Permalänk
Entusiast

Hehe det är skoj att se hur folket ser ut. Stalked såg ut som jag föreställt mig, men ananas.. not so much

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

Alltid kul att se fånen bakom avataren:)

Permalänk

Blev det några poäng till HwBot laget då?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

Fredrik har ju plöjt in poäng de senaste två veckorna nu och jag tog 6.1 globala poäng, alltid något.

Jag behöver nya minnen och kväve känner jag:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stalked
Fredrik har ju plöjt in poäng de senaste två veckorna nu och jag tog 6.1 globala poäng, alltid något.

Jag behöver nya minnen och kväve känner jag:)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calathea
Hehe det är skoj att se hur folket ser ut. Stalked såg ut som jag föreställt mig, men ananas.. not so much

Hur skulle jag sett ut då?
Frånset att jag ser sjukt trött ut så är det så jag ser ut i alla fall.

Ska se hur det kan bli med benchhelg i framtiden, ska komma hem från skidåkningen först. Någon som har tips på ett kort som kan sätta 550fsb med en quad och kan leverera massor med spänning samt har många roliga inställningar? Funderar på Gigabytes P45 i någon fet version.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Icke hälsosamt förhållande till Boxxy

Funderat på att köra vanlig etanol istället för aceton i pot:en (om ni nu skall fortsätta köra torris i en pot för ln2 dvs)?

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
Icke hälsosamt förhållande till Boxxy

Funderat på att köra vanlig etanol istället för aceton i pot:en (om ni nu skall fortsätta köra torris i en pot för ln2 dvs)?

Antar att du menar min potts dåliga temp? Den låg på konstant -60 under lördagen. Vet inte vad felet var på fredagen. Sen så är inte aceton så illa som en viss frukt påstår:P Men kanske är jag som är skadad:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
Icke hälsosamt förhållande till Boxxy

Funderat på att köra vanlig etanol istället för aceton i pot:en (om ni nu skall fortsätta köra torris i en pot för ln2 dvs)?

Mitt förhållande till boxxy är nog inte helt hälsosamt nej. Stalked håller nog med om det...

Angående etanol så används det inte för att det inte går att ha i 100% koncentration, 96% är max och då får man is i botten. Självklart kan man ha bensen om man vill ha högre koncentration men alla som vet vad bensen är förstår varför man väljer aceton.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Hur skulle jag sett ut då?
Frånset att jag ser sjukt trött ut så är det så jag ser ut i alla fall.

Ska se hur det kan bli med benchhelg i framtiden, ska komma hem från skidåkningen först. Någon som har tips på ett kort som kan sätta 550fsb med en quad och kan leverera massor med spänning samt har många roliga inställningar? Funderar på Gigabytes P45 i någon fet version.

Jag har haft ett par P5Q, ett vanligt och ett P5Q pro. Båda har funkat klockrent och de kan leverera typ 2,1-2,3v utan vmods till cpun.

Permalänk
Medlem

Haha snyggt jobbat under helgen.
Hoppas det går ännu bättre nästa gång, vill se mer :D, fast inte alltid det går som man vill ju.

Själv har man försökt ha lite kul, med hjälp av vårt lands kalla luft.
Lekt lite med dessa;
DS3, Commando, P5Q-E, E8400, E4300. OCZ Reaper PC8500 som minne.
Får se hur det går, men e43'an ser rätt så lovande ut %`uelt, kör ju bara luft.
Inga exakta siffror i huvet men P5Q-E+Lappad E43@3Ghz, vcore ~1.3@Stockkylare :P, kom aldrig såhär långt med DS3'an. Sätter på TRUE snart även den lappad he he he.
Däremot har man strul med FSB'n, både Commando och P5Q-E tvärstannar vid FSB400... skit skumt och frusterande, ska gräva i det mer sen :/.
Kanske har samma strul som dig ananasen, ~minnen? :).

Hur som helst GR8 job båda!

/S

Visa signatur

..MK:P8Z77-V DELUXE..
......Cpu:3570K@4,7......
....Ram:Ballistix 16gb....
..Hdd@:SSD 840 PRO..
........GPU:GTX 760........

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Syn7e7ik
Haha snyggt jobbat under helgen.
Hoppas det går ännu bättre nästa gång, vill se mer :D, fast inte alltid det går som man vill ju.

Själv har man försökt ha lite kul, med hjälp av vårt lands kalla luft.
Lekt lite med dessa;
DS3, Commando, P5Q-E, E8400, E4300. OCZ Reaper PC8500 som minne.
Får se hur det går, men e43'an ser rätt så lovande ut %`uelt, kör ju bara luft.
Inga exakta siffror i huvet men P5Q-E+Lappad E43@3Ghz, vcore ~1.3@Stockkylare :P, kom aldrig såhär långt med DS3'an. Sätter på TRUE snart även den lappad he he he.
Däremot har man strul med FSB'n, både Commando och P5Q-E tvärstannar vid FSB400... skit skumt och frusterande, ska gräva i det mer sen :/.
Kanske har samma strul som dig ananasen, ~minnen? :).

Hur som helst GR8 job båda!

/S

Låter som ett fsbstopp i cpun tycker jag =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stalked
Låter som ett fsbstopp i cpun tycker jag =/

Både e84 och e43 :S?
e84+commando stopp vid FSB400, e43+p5q stopp vid FSB400.
Känns helt fel..
Har bara pillat några timmar på P5Q-e bordet.

Nått e gÄlet

Ska inte spåra ur tråden nu, får lösa detta med tiden :).

/S

Visa signatur

..MK:P8Z77-V DELUXE..
......Cpu:3570K@4,7......
....Ram:Ballistix 16gb....
..Hdd@:SSD 840 PRO..
........GPU:GTX 760........

Permalänk

Nu när jag är hemma tänkte jag bjuda på en sista fin bild, detta var när vi skulle värma upp min EVO för att kunna få några extra minus till Jespers 352.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Entusiast

Snyggt. Men du vet... hårtork funkar också

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calathea
Snyggt. Men du vet... hårtork funkar också

Om man äger någon ja:P