vilket gjorde att det inte tog en hel dag att samla ihop tillräckligt med credits för de supercoola OT-solbrillorna!) och sprungit i Rome's subway. Intryck:

+ Grafiken må vara åldrad, men känslan den för vidare är oslagbar! Att det väntar en uppdatering av grafiken känns också positivt.
+ Mycket att göra, även som "fr00b" på låg level. Subway, quests, utforska världen m.m. Finns alltid något att göra.
+ Skills-systemet. Troligen det bästa någonsin oavsett spel? Finns så många alternativ och inriktningar att välja på.
+ Trovärdig värld och story, tänker framförallt på Rubi-Ka då jag inte är speciellt intresserad av Shadowlands-världen. Jag gillar atmosfären på Rubi-Ka, lite Mad Max över det hela.
+ Trevlig community och hjälpsamma medspelare, känns lite som en familj trots att jag inte känner en enda.
+ Tacksamt att spela solo. Har spelat lite WoW tidigare och då var man rätt så tidigt i spelet nästan tvungen att "teama upp" vid uppdrag. I AO kan man spela själv mestadels om man så önskar, samtidigt som spelet erbjuder bra utmaningar om man vill spela flera.
+ Gratis! Jag kommer med all säkerhet att börja betala för mig och få tillgång till fler världar och möjligheter, men jag gillar skarpt att jag får testa i lugn och ro utan någon deadline innan jag bestämmer mig för när jag ska börja ta del av det andra.
+ Laddningstiderna nästa obefintliga!

- Även om det är trevligt med en liten och familjär community så känns Rome mycket mer öde nu än vad det gjorde för 4-5 år sedan. Det är tydligt att de har tappat en rejäl skara spelare sedan jag spelade senast, eller så kanske folk hänger på andra ställen numera? Jag gillar som sagt att spela solo, men det hade varit roligare att stöta på fler spelare när man är ute och upptäcker världen.
- Hög upplärningskurva för nya spelare. Jag hade mycket "gratis" som återkommande spelare, men jag satt och tänkte på att vissa saker (nano, NCU, vilka skills man ska satsa på m.m.) inte känns speciellt glasklara om man inte hade spelat spelet innan.

Fördelarna överväger lätt nackdelarna med andra ord, jag ser framför mig ett fortsatt år 2010 i AO-världen!

Vart spelar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bakemonster:

Vart spelar du?

RK1 Atlantean

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anwest:

RK1 Atlantean

Släng iväg dit nick här eller ett PM, ska starta igen när tösen åker hem imorgon.
Spelat en heldel innan, 218main, startar dock en nytt froob account då jag inte orkar med 200+grinden på ett tag

Ang Motorn:

2010/05/14
"The Engine

Sergey the magical Russian coder came in on yesterday's vacation to do more work on the engine optimization. For the first time he managed to get the new client to run FASTER on old hardware than the old one. "

2010/05/14
"Painful export conversion of old playfields to "new" playfield types for the new engine."

Saxat från anarchy
Så nånting händer iaf

Permalänk
Medlem

Roligt om de får igång den lite nyare spelmotorn, men jag tror inte jag återvänder till AO innan ett eventuellt AO 2.
De har under åren lagt till mycket kul till spelsystemet och världen men jag tycker att det passar ihop lite sämre nu med shadowlevels, alien levels, research, symbiants etc. Numera är det ju bara minimum damage som spelar roll på vapen, förut fanns det ju bra och användbara vapen med låg mimimum damage. Förut gjorde man ju mer skada med högre skill, nu är ju det bara ett minimikrav för att få på sig vapnet.

Dessutom försvann det ju typ hälften av de olika teman på rummen i missions kunde se ut från den tiden när folk gjorde missions. Sprang man igenom ett par hundra missions kunde man ju hitta en schysst håla med snyggt kontor, lager och nattklubb i ett. Var ju bara att spara nyckeln så hade man ju en super-deluxe lägenhet belägen mitt i någon av städerna, i alla fall i någon vecka innan nyckeln förstördes. Nu är det väl bara Old-schoolers och noobs som kör missions.

Det vore nog dags göra om spelsystemet och ändra en hel del grejor till AO2. Personligen tycker jag att de skulle dra ner på antalet olika yrken, eftersom det bevisligen är svårt att hålla alla 13+ olika yrken balanserade hela tiden. Det kan ju ta halvår eller år innan ett "svagt" yrke blir bättre igen. Det vore bättre om AO2 hade 5 eller 6 yrkesgrupper, men där varje yrke har 3 eller 4 olika specialinriktningar som man kan växla mellan (bara man satsar xp).

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Medlem

Någon som hört något mer?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av A7V:

De har under åren lagt till mycket kul till spelsystemet och världen men jag tycker att det passar ihop lite sämre nu med shadowlevels, alien levels, research, symbiants etc. Numera är det ju bara minimum damage som spelar roll på vapen, förut fanns det ju bra och användbara vapen med låg mimimum damage. Förut gjorde man ju mer skada med högre skill, nu är ju det bara ett minimikrav för att få på sig vapnet.

Stämmer inte. Det är bara i Shadowlands och höga bossar som har så mycket armor. Men visst är det lite tråkigt kanske.
Sen spelar det visst roll för din skada hur mycket du har i vapnets färdighet. Springer jag runt med det bästa vapnet i spelet för min kepper så kommer det spela roll om jag har 2000 eller 3000 i skill.

Angående motorn;
Enligt Means (game director) kommer det betatest av nya motorn senare i år och förhoppningsvis är den färdig detta år. men det har de ju sagt de senaste två åren känns det som.

Community Corner - Anarchy Online Bulletin Board <- läs Friday with Means för bilder och skitsnack.

De fortsätter att posta bilder på karaktärshuvuden som gjorts i den nya motorn dock.

Har spelat ganska mycket nu i sommar, bara att skeppa iväg ett /tell till Lniya, Numara eller Miip om det är något.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk

Enligt FWM så kommer Re-balancingen komma först i detta år, sedan grafik motorn nästa år. Vad tycker ni om re-balancing grejjen då? AO är helt klart ett skoj mmo enligt min åsikt. Skills systemet är som ni säger riktigt nice, o väldigt blandat (vilket gör att man kan göra roliga kombinationer medmera)

Ringy/Ringyshade/Muktuk på Rk1 atlantean om ni vill hitt på nå =P

Edit: Kanske dags o flytta denna tråd till mmo sidan? ^_____^

tråden ligger under fel tråd =P
Visa signatur

MSI K8N Neo Platinum || AMD Athlon64 3500+ || Asus Geforce 3 64mb || 2x 512mb random DDR ram minnen ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkersverker:

Enligt FWM så kommer Re-balancingen komma först i detta år, sedan grafik motorn nästa år. Vad tycker ni om re-balancing grejjen då? AO är helt klart ett skoj mmo enligt min åsikt. Skills systemet är som ni säger riktigt nice, o väldigt blandat (vilket gör att man kan göra roliga kombinationer medmera)

Edit: Kanske dags o flytta denna tråd till mmo sidan? ^_____^

Vad är det för re-balance de ska göra? o.O

Och mjo Anarchy Online ska ligga under mmo inte shooters haha.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Dom håller på att göra om allting i princip, allt från att shades ska få speciella heal kits som inte kräver treatment/first aid till att hela perk systemet kommer göras om. Dessutom kommer symbiants göras om med. Från vad jag hört kommer det vara så att Atrox symbs kommer vara ganska värdelösa för intel/psy baserade saker, o sedan Nanomage symbs kommer va värdelöst för stam/sense baserade saker o så. (inget garanterat dock)
Funcom har väl märkt med att PVP är helt obalanserat (inte så konstigt dock när det finns så många valmöjligheter (breeds/proffessions) Så många whinar om att det o de är OP (hatar dock pvp iaf så bryr mig inte så mycket om de.

Dom kommer erbjuda att man får ett byte av breed, så om man är atrox t.ex kommer man kunna göra ett byte till solitus eller vad man nu känner för (pga perk ändringarna).
Det va därför dom fixade så att folk fick rösta fram folk som kunde sina proffessions väl, t.ex Darkellarisa (220/30 engi) blev Engi prof o snackar därför med mods om engi saker som behöver förbättras,tas bort o så vidare.

Jag e dock orolig att dom förstör AO som dom håller på... Jag har t.ex min 220 atrox crat, gjorde han först o främst för o få Carlo o dansa ( ja jag vet dum anledning men iaf de e kul) Sen att atrox har det svårare o få på ql 300 symbs gör saken bara bättre enligt mig, mer tid åt att farma items för att till sist få på symbsen. Om dom gör för mycket ändringar kommer folk bara välja att gå annat breed som ändå sen är bättre vilket kommer förstöra en hel del (enligt mig iaf)

Edit: O min crat e ruggig DD vilket är hans syfte nu =P

Visa signatur

MSI K8N Neo Platinum || AMD Athlon64 3500+ || Asus Geforce 3 64mb || 2x 512mb random DDR ram minnen ||